Vi trenger flere blodtørstige vampyrer!

DeletedUser

Guest
Det er ikke den akkurat samme stammen, men siden vi var der(var jeg der egentlig?:p) så synes jeg vi har retten til å bruke det navnet.

Vi starter helt på nytt med alt å forholder oss for øyeblikket nøytrale til alle, selvom noen av oss(kanskje alle) har vært i krig med Elite så er vi ikke i krig nå for dette er en ny start og jeg har personlig ikke noe imot dem. Det var jo en kosekrig imellom Yamato og Elite fordi vi kjedet oss(derfor vi hadde tenkt til å erklære krig iallefall).

Kan ikke si at jeg ser på meg selv som en god leder av en stamme, men får nå prøve litt da. Heldigvis har jeg med meg Veta som fikser det meste.

Nå skal vi iallefall få et fotfeste og vokse utifra det, lokaliseringen til spillerene er noe.... Ehh... Spredt, men det får gå :p

Jaja, iallefall. Åpen rekruttering folks, søk dere inn mens rekrutteringen er åpen for blir veldig mye strengere krav etterhvert. Du burde ha en del erfaring, vi har ingen aldersgrense, men skriver du ikke ordentlig norsk(går greit med nynorsk bare hvis noen lurte og har ingenting imot dialekter) så bærer det nok rett ut. Vi merker fort om du ikke har noe der å gjøre for å si det sånn.

- The One And Only Twixiz
 

DeletedUser

Guest
Fristet jo litt:D
Men sliter vell litt hvis jeg hopper over der:eek:
 

DeletedUser

Guest
Hva vil Elite og Law si da:eek:
Jaja, får se hva jeg gjør....bestemmer meg vell i løpet av neste uke.
 

DeletedUser

Guest
Dette så spennende ut, men jeg har allerede stamme så jeg blir nok ikke med. :)
 
Topp