Vg12, 30.11.12 - "JonnernxD - Den nye Sjefen".

DeletedUser

Guest
Endelig har jeg fått ut fingern for et nytt intervju!
Nå tenkte jeg vi kunne få høre litt ifra et nytt perspektiv, og hvem passer da bedre å snakke med enn CKH sin nye lederfigur?



JonnernxD
Fortell oss litt om din tw-historie.


Min første verden på tw var v1. Spilte under samme nick der som jeg gjør nå. Det var som sagt min første verden og jeg kunne ingenting om tw. Husker jeg fikk fakkel som første våpen til paladin, men ble så sur fordi jeg ikke brukte katapulter!

På v2 lærte jeg en del. Blant annet at man burde farme og jeg lærte etterhvert å sende adelstog ved hjelp av flere vinduer. Er faktisk på v2 jeg har hatt flest byer, så har gode tider fra v2.

I v7 spilte jeg i WAW. Tok etterhvert over nebbot-kontoen der jeg ble ganske stor. Krigen mot VA minner meg litt om krigen vi nå har mot RE på v12.

Var også en tur innom v9 og spilte i DN. Spilte ikke så lenge der, men har fortsatt mange gode minner.

I dag spiller jeg i CKH og stortrives der! :)


Kan du nevne 2-3 personer som har betydd mye for deg i dette spillet? Og hvorfor.

Jonas Rudi (CoJoness/jonrud/jonnernxd/giri) - Bestekameraten min. Vi går i samme klasse og vi har spilt TW sammen i rundt 3 år nå vel. TW hadde ikke vært det samme uten denne karen. Fantastisk spiller i oppstartsfasen.

Grøtaren(?) - (http://no.twstats.com/no2/index.php?page=player&id=64400) - Husker ikke helt nøyaktig hva nicket var. Men er altså fyren linket der. Spilte med han på v2 og det var han som lærte meg det grunnleggende på TW.

Tredjeplassen - Velger å ikke velge en enkelt person. Er flere som er aktuelle til denne plassen. Derfor lar jeg den stå åpen.


Hvorfor starta du på v12?

Rett og slett fordi det var da siste året på vgs begynte. Jonas og jeg har som vane å starte opp med tw for hvert nye skoleår.


Hvorfor valgte du å ta ansvar for CKH, og hva er planen videre mtp stammen?

Jeg valgte å ta ansvar fordi jeg virkelig har lyst til å vinne denne verdenen. Derfor følte jeg at det var en fin mulighet til å bidra med mitt ved å bli leder i CKH. Jeg er også en type som liker å ta litt ansvar, men samtidig hører på hva folk har å si.

Planen videre med stammen er å få den på rett kjøl. Jeg tør å påstå at vi en periode led av tap av landsbyer og spillere. Siden dag 1 gikk krigen mot oss. Dette er noe jeg ønsker å gjøre noe med. Men det er ikke jeg som skal snu krigen. Det er vi. Stammen skal stå sammen i både bra og dårlige perioder. Jeg syns vi har bevist flere ganger at vi er gode til å stå sammen i motbakkene. Vi nærmer oss toppen av bakken og håper på bedre tider i vente!


Om du kunne valgt 2 kontoer ifra fiendestammer til å joine CKH, hvem ville du valgt, og hvorfor?

Veldig vanskelig spørsmål egentlig. Det naturlige villige selvsagt vært guttakrutt. Men samtidig er det veldig spennende å krige mot slike store spillere.

Om jeg skulle hatt over to kontoer, uten å ta hensyn til hvem som spiller på kontoen så ville det vært:

Guttakrutt - Vet jeg motsier meg selv nå, men kontoen er såppas stor at det overveier motargumentet. De farmer ekstremt mye. De adler i er sinnsykt kjør. Og det ser ut som at de knuser alt i sin til. Enn så lenge ihvertfall ;)

varanior08 - Det ble to karer fra RE. Men det er heller ikke så mange å velge mellom da de største spillerne er i CKH og RE. Vi har kjørt en offansiv mot denne spillern et par ganger, men han er en hard nøtt å knekke. Aktiviteten er stor og er også bra med skills på denne kontoen.


Samtidig, om det er 2 kontoer du absolutt ikke ville mista som allerede er i CKH, hvem og hvorfor?

Først og fremst vil jeg bare si at jeg ikke ønsker å miste noen av dere. Er veldig vanskelig å svare på dette spørsmålet da jeg gjerne ville nevnt flere.

Men om jeg MÅ si 2 stk så er det Tvutt og Semtex. Vi tre har stått sammen veldig lenge og vi har et veldig godt samarbeid noe fienden har fått merke. Dere er også veldig sosiale, noe som er viktig for meg.

Men bare for å ha sagt det igjen. Vi er alle CKH'ere og jeg ønsker på ingen måte å miste noen som helst. Alle er svært viktige!


CKH har utvilsomt hatt litt uenigheter med tidligere IAP-partnere, hvordan er planen for å unngå at slikt rot skjer igjen?

Nå vet jeg ikke hva betingelse var med IAP'n med RE. Hvis ikke vi var enige om noen oppsigelsestid så får vi skylde litt på oss selv at vi fikk krigserklæringa midt natta.

Men om vi faktisk hadde en slik avtale så er det ingen tvil om at det er avtalebrudd fra RE. Hvis det var slik så får de ta sin kappe at de var feige. Ikke bare feige, men ikke til å stole på. Hvis det var slik.

For å forhindre at slike ting skal skje neste gang bør man rett og slett ha betingelsene svart på hvitt.


Kan du beskrive -RE- med 3 ord? Begrunnelse er ikke nødvendig.

Dyktige
Sleipe
Cocky


Hva er dine største seiere og skuffelser på TW?

Har egentlig aldri oppnådd noen veldig store seire og skuffelser. Er kanskje på tide nå? Har ikke noe konkret jeg kan svare på her.


Hvem anser du som de mest profilerte spillerne på v12, og hva mener du om dem?

Semtex - Har vist flere ganger at selv om man blir angrepet hver eneste dag så kan man stå i mot. Jeg ser opp til denne spilleren/kontoen.

Guttakrutt - Ligger på 1. plass og har vært der en god stund nå. De farmer mest på v12, de angriper mest og de adler mest.


Hvordan ser v12 ut om 3mnd?

Kommer veldig an på motivasjonen til folk. Men jeg tror forholdet mellom RE og CKH er mye tettere enn det er nå. Kanskje det kommer en ny stamme på 3. plass? Tror det kan bli overraskende over hvem som tar denne plassen.


Mot slutten her kan du legge til noe du evt har på hjertet.

Har egentlig ikke noe på hjertet, som jeg pleier å si hver gang kontaktlæreren min spør om det samme.


Hvem vinner v12? :)

Jeg har helt klart troa på at vi (CKH) skal vinne denne krigen! Men vi har en stor oppgave foran oss.
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Weeee :3 Ser mitt navn :*

Det betyr vell at du overlever en uke ekstra, bare fordi jeg er snill (kyss)


Men fra spøk til revolver, fint intervju :3 Btw, simon kicker ass
 
Topp