Vg12, 16.09.12

DeletedUser

Guest
Tenkte å starte en del korte intervju, hvor jeg har stilt samme spørsmål til flere forskjellige personer. I forskjellige stammer og med forskjellig bakgrunn.
Tok veldig generelle spørsmål for å ikke avsløre noe sensitiv informasjon, enda :p
For å komme igang, tok jeg hovedsaklig folk jeg kjenner ifra før, så blir det mer variasjon etterhvert.




Først valgte jeg ei hyggelig, ung frøken jeg har hatt gleden ved å være i samme stamme som tidligere:


Nick: Kurii
Stamme: :)



Hvorfor startet du på v12?

-Jeg startet fordi jeg liker å spille, og det er morsomt :)

Hvilke andre verdener har du spilt aktivt på?

-Jeg spiller på Verden 11 også under et annet nick :)

Hvilke forventinger har du til v12?

-Å komme langt og holde til slutten :)

Hva gjorde at du valgte den stammen du nå representerer?

-Jeg laget stammen så jeg håpet vi kunne få et godt sammarbeid :)

Hva synes du om flaggene så langt?

-Flaggene er forvirrende, men jeg vender meg til dem ;)

Om du skal trekke frem 1 spiller som du ser opp til i tw, hvem og hvorfor?

-Om jeg skal en spiller som jeg ser opp til innenfor Tribal Wars så er det Redswan for jeg spillte sammen med han på Verden 7 og han har lært meg utrolig mye, så det er en spiller jeg virkelig ser opp til :)

Hvem tror du vinner v12?

-Det står mellom -RE- og CM men om jeg skal velge så er det -RE- :)


----------
Neste spiller jeg tok kontakt med, var en gammel traver i dette gamet. Jeg har også hatt æren å spille tett sammen med denne karen, som var en herlig tid :)


Nick: Sanctus Diabolus
Stamme: BS



Hvorfor startet du på v12?

-Jeg hadde egentlig ikke tenkt til å starte på v12, men ble overtalt av noen venner fra v2 og v10. Etter flere dagers mas så ga jeg etter og bestemte meg for å starte.

Hvilke andre verdener har du spilt aktivt på?

-Jeg har spilt litt aktivt på v1, det var før v2 kom ut og på v1 var jeg bare en n00b som prøvde og feilet til jeg skjønte litt av ting. Men så tok jeg en pause frem til v3 startet og fikk en konto på v2 gjennom en stammefrende. Så da ble v2 den første verdenen jeg satset litt mer på og det gikk ganske greit (spilte på 2 forskjellige kontoer men ikke samtidig.) Etter det så har jeg hvert litt innom v5, v10 og nå v12.

Hvilke forventinger har du til v12?

-Mine forventninger til v12 er at det kommer til å bli en jevn og spennende verden hvor folk har det morsomt. Tror rett og slett at det blir en bra verden.

Hva gjorde at du valgte den stammen du nå representerer?

-Jeg valgte å bli med i BS fordi det var de som fikk meg til å starte på v12.

Hva synes du om flaggene så langt?

-Sålangt så liker jeg ikke flag. Man kan kjøpe seg fordeler bare ved å bruke noen kroner fra mastercardet og jeg mener at det blir feil.

Om du skal trekke frem 1 spiller som du ser opp til i tw, hvem og hvorfor?

-Det er noen jeg ser opp til og å trekke frem en av dem er vanskelig, men man har jo Glitter, Chrk1, Ganondorf, Redswan og Knutern. Men hvis jeg må velge en så må det bli Ganondorf. Han klarte å lede v2 så lenge han spilte selv uten å miste byer. Det er rett og slett imponerende hvor god han var til å holde orden på kontoen og ikke miste byer med så mange gode spillere som ville ta byene fra han.

Hvem tror du vinner v12?

-Det er veldig vanskelig, jeg kjenner til flere veteraner i flere av stammene her så jeg tror det fortsatt er for åpent til at jeg kan uttale meg om dette.

----------
Nestemann er en kjent kar for de fleste, har spilt under maaaange navn. Men kjært barn har vel mange navn, eller? :p
Uansett, jeg ba om fyldige svar, noe han leverte, og vel så det! :)



Nick: Jokern the star
Stamme: CM



Hvorfor startet du på v12?

-Eg starter på v12 for og bare ha det artig ilag med enn venne gjeng og spille ilag med folk fra v10 og først begynte jeg i uni, men jeg leavet etter 3-4 dager pågrunn av posisjon, så da fant jeg ut at eg kunne joine munclaxxx sin stamme og det gjorde eg, da eg joinet den fikk eg bli leder og vi kalte stammen vorres cm :)

Hvilke andre verdener har du spilt aktivt på?

-Eg spiller aktiv på v10 på denne her kontoen:
http://no.twstats.com/no10/index.php?page=player&id=516979
og på v1 med denne her
http://no.twstats.com/no1/index.php?page=player&id=50407
disse bruker eg ti timer på hver dag + v12 kontoen :)

Hvilke forventinger har du til v12?

-Eg har til forventninger at eg skal greie topp 10 plassering før v12 er ferdig og kansje 1.plass, eg spiller ilag med Reborn som jeg har gjort på v1 og v10.
Eg har forventninger til at min stamme skal vinne v12 :)

Hva gjorde at du valgte den stammen du nå representerer?

-Eg var med i uni først men den var for langt unna så eg ble med i Munchlaxxx stammen og vi startet jo den bare på kødde for og ha det litt artig og trolle med v12, men eg fant ut at eg ville prøve og lede enn stamme på v12 heller for og ha de morrosamt, så eg begynte og spørre folk som jeg kjenner om de ville joine min stamme som heter Criminal Minds :) Så da eg begynte med det så fant eg noen fra v10 fra min kjære stamme p0k3 som ville joine også har vi fått inn noen helt nye karer og enn eg vil skryte Masse av er Ski88 som er helt ny innen tw som gjør dette så bra. Eg er stolt over og lede stammen min Criminal minds og vi skal stå seirendes ut av v12 og dra det i land :)
Vi har mange elite spillere og noen nybegynnere, men eg lover dere at dere kommer til og se at vi er enn av de sterkeste stammen på v12.
Navnet Criminal minds har vi på grunn av eg er fan av criminal minds og vi synest det passet veldig godt så da tok vi og kalt det de :) Eg er diplomaten i selve crimianl minds + nest leder så eg er jo den som skal treffe jokern i allierte og iaper vi prøver og få taki, men vi må jo ikke få taki for mange heller da :)

Hva synes du om flaggene så langt?

-Eg synest det var litt lite fakta om flagget, synest det skulle stått litt mere om det, men skal jo ikke si at det var noen dårlig nei, men takk og lov for det heller for pp-funksjon, så fra skalla til 1-10 ligger den rundt 7-8 :)

Om du skal trekke frem 1 spiller som du ser opp til i tw, hvem og hvorfor?

-Ja det må vell bli Mumle eller Kristin :)
Litt om hvorfor eg sier Mumle er at det var han som lærte meg det meste om tribalwars fra v8 og det var da eg begynte og shønne hvordan man skulle bli god i dette her spillet, han var lissm den eg så opptil som enn gudfar ingame^^ Han er jo den ultimate tribalwars spiller, eg mener han er den beste spillere som noen gang har spilt på .no , men det er jo min sak om dette da :)

Hvem tror du vinner v12?

-Tror jeg skal vinne v12 det er ikke noe tvil om hvem som skal komme på 1.plass her nei?

----------
Sistemann ut i denne runden er en erfaren dame som har vært ute ei vinternatt før. Og er på v12 med i ledelsen for en meget hyggelig gjeng ;)


Nick: Sylphida
Stamme: CKH



Hvorfor startet du på v12?
Godt spørsmål, siden jeg burde ha sluttet å spille og gjort noe fornuftig i steden :)

Men, tja... Svarene er flere. En grunn er det jo at det alltid er spennende med en ny verden. Var også nysgjerrig på disse flaggene.

Men mest av alt var det vel at jeg skulle starte sammen med Cdstativ, og vi har ikke fått spilt skikkelig sammen siden v4, så det hadde jeg veldig lyst til.

En siste grunn er vel også at v4 ikke lenger representerer spill i ordets rette forstand, det er bare rutinemessig og kjedelig jobb som ikke gir noen utfordring.

Hvilke andre verdener har du spilt aktivt på?
Som TW-spiller ble jeg født på landsbygda på v4. Ble oppdratt i PALS og var med da BNP ble stiftet, og der har jeg vært siden.

Etter det har jeg vel vært innom de flesten verdenene på .no. Med ytterst varierende hell. Noen opphold ble av relativt kort varighet. Men jeg var så heldig at jeg fikk være med i stammene som vant både v7 og v8. Og slik blir det vel på v4 også, om ikke noe høyst dramatisk skulle skje.

Hvilke forventinger har du til v12?
Har store forventninger om timevis lek og spenning. Spennende sosialiseringsprosess i stammen. Håper og ønsker at det blir en kjekk verden der vi ikke ser en tidlig polarisering med to parter. Ønsker den spenningen vi hadde på v4 der dramatiske hendelser plutselig endret verdensbildet, og det som for noen timer siden var safesone brått var endret til frontbyer.

Hvorfor var du med på å danne denne stammen?
Ja, vi var iallefall ingen pre-made stamme. det er iallefall sikkert. Den spede starten var som sagt bunnet i et ønske om å spille sammen med Cdstativ som var min leder på v4. Vi var vel forberedt på at det kanskje ble bare oss, eller et par til. Det var bakgrunnen. Så fikk vi med noen venner (Nevner ingen navn, for jeg kan ikke nevne en uten å nevne alle),noen kom rett inn til oss, andre fant vi i nabolaget. Noen gamle venner meldte seg til tjeneste, og den ene dro med den andre. Så igjen, vi er ikke pre-made, men alle er håndplukket om man kan si det slik. En helt fantastisk gjeng, som skal ha mye morro sammen en stund framover.

Hva synes du om flaggene så langt?
Ja, altså. Det var jo ett av spenningsmomentene ved v12. Så langt har jeg iallefall hatt nytte av dem, og jeg liker alltid nye ting. Men om det er det jeg mener senere i spillet er jo ikke godt å si. Liker vel minst at man kan kjøpe flagg, da jeg har lite sans for at man kan bruke penger og dermed få et bedre utgangspunkt.

Så jeg vet ikke riktig. Tankene og meningene rundt flaggene er ganske ferske og uforedlede ennå.

Om du skal trekke frem 1 spiller som du ser opp til i tw, hvem og hvorfor?
Dette er vel det vanskeligste spørsmålet. For det er så mange. Har møtt og blitt kjent med så mange flotte mennesker. Mange jeg ser opp til på ulike måter. Hell G som var min favorittfiende. Tiltross for heftige angrep og utidige nattadlinger klarte vi mellom slagene å utvikle et vennskap som holder ennå. Cdstativ som var en fabelaktig leder for BNP. osv osv. Listen er uendelig.

Men hvis jeg skal trekke fram noen, så må det bli to. Noe annet går ikke. Dette to er spillere som ikke spiller nå.

Den ene er en som kalte seg Dr.Chaos i den unge v4. Jeg var da helt superfersk. og sikkert dummere enn de fleste. Han tok seg allverdens tid og forlklarte grundig og godt. Husker godt han spurte om jeg hadde hørt om O-byer og D-byer. Og det hadde jeg ikke hørt om. Husk dette var i en fase der jeg gråt mine bidtre tårer da jeg mista den første byen min :D Iallefall så vil jeg påstå at hadde det ikke vært for ham og hans tålmodighet så hadde ikke jeg spillt idag.

Den andre jeg vil nevne er Are. Har ikke spilt kjempemasse med ham, men han var min leder på v8. Og han seilte plutselig inn i BNP på v4. Når han kom inn i BNP så kom han i en periode der motivasjonen var på et lavmål. Men han kom som en frisk bris og blåste liv i stammen. Er iallefall slik jeg opplevde det. Og plutselig var deg gøy igjen.

På v8 var han lederen. Og en fantastisk og karismatisk leder. Han evnet å få folk til å stå på selv om de var drittlei. Og han var så oppmerksom og poengtere ting, slik at man følte seg sett. Dermed klarte han å vri ut mer ytelse enn man visste var mulig.

Hvem tror du vinner v12?
*Kremt* Jeg skjønte ikke spørsmålet... Hvem jeg tror vinner??? Jeg TROR ikke jeg vet ;)
----------


Da takker jeg mine 4 utvalgte for innsatsen, så håper jeg leserne av VG12 blir fornøyd med første utgave!

mvh R
 
Sist redigert av en moderator:

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
En av de beste metodene å ha et intervju så tidlig i verdenen jeg har sett. Er egentlig motstander så tidlig av en verden, men dette gjorde virkelig intervjuobjektene interessante, og absolutt spillere man kan ta å intervjue igjen senere.
Håper du fortsetter akkurat på denne måten, og heller venter til litt senere i verdenen før du tar dype og gravende intervjuer av store og kjente spillere.

Fortsett sånn!
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Nice!

Var også på lik linje med MrVictor negativ, men dette var bra!

/Kleppe
 
Topp