Verdenskrigen - En oppsummering

Wemonster

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Nei, men når en Konto er satt til sletting så går det jo 4(?) dager før den er borte da :)
 

DeletedUser

Guest
Nei, men når en Konto er satt til sletting så går det jo 4(?) dager før den er borte da :)

5 dager tror jeg. De har blitt regnet med. Man vet ikke virkelig om spilleren er satt på slett før de fem dager har gått. Altså har jeg regnet med de byene i statistikken. Stammestatistikken var noe anneledes, for ble en stamme oppløst, så opphørte også selve statistikkregninga til/mot den.

Uansett var jeg mest opptatt av å skape et bilde av krigen, og slik den hadde utartet seg. Folk står fritt til å lage egne tråder, eller komme med innspill til denne. Slik som du gjør nå.
 

Wemonster

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jepp, er vel greit det. Men å leve på det etterpå er bare merkelig. trekk 1 uke tilbake før Elite ble oppløst, da er tallene meget intresanne...

-Wemonster
 

DeletedUser

Guest
Tallene vil nok ikke være så annerledes en uke før egentlig. Elite tapte terreng mot alliansen i lang tid før det.
 

DeletedUser

Guest
Mine tall var veldig annerledes... :(

Vil gjerne se dem. Ikke at jeg ikke tror deg altså, men jeg er jo engang glad i statistikker. Det jeg gjorde i denne tråden var ikke ment som den endelige statistikken som alle skulle forholde seg til altså. Jeg leste bare TWstats, og skrev ned tallene. Selvfølgelig vil vi være uenige når det kommer til tidsintervallene. Når begynte den store verdenskrigen? Allerede før AriCas tid? Den dagen AriCa ble dannet? Når Elite erklærte AriCa krig tidlig i juni 2009? Når var den over? Når Elite falt? Forløper den enda (siden mange Elite-spillere fremdeles eksisterer)?

Post din statistikk, så kanskje vi får noen fine diskusjoner. Om ikke annet får vi krangling, og det liver i allefall opp forumet igjen! :)
 
Topp