Viking rekruterer!

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Heisann alle V1 spillere.

Høsten er over oss, og sommeren har tatt langhelg. Vinteren klør i fingrene etter og legge dalene våre hvite, mens TW spillerene gjør det dem er best til.. Sitter inne, helst foran peisen med datamaskinen plassert godt på fanget, og kjører på med tropper, koseprat og mye propaganda :)

Det er med glede at jeg åpner en tråd angående rekrutering til stammen Viking!. På grunn av liten aktivitet, har det ikke gått helt som forventet i det siste, men ambisjonene er mange, og planene er i ferd med og ta form for videre voksing og adling. Stammen i seg selv har en lang historie, og ledelsen er solid nok til og holde ut i mange år om bare medlemmene vil være med og bære den samme byrden. I det siste har folk begynt og prioritere for mye IRL (noe som vi TW spillere vet, er oppblåst og veeeeldig oppskrytt), og dette gjør til at vi trenger ferske rekrutter til og bli med på våres fryktløse tokter!

Vi har mye og by på innad i stammen som jeg er ganske sikker på hver TW spiller på V1 ville ha likt og vært med på. Både snakking på forum, til kakediskusjon og hyggelige velkomster på skype. Så det er bare og ta kontakt, og kanskje du kan få være den heldige og bli med på morroa! ;) Dem som er så heldige og befinner seg i østlige områder på mappen kan sende inn en kupong (søknad), som vil bli vurdert av ledelsen. Det er etpar ting vi krever når du søker

*Helst en akseptabel poengsum, alt over 250 000 poeng er sweet!
*Litt om deg selv, hvor du kommer ifra og alder. Alltid gøy og bli kjent med nye fjes!
*Generelt om dine kunnskaper, alt ifra sniping til forskjell på O/D byer
*Tidligere historier på TW, linking av TWstats og bruk av BB-koder er et pluss så lenge det ikke blir for mye av det gode!


Søknaden sendes in game til meg, det vil si Kenn93x, så tar vi resten derifra ;).

Med vennelig hilsen
Kenn93x
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Det kan avbekreftes

Som du ser i første innlegg, har jeg sagt at dere har adlet innaktive ved vår front mot WR/RNG :).
 

DeletedUser

Guest
Bra post ken93x, men det spørs om du ikke kom litt for seint til å redde viking ? All honnør til deg vist du snur dette :)
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Hvilken side er du på BGM?:p

Kenn dette er bra, at fienden ikke gir seg er et bra tegn.
 

DeletedUser

Guest
Det er ikke for sent for viking. :eek:
Hehe. Viking kommer ikke til å forsvinne. ;)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Hvilken side er du på BGM?:p

Kenn dette er bra, at fienden ikke gir seg er et bra tegn.

Ikke for og være spydig i min egen tråd, men RNG har vel sett sine bedre glansdager dem også. Alle har sine dårlige, og gode perioder.

Sånn ellers så er dette fult mulig og snu, ja. Vi har etpar innaktive som har fått kjørt seg i det siste, men nå når jeg er her så skal nok ting bli fiksa så snart vi får renska litt mer. Sålenge jeg puster, så lever nok Viking også, så ja kjør på meg, gleder meg alt! :)

Takk, Bgm.
 

DeletedUser

Guest
Sånn ellers så er dette fult mulig og snu, ja. Vi har etpar innaktive som har fått kjørt seg i det siste, men nå når jeg er her så skal nok ting bli fiksa så snart vi får renska litt mer. Sålenge jeg puster, så lever nok Viking også, så ja kjør på meg, gleder meg alt! :)

Vell vi klarte å snu VK-A som til slutt bestod av ingen ledelse. Nå har VK-A en kjempe sterk ledelse og mange godt belærte spillere som skal opp i Viking snart.

Så da skal Viking opp å gå også, og er på vei nå. Dere kan tro hva dere vill om Viking og VK-A, men så lenge jeg spiller TW så skal stammen opp å gå og skal funke igjen som den aldri har gjort før.
Dem som som har forlat våre stammer til fordell for RNG og K10* familien, er folk vi klarer oss supert uten. :)
Vi er en sammensveiset gjeng, om kansje ikke mer enn det vi var før dere begynte å innta nordområdet for over 1 år siden. Og med en slik ledelse som vi har nå så får alle nybegynnere sikkelig opplæring.
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Ikke for og være spydig i min egen tråd, men RNG har vel sett sine bedre glansdager dem også. Alle har sine dårlige, og gode perioder.

Sånn ellers så er dette fult mulig og snu, ja. Vi har etpar innaktive som har fått kjørt seg i det siste, men nå når jeg er her så skal nok ting bli fiksa så snart vi får renska litt mer. Sålenge jeg puster, så lever nok Viking også, så ja kjør på meg, gleder meg alt! :)

Takk, Bgm.

Hehe det er jeg klar over jeg trodde det var posetivt deg jeg skrev :(
 

DeletedUser

Guest
opplærigen kan funke ganske bra:) Men når RNG og WR kommer på besøk, er klarer de ta å håndtere flere 100 incs?:)

Eller. Creds til deg ja kenn. OM du klarer dette blir det mye morsomt framover for RNG og WR også^^
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
:)..

Nåvell, av dem jeg har blitt kjent med igjennom skype og meldinger in game, tror jeg at dem skal klare seg godt. Synd at dem ikke ligger helt ved frontpossisjon enda, men det skal vi få retta på i en fei. Lover og gi RNG og eventuelt WR (om dem tør og angripe meg) en skikkelig utfordring ;).
 

DeletedUser

Guest
opplærigen kan funke ganske bra:) Men når RNG og WR kommer på besøk, er klarer de ta å håndtere flere 100 incs?:)

Eller. Creds til deg ja kenn. OM du klarer dette blir det mye morsomt framover for RNG og WR også^^

He he. Viking folket er vandt med incs, og de som ikke har taklet det. Har jo bare stukket halen mellom bena og lusket over til fienden:) Og det er jo greit for vår del, så kan de der kanskje få prentet litt mot i dem :D

Vi i VK-A er seff renspikka noobs hele gjengen, og dere kan vel ikke regne med at vi kan noe om dette spillet. Så der kan dere lett å komme til med noe kanskje. Ikke har vi tropper heller. :cool: Farmer med adles og rams :)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Vi i VK-A er seff renspikka noobs hele gjengen, og dere kan vel ikke regne med at vi kan noe om dette spillet. Så der kan dere lett å komme til med noe kanskje. Ikke har vi tropper heller. :cool: Farmer med adles og rams :)

Fint at du sier det selv, så slipper jeg å nevne det en gang til :)

Vel - artig hvordan IB tilbyr aktiv dødshjelp til viking-familien, spørsmålet er hvordan det ender.
 
Topp