Viking rekruterer!

DeletedUser

Guest
Hvorfor er statsen dårlig ? :p

Det må du ikke spørre meg om, det er vel noe innad i deres stamme.

Om du lurte på om å ha tapt i overkant av 1800 byer mot fienden er dårlige stats så kan jeg bekrefte det :)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Vel, selv om jeg tenker "grrr, kill" når jeg leser innleggene dine, Veta, så får jeg heller komme med noe annet enn og så og stampe i samme mølet som dere gjør angående innaktivitet.

I Viking så jobber vi for og hjelpe spillere til og vokse, og hjelpe stammen sin. Folk som er innad i stammen, som trenger hjelp og sier ifra, blir støtta opp så raskt som bare det. At folk skal frykte og joine stammen bare for at RNG prøver og adle dem, er vel bare oppspinn. Folk som tar tak på kontoene sine og sier ifra at dem faktisk trenger hjelp og tropper, blir 100% backet opp. La oss se litt på dem som taper byer. Jeg har verken hørt ifra dem på skype eller forumet. Når folk ikke tar tak selv og lar ting gå som det gjør, er det ikke mye jeg kan gjøre, eller vil gjøre (angående troppesending). Hvordan dere tolker dette og hva som skjer angående tap av byer, er ikke mitt problem. Sålenge folk er villige til og kjempe og holde kontoene sine aktive, har dem ihvertfall min fulle støtte både deffansivt og offansivt.


Veta - hvorfor tar du ikke med hele statestikken? K10 har da trossalt adlet litt dem også. Snakker vi og ta æren ifra lagkameratene her? Virker mer som at dere prøver og sette dere i et høyere lys enn andre.. Synd at ikke alle fronter viser til det da :) (t.d.s Kjellan og Jerle kontoene.. Jerle er borte og Kjellan er på veg rett ned) Alle har sine svake punkter, skulle vi diskutert alle så hadde vi ikke blitt ferdige før neste år en gang..
 

DeletedUser

Guest
Veta - hvorfor tar du ikke med hele statestikken? K10 har da trossalt adlet litt dem også. Snakker vi og ta æren ifra lagkameratene her? Virker mer som at dere prøver og sette dere i et høyere lys enn andre.. Synd at ikke alle fronter viser til det da :) (t.d.s Kjellan og Jerle kontoene.. Jerle er borte og Kjellan er på veg rett ned) Alle har sine svake punkter, skulle vi diskutert alle så hadde vi ikke blitt ferdige før neste år en gang..

Fordi jeg er en egoistisk drittsekk som jobber i mot våre allierte og nekter å dele noe ære vel... Doh.

Men helt ærlig, jeg glemte å ta dem med, de er faktisk blant de som har gjort mest mot dere og nesten gått seirende ut med 500 byer.

Kudos til K10Familien ;)
 

DeletedUser

Guest
Vi står ikke helt alene mot dere, vi har da allierte vi også. Du kan jo ta dem med i statsetikke din. Hvis Statesikken skal bli helt korekt er det kun RNG, WR, K10* mot Viking, VK-A. For det er slik krigen blir fokusert in game nå. Er ikke det riktig?

Enn annen ting er jo at du kan fortelle hvor lenge dere har holdt på med denne krigen i nord. Og det er over ett år. Tror ikke noen andre hadde klart å hold ut så lenge som vi har gjort. Og ja som kenneth sier får alle støtte når dem spør om det.

Og Viking er ikke et synkende skip. Og vi kommer ALDRI til å bli borte fra kartet. Du skal nokk se at skipet hever seg igjen.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Jeg må si meg imponert av Viking som har klart å holde ut i RNG-land å ikke gitt opp what so ever! Det synes jeg står respekt av, så til dere i viking: Kudos! Men, vi kommer ikke unna at dere er et synkende skip, og det å skylde på innaktiviteten til alle som blir adlet er den mest brukte unnskyldningen i TWs propagandahistorie noen gang, og det hjelper svært lite nå, dessverre. Thahila ba om å få harde fakta på borde, vær så god, det fikk du av Veta når han postet statestikkene, noe mer harde fakta er vel ikke mulig å oppdrive slik jeg ser det? Nå er det mulig å få statestikkene til å se ut akkurat som de selv ønsker, men slik er det.
 

DeletedUser

Guest
Er vel også fakta at Viking har den viljen som absolutt ingen, og da sier jeg, ingen annen stamme har! De har fått juling og bank i nord, men de lever fortsatt og gir seg ikke!

Dette er noe jeg liker ved Viking! Kudos. Måtte dere få gudene på deres side! :cool:
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
En ting kan jeg si om de viking spillerne jeg har møtt til nå er det bare ketill som har bevist seg verdig og gi kudos til, det har vært uerfarende dårlige spillere heile gjengen.
At de har holdt ut i nord så lenge er ene og alene fordi fokuset var på ketill den eneste aktiv goode spilleren i viking.
Vi plukka byer fra omentrent alle de andre spillerne uten problemer og ja det er sant de var inaktive.. men ikke før vi starta og sende nukes da stoppa de opp og ble inaktive.
Jeg Synes det er bra at kenn driver på og bygger opp viking igjen håper han får til noe sånn at vi ikke har sett det siste til viking da.

Lykke til uansett :)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Er vel også fakta at Viking har den viljen som absolutt ingen, og da sier jeg, ingen annen stamme har! De har fått juling og bank i nord, men de lever fortsatt og gir seg ikke!

Dette er noe jeg liker ved Viking! Kudos. Måtte dere få gudene på deres side! :cool:

Hvordan kan du si det? Jeg vil nå påstå at vi i BOL har like godt samhold, og jeg vet hva jeg snakker om.
 

cajsaa

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Herregud folkens :eek:
Ja Viking er et synkende skip. Viking og andre folk som har noe imot dette STATSEN LYVER IKKE... vannskeligere er det ikke.
Og ja kenn93x du skal ha skryt for at du går til viking for og prøve og hjelpe dem siden IB rekruterer finden som jeg 100% skjønner du ikke liker , men Viking er forsatt et synkende skip..

Så enkelt og greit :
kenn93x - Skryt til deg som prøver og hjelpe :)
Viking - Synkende skip.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Uansett hvor mye du vil ha Viking til et synkendes skip, så kommer vi aldri til og forsvinne. Vi vil alltid være på kartet, bare at våre nordlige kontoer har fått litt for mye skampryl og folk begynner nærmest og gi opp der. Har ikke gjort meg fortjent til noe ros, da jeg mer ser på dette som en plikt og hjelpe en alliert i stedenfor og gå innaktiv i V1 sin beste stamme (IB).
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Neeh Viking er ikke noe synkede Skip det er en brenende små busk i hagen til RNG ;)
 

DeletedUser

Guest
Neeh Viking er ikke noe synkede Skip det er en brenende små busk i hagen til RNG ;)

Hva er dere for IB/HVIB da? :p En hund i leie? :cool:

Og hvorfor så negativ om Viking (a)? De resterende spillerne har et samhold som nesten er uslåelig. RNG har ikke det samholdet som Viking har nå... :D
 

DeletedUser

Guest
Hva er dere for IB/HVIB da? :p En hund i leie? :cool:

Og hvorfor så negativ om Viking (a)? De resterende spillerne har et samhold som nesten er uslåelig. RNG har ikke det samholdet som Viking har nå... :D

sammhold som er uslålig ? sikkert derfor du svika stammen :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Var vel for lenge siden, og hvis du leser om igjen - så står det, de resterende spillerne - som lager et uslåelig samhold. Lær deg å lese. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
så lenge siden er det ikke
det er enda den samme stammen med dem samme spillerne osv.
hva pokker vet du om sammholdet dems uannset ?
 

DeletedUser

Guest
Vi står ikke helt alene mot dere, vi har da allierte vi også. Du kan jo ta dem med i statsetikke din. Hvis Statesikken skal bli helt korekt er det kun RNG, WR, K10* mot Viking, VK-A. For det er slik krigen blir fokusert in game nå. Er ikke det riktig?

Enn annen ting er jo at du kan fortelle hvor lenge dere har holdt på med denne krigen i nord. Og det er over ett år. Tror ikke noen andre hadde klart å hold ut så lenge som vi har gjort. Og ja som kenneth sier får alle støtte når dem spør om det.

Og Viking er ikke et synkende skip. Og vi kommer ALDRI til å bli borte fra kartet. Du skal nokk se at skipet hever seg igjen.

Tok ikke med IB/HVIB fordi det er dere som vil rekruttere medlemmer og jeg opplyser dermed om ståa i Viking, ikke i alliansen. Det er viking de skal til, ikke IB/HVIB.
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Hva er dere for IB/HVIB da? :p En hund i leie? :cool:

Og hvorfor så negativ om Viking (a)? De resterende spillerne har et samhold som nesten er uslåelig. RNG har ikke det samholdet som Viking har nå... :D

hva vet du om det egentlig?!
 

DeletedUser

Guest
Kanskje hn er i viking?

Hvem vet? Kanskje han har spion i viking?
 
Topp