Vg12, 17.01.13 - "Mitler aka Semtex den Standfaste."

DeletedUser

Guest
Hei igjen!
Vært en stund siden sist gang, så etter litt etterspørsel, fant jeg ut at MITLER kunne være et egnet objekt for neste intervju.
Og slik gikk det:




Kan du fortelle oss litt om din TW-historie?

Startet å spille TW mars i 2008 på v1 på .no. Typisk nybegynner og noobet rundt et par måneder. Når v2 startet dro naboene mine, poseidon og reganam/lordofguildz meg med på å starte der. Der startet vi The Wolfz, og her starter egentlig den ordentlige spillingen min. I krigen mot Yamato lærte jeg viktigheten av samhold og samarbeid. Og møtte noen fantastiske spillere, som Sorn, forskningsprosjekt001, RDI-rsr og TLR01 for å nevne noen.
Etter å ha gitt litt opp på v2 så startet endel fra the wolfz ferskt på v3 med store ambisjoner i Rebels, men ingen tok seg egentlig tid til å spille der. Så etter et par måneder så var TW-eventyret slutt for meg på en stund.
Når v10 startet overbeviste naboene meg igjen om at det var en kjempegod ide å starte å spille igjen. Der fikk vi en liten the wolfz reunion med forsk, RDI og oss i Hinsides. Gjennom v10 lærte jeg meg endelig nytten av sniping og grunnlaget for forsvarsspillingen ble lagt. Men kanskje det aller viktigste som skjedde var at jeg møtte min eminente dual der, 49n@r.
Når v10 sluttet startet v12, så da hoppet vi like godt inn på v12. Det er jo tross alt artig å spille med folk man klarer å samarbeide med, og viktigst av alt når du har duals som er av ypperste klasse. Denne gangen slo vi oss like godt sammen alle fire i en konto (poseidon, rega/lordofguildz, 49n@r og meg(mitler)). Alle vi fire har egentlig litt mer som skjer det året her, så vi ville unngå at vi startet kontoer som gikk i dass og bare måtte internadles. Feks neste uke har eg det fryktelig travelt på dagtid, skole, kid, hund osv


Hvilken stamme er din favorittstamme av dem du har vært medlem av?

The Wolfz, det var der jeg lærte å spille TW ordentlig, og interressen ble til.


Hvilken stamme har du hatt det mest artig å krige imot, og var det noen spillere der som utmerket seg bra?

Er vel kanskje TE på v10. Den gang Hinsides var i krig med dem. Var meget morsomt å krige da mot Ukjent Hero. Han trodde vi (jeg og 49) faket elendig og at han hadde full kontroll, men neida :D Enkelte byer ble det en LANG readlingskrig om, som varte over et helt døgn, men rundt 10 adlinger til og fra.


Hvilken spiller har hatt størst innflytelse på deg gjennom din tid i dette spillet?

Er vel 49n@r. Lært meg utrolig mye, selv om jeg følte meg som den proffe når han joinet kontoen min. Men fant fort ut at han hadde mye bra :)


Hva er dine største styrker som tw-spiller?

Sniping, readling, og overvurdering av motspillere. Jeg tror nesten alltid at en spiller er mye bedre enn h@n er. Ser etter hva h@n kan gjøre for å slå meg ut, og lager en plan for å kunne likevel vinne.


Hvorfor startet du på v12?

Konge å spille med 49n@r, poseidon og rega, så ville egentlig gjøre det mer. v10 var jo veldig morsom først og fremst pga dem.


Fortell kort om dine dual'er, og hvordan dere fant sammen?

Rega og poseidon var naboene mine, og barndomsvenner så det falt egentlig ganske naturlig. 49n@r var vel mer som å skyte en innertier med pil og bue mens man spinner rundt. Jeg trengte desperat dual på v10, så spurte ene naboen ig, som var veldig aktiv (men knøtt liten :p). Tidenes blinkskudd :D


Hvorfor valgte dere å søke inn til CKH?

Først vurderte vi å spille solo nesten hele spillet ut. Hadde litt dårlige erfaringer med enkelte spillere på v10, og anger issues, eller hva jeg skal kalle det. Så vi ventet en god stund, fikk mange tilbud fra diverse stammer, BS, CM for å nevne noen. Etterhvert kjente vi igjen flere nicks i CKH som bestodav gode, og oppdragne mennesker. Det var en stamme vi hadde tro på. Og det med god grunn! :)


Hva er dine tanker om den pågående krigen imot -RE-/RFLF?

Oppfattet utbruddet av krigen som usaklig og feigt av -RE- og RFLF. Men nå har ikke jeg tenkt å starte en diskusjon om det :p
Jeg tror CKH klarer å snu denne krigen nå. Nå er vi kvitt alt av slum i fronten, men det er nok ikke -RE- og RFLF :) Det viser seg at til og med varanior og erdem svikter deffansivt, så der mistet jeg litt av troen på RE som solid og god stamme.

Nevn 3 hendelser på v12 som du husker godt, og hvorfor?

Tømmingen av Michael Scofield (han i RFLF) sine mini nukes på 1k øks osv på en stacket front by. Ga meg 60 k i dagens forsvarer i november! :O
Renskingen vår av Dominic Purcell, hvor jeg og tvutt bare kjørte rett over han.
Alle de fine snipene jeg har gjort på tog fra guttakrutt og tørpo :)


Hvem er din favoritt medspiller på v12, og hvorfor?

Tvutt, deg jeg har hatt tettest samarbeid med, mye pga belligenhet men også pga skillz :)


Hvem er din favoritt motspiller på v12, og hvorfor?

Tørpo tøstein nerrigarde. Han har enda ikke skuffet meg :p, og jeg har sloss litt med han.


Har du noe annet på hjertet, er det bare å rope ut, scenen er din.

Erdem. Verkstedbyer som blir adlet en uke før. Kan boostes og få begynt å produsere katapulter ila av 2-3 dager, selv om den bare har 400 poeng. Er bare en unnskyldning for latskap på den kontoen og lite aktivitet.
 

DeletedUser

Guest
Hmmm. Jeg har alltid lurt på: kommer nicket ditt/deres fra cod? Hehe :)
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Flott intervju :) fint å se du var like dårlig som meg en gang :)
 

DeletedUser

Guest
Flott Intervju! :)

Husker godt tiden fra V1 når jeg og lord ikke hadde nok poeng til å bli med IB videre :p

Men V2 fikk jo en fin start! :)
 
Topp