Verden zzzzzzzeksten

DeletedUser

Guest
Ka basere du det siste utsagnet ditt på? Du har bare sett meg leda ein stamme, det var på HP7, og dersom du påstår at eg var ein dårlig leder der så er du faktisk dummare enn eg trodde var mulig. Uansett, eg er ferdig med denne diskusjonen, ta det in game, ikkje på forumet, det er ingen som bryr seg om sytingo dåkas uansett.
 

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Ka basere du det siste utsagnet ditt på? Du har bare sett meg leda ein stamme, det var på HP7, og dersom du påstår at eg var ein dårlig leder der så er du faktisk dummare enn eg trodde var mulig. Uansett, eg er ferdig med denne diskusjonen, ta det in game, ikkje på forumet, det er ingen som bryr seg om sytingo dåkas uansett.

jon du blir adlet uansett så de :D
 

DeletedUser

Guest
Han har 110% feil. Kor mange ganger må me gjenta at me ikkje har nåken allierte før dåke får det inn i dei små hjernene dåkas?

Makan til syting og grining på off forum bare på grunn av ein krig (i et krigsspill) har eg aldri sett før. Har mista all respekten for dåke.

Fakta er at Jon bør være glad for at han ikke er naboen min ;)
 

DeletedUser

Guest
Viss signaturen min ikkje vise så er det fordi eg er på telefonen min, den vise når eg komme hjem igjen, koffor sko eg ha fjerna an?
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Nå er det slik at sånn så jeg vet, så var aldri VmS med i en allianse med BF da vi joina krigen. Resultatet av en svak diplomat gjorde det, men heldigvis har vi fått en ny en nå. han andre hadde jo ikke peil. :)
 

DeletedUser

Guest
dere sier at dere er så sterke, hvorfor trenger dere så mange stammer for og krige mot oss da john?

lættis, så klart utnytter de to idiotstammer sine tropper, om de faktisk er villig til å brenne de av på dere så er det jo super bra, for da slipper de å bruke sine egne. #forumcomeback
 

DeletedUser

Guest
Er V16 en koseklubb vil jeg ganske snart dominere området jeg startet i. Flott det (party)
 
Topp