Vg12, 07.10.12 - "Cum Laude, Lederen"

DeletedUser

Guest
Da var det på tide å gjøre et nytt intervju her. Og mitt offer ble denne gang lederen i Bovina Sancta! som pdd ligger på rank 3, Cum Laude.
Cum Laude
Poeng: 7.138
Rangering: 43
Beseirede motstandere: 20.933 (54.)


Cum Laude, hvorfor startet du opp på v12?
-Jeg startet hovedsaklig opp for å gi tw en ny sjanse.. Har hatt lite vellykka kontoer selv og har bare overtatt andre kontoer. Så tenkte det var på tide å se hvordan det er å bygge opp en egen konto til en forandring! :)

Hvilken spiller, uansett verden, har vært din største inspirasjon i dette spillet og hvorfor?
-Knut/knutern/master knight/porche 911

Denne spilleren har lært meg så å si alt jeg kan om tw den dag i dag, vi har holdt ilag i en periode på snart 5år og er enda duals på svensk verden! :)
En fantastisk spiller og person!

Hvilken spiller på v12, som du ikke kjente til ifra før, har vært den største positive overraskelsen i dine øyne? Og hvorfor?
-Hmm.. Et verre spm..

Tror jeg vil si Gullros..
En kjempehyggelig dame, ekstremt dyktig med alt som har med ledelse-spilling-samtale partner!

Hva synes du er det beste med å spille på v12 og hvorfor?
-Det beste med v12 er vel samholdet i stammen, skypechatten og forum!
Ekstremt mange hyggelige folk i en alder fra 14-noe over 50. Så samtaletemaene er litt av hvert for å si det mildt..

Skypechat er jo herlig! Er det noen tema som har skilt seg ut, som du vil dele med oss? ;)
-Vanskelig å sette ord på egentlig..
Beste måten jeg kan forklare det på er at det er svensker, dansker, nordmenn og noen gutter fra sveits.
Og i den aldersforsjellen så blir det noen frustrasjoner og missforståelser som er relativt morsomme!

Haha, hørtes ut som starten på en vits den sammensettinga der :D
Men la oss komme tilbake til spillbrettet.
Er det noen stammer utenfor topp 5 man bør se opp for og hvorfor?

-D-H med Hanssiii i ledelsen!
Noen kjente nick å noen fakenicks?.. Dette kan ihvertfall bli en lovende stamme hvis aktiviteten holder mål!

Hvilken stamme har vært v12s største flopp så langt? Og hva tror du den stammen burde ha gjort for å unngått å floppe?
-CM!

De har failet på alle mulige måter. De startet ekstremt bra, eller litt mye mass-invite, men ellers virket det utrolig bra!

Grunnet innaktiv ledelse(Munchlaxxxx) og Sondre som kunne trengt litt mer erfaring..(no offence..)

Så med mer aktiv og erfaren ledelse, og kanskje litt mer gjennomtenkt rekruttering, så kunne ting sett annerledes ut?
-Absolutt, spillerene som VAR der var gode. Men når en og en søkte seg ut/sluttet så raste stammen sammen. Flere klaget og på at hertugen, Munchlaxxxx, var for innaktiv.
En selektiv rekrutering hadde stammen absolutt tjent på, og som sagt en mer erfaren/aktiv ledelse

Det er jo pdd 3 store stammer som kanskje skiller seg litt ut i størrelse -RE-, CKH og din egen BS, hvilken av disse 3 tror du må gi seg først?
-Hmm... Et ekstremt vanskelig spm..
Det kommer helt an på egentlig hvordan ting utvikler seg..
Stammene har jo et "felles diplomati" nå.
2 er allierte og er iap med den 3. stammen, så akkurat nå er det ganske fredfullt.
Ting kan absolutt snus fort hvis feil valg blir tatt eller feil ord blir brukt.

-RE- har jo en ekstremt stabil ledelse som har gjort det bra på mangen verdner. Men har de all den tid og motivasjon som trengs?.. Jeg tror ihvertfall at de har det!:)

CKH har jo en KONGE spiller i ledelsen Real steel, han er en sta j*vel for å si det mildt! Noen spillere som virker litt treige i starten, men regner med de kommer sterkt igang snart. Eneste som kan stoppe CKH nå i nærmeste tid er interne problemer, eventuelt splittelsen på kartet i en eventuell krig.

Og min egen stamme BS.
Vi har en fin liten blanding av alt, flertallet av medlemmene er ekstremt erfarne fra alle mulige verdener og land. Men det blir gjerne litt diskusjoner om hvordan ting bør gjøres pga folk har tydeligvis et ganske forsjellig synspunkt på ting som kan føre til intriger.


Så stammen som ryker først er et ekstremt vanskelig spm.. Det kommer helt an på hvordan diplomatiet blir fremover og hvem som holder aktiviteten oppe eller ikke.

Hvor mye tror du diplomati betyr på v12 generelt sett?
-Helt ærlig så føler JEG at folk ikke er like lojale som folk engang var.. Greit at det alltid har vært splittelser av allierte på v2 feks.. men føler folk har lettere for å si opp diplomatiet nå en hva dem hadde før, det skal liksom mindre grunner til og ofte grunner som egentlig ikke er gode nok, men bare blir brukt for å brukes hvis du forstår hva jeg mener?

Joda, forstår hvordan du tenker. Og folk ser forskjellig på dette punktet.
Og med det i tankene.
Hvilke tanker har du om fremtiden på v12?

-Jeg tror dette kan/kommer til å bli en ekstremt spennende verden for alle parter.
Det har kommet gamle veteraner tilbake til tw, noe som lover godt!
Toppstammene er godt sammensatte, folk er hyggelige og aktive. Hva mer kan vi forlange?!:D

Krigene kommer til å bli interssant for å se hvordan folk har satset underveis deff/off og hvor sammkjørte stammene egentlig er.

Jeg gleder meg ihvertfall til å se hvordan ting blir de 2-3 neste månendene!

Det er du ikke alene om, Cum Laude!
Jeg har en god feeling om v12 selv også.

Takk for fine svar og lykke til ingame :)
 

Vegarado

Banned
Reaksjonspoeng
2
Må nesten høre. Den første delen av navnet ditt. Er det noen skjulte budskap?
Er egentlig det jeg lurer mest på.
 

DeletedUser

Guest
Må nesten høre. Den første delen av navnet ditt. Er det noen skjulte budskap?
Er egentlig det jeg lurer mest på.

Ting blir fort lost in translation når man bruker andre språk.


--------


men takk til Robert for et fint intervju! :D
 

DeletedUser

Guest
Ting blir fort lost in translation når man bruker andre språk.


--------


men takk til Robert for et fint intervju! :D

Tjaa, jeg vet at det er ett annet språk. Men kanskje du valgte akkurat dette uttrykket for at den første delen av ditt navn beyr andre ting på andre språk?
 

DeletedUser

Guest
Stammen BS er en latin basert stamme. Så da burde det bli tolket på latin oversatt til norsk.
Hva andre tolker det som er vell helt opp til dem? Ikke alle tenker koffert u know! :D
 
Topp