Vi som IKKE vil ha TW 7.0 på eldre verdener.

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Er det kun meg som er sterkt i mot at de eldre verdene sk@l bli seende ut som Verden 7?
Mange fine nye oppdateringer, men må virkelig alle verdene se så teit ut som verden 7 :mad:
 

DeletedUser

Guest
Er det kun meg som er sterkt i mot at de eldre verdene sk@l bli seende ut som Verden 7?
Mange fine nye oppdateringer, men må virkelig alle verdene se så teit ut som verden 7 :mad:

Må si meg enig med denne:S eneste bonusen er at millisec'ene vises og.. Liker bedre de gamle versonene ellers..
 

Granpa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Enig,klarer ikke venne meg til denne versjonen,føler meg helt utafor:(Er ikke lett å bli gammel;)
 

DeletedUser

Guest
Må jo også nevnes at kartet på versjon 7 er elskbart da!
 

DeletedUser

Guest
Har ikkje noko i mot grafikken og slikt, det er jo positivt. Men eg har noko imot konto-admin funksjonen... Bra for organisering av handel etc, men å skulle få beskjed når ein blir angripe virkar ganske drøyt å innføre på gamle verdenar.
 

DeletedUser

Guest
Er det ikke slik at man kan velge om man vil ha v7.0 grafikken eller ikke da? :)
 

DeletedUser

Guest
Har ikkje noko i mot grafikken og slikt, det er jo positivt. Men eg har noko imot konto-admin funksjonen... Bra for organisering av handel etc, men å skulle få beskjed når ein blir angripe virkar ganske drøyt å innføre på gamle verdenar.

Tror ikke de har sagt hvilke funksjoner som blir lagt inn, men de har alltid sagt at de ikke vil legge inn funksjoner som forandrer spillets gang...
 

DeletedUser

Guest
vi kan få alt utenom designet spør du meg.
det designet kommer jeg aldri til å venne meg tilo_O
 

DeletedUser

Guest
Syns det eneste som er ok ved den nye versjonen er at vi kan rulle på kartet, ellers er graffiken og slik du må tryklke in på en ladsby foreksempel fryktelig spør du meg, håper helt klart det er mulig å bruke versjonen vi har idag!!! NEI TIL OPPTADERINGER AV VERSJON V7.0 på v1 !!!!
 

DeletedUser

Guest
Syns det eneste som er ok ved den nye versjonen er at vi kan rulle på kartet, ellers er graffiken og slik du må tryklke in på en ladsby foreksempel fryktelig spør du meg, håper helt klart det er mulig å bruke versjonen vi har idag!!! NEI TIL OPPTADERINGER AV VERSJON V7.0 på v1 !!!!

Det er innebygd en funksjon for å kunne trykke inn på en landsby akkurat som før. Sett dere inn i hva 7.0 faktisk innebærer da, dere whiner jo bare om ting som kan endres på 2 sekunder.
 

DeletedUser

Guest
Han sier ikke at den funksjonen ikke finnes, og det du sier stemmer ikke;den er forandret. Han sier at han ikke liker måten den fungerer på nå, og det er jeg enig i.
 
Topp