Oppdatering - Versjon 8.3

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
1647BCF3F8D7C2584FFCE795319B0BB7.png


Kjære spillere,

Fredag 25. mai mellom 14:00 - 16:00 kommer vi til å oppdatere alle våre verdener til versjon 8.3
Dere vil kunne oppleve noe nedetid mens oppdateringen pågår, men det burde ikke ta mer enn 5-10 minutter.

Under følger en liste over endringer og forbedringer.



------------


Forbedringer
- Lagt til muligheten for å endre rekkefølgen på rapport gruppene.
- Lagt til filter for å ikke vise mottatte videresendte rapporter.
- Lagt til muligheten for å legge til tekst når en holder musepekeren over linker i hurtigbaren.
- Det vil nå være mulig å trekke tilbake en forhåndsregistering på en verden.
- Inviterte spillere vil nå få muligheten til å velge om dem faktisk ønsker å godta en invitasjon. Tidligere var det sånn at dem bare trengte å trykke på "join meg" linken, og invitasjonen ble automatisk akseptert.



Annet
- Starte rekruttering i alle bygninger hvor det er mulig å rekruttere tropper i en singel landsby har blitt gjort mulig for brukere uten premium.
- Dersom du flytter meldinger mellom forskjellige mapper så vil du nå ikke bli tatt vekk fra den mappen du flytter meldinger ut fra.
- Lagt til en "forhåndsvis" knapp når du redigerer profilen din
- ODA/ODD kan nå bli vist ved å holde musepekeren over OD verdien til en spiller
- Farme assistent vil nå indikere ukjent mur informasjon med "?"
- Lagt til flere oppgaver til questen
- Rebalansert belønninger for enkelte oppgaver i questen
- Upassende stammesøknader kan nå bli rapportert
- Fjernet forsinkelser for ODA kalkuleringer når du mister alle troppene
- Lagt til "inviter en venn" og "del på facebook" linker på forskjellige relevante plasser
- Inviterte spillere vil bli bedt om å bli lagt til på vennelista di
- Dem som inviterer andre spillere vil få en beskjed når den man inviterer starter på den verden
- Avklart de ulike faktorene som kan påvirke ressursproduksjonen
- Reserveringsrapporter kan nå bli videresendt


Mobilversjon
- Lagt til push melding for fulle varehus
- Om du bruker mobilversjonen for å få tilgang til Tribal Wars via en iPhone eller Android, vil du bli videreført til en side med våre mobil applikasjoner.
- Gjort valg av verden ved innlogging enklere
- Forskjellige layout og bugfiks
- Forenklet visningen av rangering
 
Sist redigert:

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Flere av dere la nok merke til at våre verdener ble utilgjengelig en kort periode. Denne nedetiden kom av at våre verdener ble oppdatert langt tidligere enn først antatt. Vi kjører nå med versjon 8.3 på våre verdener.

Hvorfor er jeg litt usikker på faktisk da oppdateringen kom som en overraskelse på meg også, men det virker som om at dem har jobba lengre enn normalt med å oppdatere verdener for og innhente tid.


Beklager at jeg ikke fikk sagt ifra før oppdateringen var over.
 
Topp