Vg12, 19.09.12 - "ski88, Adleren"

DeletedUser

Guest
En event som alle bryr seg om, er jo når første by blir adlet på en ny verden.
Jeg fikk kontakt med vedkommende som utførte gjerningen, nemlig ski88. Så vi tok en liten prat på skype, hvor dette ble resultatet:




Da er v12s første by adlet, og det var du, ski88, som stod for denne bragden.
Derfor tenkte jeg at et intervju med deg ville vært passende.


-Det var jo ikke så stort da.. :p

Stor nok til å bli kontaktet av verdens største nettavis iallefall! ;)
Men hva var årsak til at akkurat denne byen ble adlet?


-Det var egentlig ikke meningen å adle denne byen, men den hadde såpass gode ress felt at den ble med i vurderinga. så endte det bare slik ;)

Hehe, ress felt er ikke dumt å ha!
Hva synes du om v12 så langt?


-For meg har det vært en god start med masse gråbyer og slikt :) men jeg ser at det er mange store navn på v12 så tenker det skal bli hardt i toppen ;D

Hvorfor valgte du den stammen du nå er medlem i?

-Fordi jeg har lyst til å spille med de beste selvfølgelig ;) bl.a Munch og Jokern ;) - Og før jeg rekker å skrive noe, så retter han seg fint inn med:
-*noen av de beste
ja, ser det er noen gode i din stamme ;) - Ville ført til OL-gull i roing den der!!

Men hvilke andre verdener har du spilt på?

-har faktisk bare spilt på v10 på norsk server litt på .net og se

Hvordan gikk det på v10 for din del da?

-hehe, hvor skal jeg starte? :p

Akkurat der du vil :D

-okey, var faktisk en av de første som ble adlet på v10 :p av Real Steel (han tok meg på senga)

Så nå søker du hevn? :p

-Nei, takket være han kom jeg meg vekk fra AREA området. jeg kom meg ut mot rimmen, adla noen noobs, før jeg virkelig begynte å sloss mot de store gutta ^^
Jeg og Gruble holdt vel på en intens kamp mot hverandre i ca en måned, før alt rakna for meg og stammen min. var veldig gøy å se Grubles adelsmenn ligge i jorden gang etter gang :p men til slutt tok han meg da :)

Hvordan ser du for deg fremtiden på v12?

-Jeg er ganske sikker på at det blir en tidlig krig der -RE- er involvert

Hva gjør at du sier det? Det har jo vært snakk om en iap.. er den over?

-Nei, men det ligger jo litt i korta... :p


Da får vi bare vente å se om v12s storadler sine spådommer blir riktige, kanskje treffer adelsmennene hans en -RE-by neste gang?

-R
 
Topp