VIASATs Finalefest i KVÆNANGEN!

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
I forbindelse med finalen i UEFA Champions League lørdag 19. mai arrangerer Viasat en storslagen folkefest i kommunen som vinner konkurransen.

Slik som ståa er nå, er det 3 lag som kjemper om å vinne denne konkurransen, hvor KVÆNANGEN er en av dem ! :party:

Jeg hadde vært veldig taknemlig om dere kunne ha hjulpet meg og min kommune med noen stemmer, slik at vi kanskje kunne fått denne finale festen opp til nord.

Om vi skulle være så heldige og vinne, kan jeg love noen spektakulære stunt fra en tw-spiller under den direkte sendte finale festen (wasntme)
Håper på at mange av dere som lusker rundt her på forumet tar en titt på denne lenken og avgir deres stemme, som forhåpentlig går til Kvænangen (nod)
Også kan dere jo tippe hvem som vinner semifinale kampene og være med i trekning av noen fine premier.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Du har gitt din stemme til Kvænangen, som nå ligger på 1. plass.(yes)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
What, den glitcha seg, stemte på Halden uten å trykke på noe :forvirra:
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Tusen takk for støtte folkens :D Har aldri opplevd slik glød i vår lille kommune før ^^ Hadde vært sykt rått om Viasat tok turen opp til nord :awesome:
 

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Kvænangen, kan nok vere at min kommune er mindre :awesome:

Men stemt anyway!
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Beklager, men jeg hadde allerede stemt på Ulstein :crybaby: Men fikk moren min til å stemte på Kvænangen (nod)
 
Topp