Verdenskrigen - En oppsummering

DeletedUser

Guest
men samme hva shanky skriver så skjönte han ikke meningen med det Wynja skrev -ser vi jo tydlig her i innlegg etter innlegg..noe er feil med deg. Sorry. Du har en slags skrive-sjukdom, som dessverre ikke oppveies av det samme når det gjelder å lese og forstå -eller ?

Kan du være så vennlig å forklare meg hva hun mener da?
 

DeletedUser

Guest
JEG mener at du skriver så mye dårlige ting -som du virker tro er svaret på alt. Du virker ikke så ofte ville ta til deg hva andre skriver, og "pirker" mest i ord og foröker väre noenslags smarting her, men du framstår som nerden med ord-diare. Du trenger å tenke litt mere på å skrive noen få bra saker -i stedet for å fylle hele forumet med deg selv (for så bra er jo ikke du at vi trenger se dine ord og deg hele tiden -og å kalle det propaganda er et hån mot ordet propaganda)
Og der HUN skriver og du svarer er ennå et eksempel der du velger å svare borti natta og gjöre narr av hva andre skriver

(Skrive-sjuke mener jeg et sykelig behov av å skrive noe, hva som helst ....)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Han mente om du kunne forklare ham hva HUN mener, ikke hva DU mente, vennen :)
 

DeletedUser

Guest
men det jeg mener framgår nok ganske så klart ?
men jeg kan jo editere så svaret passer da.
takk !
 

DeletedUser

Guest
Om han treng ei forklaring på det så forteller det jo kor på trynet alt han har skrevet til no er. Forstår kun sine eigne ord og sin eigen sannheit.
 

DeletedUser

Guest
Om han treng ei forklaring på det så forteller det jo kor på trynet alt han har skrevet til no er. Forstår kun sine eigne ord og sin eigen sannheit.

Veldig bra karakteristikk av alle som skriver her på forumet faktisk. Ihvertfall for de fleste som har skrevet i denne tråden til nå.

edit: Og skjebnens ironi er at det var du (av alle) som skrev disse ordene :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
bond94/Sondre94 - -Rome- skrev:
+ angrep

+56 BIRKI
+103 Elite
+1 LAW
+9 LAW69
+2 RoEm

- forsvar

-16 BIRKI
-12 Elite
-10 LAW

+171
-38

= 133 byer i pluss

Redigeres inn i første post.
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Her var det mye dritt... Synd at folk skal sverte Shanks fordi han poster statestikker da han finner det interessant. Har du ikke noe hyggelig og relevant å komme med, knepp igjen brødboksen...

Ville se litt statestikker men fant for det meste oksedritt krangling.

Ye, og du har tydeligvis ikke giddi og lest det folk har skrevet. Samme som Ruffiro. Sigh.
 

DeletedUser

Guest
TIL ALLE SOM LESER/HAR INTERESSE AV DENNE TRÅDEN!

Kan jeg be moderatorer slette all krangling, så kan jeg heller gå over hver enkelt spiller, slik at alt blir riktig.

Jeg er ikke ute etter krangling eller måter å hovere på her. Men synes at denne verdenskrigen fortjener en statistisk oppsummering.

Jeg mener at alt som står i denne tråden er propaganda, det vil alltid bli litt diskusjoner når det kommer nye topicer, det er ikke til å unngå. Man kan ikke slette alt som blir skrevet her, og det meste er propaganda, og noe spam lar jeg gå innimellom.

Antonine
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Sålenge jeg får en oversikt over side 1 VS side 2 så er jeg mer enn happy enough.
 

DeletedUser

Guest
Jojo, men jeg mente at de som virkelig har bidratt i krigen - uavhengig av side - burde få sitt navn høyt opp på lister i denne tråden. Det kommer nye kriger etc, men ingen som denne. Selv om TWstats vil fortsette, så tenkte jeg det kunne være moro å få "låst" statistikkene når det gjelder akkurat denne krigen, og samtidig samle alle statistikker i en tråd. En oppsummering av de ulike stammer og spilleres deltagelse i krigen og deres resultater...

Dessverre mistet jeg litt motivasjon når jeg fikk så mye pepper her. Synd, for selv de som er falne har gjort sine saker bra. Ta f.eks chrk1; Ja, han blir grå nå/tatt ut, men samtidig er det ingen som kan måle seg med hans OD. Jeg mener at spillere som chrk1 ikke burde glemmes. Verden 2 går videre, men trolig vil ingen lede såpass på OD over spillere..
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg må vist bryte løfte mitt om å ikke skrive her igjen.

jeg syns det er en bra tråd av deg Shanks og du må for all del ikke gi opp selvom vi andre gir deg litt pepper! :eek:
Helt enig i at Chrk1 ikke må glemmes. Han holdt ut utrolig lenge, og han har reist seg flere ganger tidligere også. Han var på rank 2 før noen prøvde å ta han ut, men han kom seg opp igjen til topp 5. Dette skjedde flere ganger helt til denne siste aksjonen mot han.
Han gjorde en strålende jobb.
 

DeletedUser

Guest
magic14 i verdenskrigen

magic14 i verdenskrigen skrev:
+ 228 Elitebyer
- 70 til Elite

+ 0 LAWbyer
- 1 by til LAW

+157 mot fiendene i den store verdenskrigen.

magic14 mot Ganondorf i krigen (mens Ganondorf var i Elite)
magic14: +19 -0
Ganondorf: +0 -19
 

DeletedUser

Guest
Luxury i verdenskrigen

Alle registreinger er datert frem til Elites fall den 4. feb.

+ 68 AriCa
- 5 AriCa

+ 5 OliCo
- 5 OliCo

+ 2 X-V
- 5 X-V

+ 75 NS (før de skiftet side i krigen)
- 0 NS


+63 AriCa
+ 0 OliCo
- 3 X-V
+ 75 NS

= +135 i den store verdenskrigen
 

DeletedUser

Guest
Og hvor mye av det er fra Glitter etter at alle i Elite gikk ut :) ?

Ingen. Statistikkene gjelder bare mens spillerne var i Elite. F.eks de byer som er tatt fra chrk1 etter at han gikk ut fra Elite, medregnes ikke.
 

DeletedUser

Guest
Ingen. Statistikkene gjelder bare mens spillerne var i Elite. F.eks de byer som er tatt fra chrk1 etter at han gikk ut fra Elite, medregnes ikke.

Har du byttet hva som regnes med, mener å huske at de teltes med før? Husker ikke alt fra de foregående sidene. Takk til den som opplyser meg
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Han måtte jo gjøre det når dere whinet så mye både den ene og den andre veien.
 

DeletedUser

Guest
Har du byttet hva som regnes med, mener å huske at de teltes med før? Husker ikke alt fra de foregående sidene. Takk til den som opplyser meg

Nei, jeg telte aldri byer som f.eks Ganondorf mistet når han ikke var med i Elite når jeg har telt opp Elites statistikker.

Men jeg bryr meg fint lite om når Tobben spilte på Ganondorf, og tar med hele Ganondorfs personlige statistikk i denne krigen, helt frem til Elites fall. Fallet som jeg mener avslutter den store verdenskrigen. Altså ble den 4. feb selve sluttdatoen.

Jeg fortsetter gjerne å oppdatere. Litt kan jeg gjøre på eget initiativ, men ta også gjerne kontakt i denne tråden :)
 

Wemonster

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Vel, denne tråden er grei i og for seg, men det er to ting som ikke stemmer her.
Og skryte av byer som er tatt etter slettede kontoer er en feil ...

Og oppmusmere krigen vil egentlig si og ta de store hoved trekkene MENS krigen på gikk. ikke etter.


Skal jeg oppsummere WWII da så forteler jeg at "Senere sendte vi vår første man til månen" "Internett ble velbrukt utover 2000-årene" osv.
Det stemmer jo overhodet ikke...

-Wemonster
 
Topp