Vil du starte v5?

Hvem vil starte v5?


  • Totalt antall stemmer
    82
  • Avstemningen er stengt .

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Nattbonus er et must for å gidde å bli med.
Fjern lykke
Maks 10-20 stamme medlemmer
 

DeletedUser

Guest
Nattbonus for nabbs?

Nattbonus er for dem som har skole og jobb å gå til heter det. Akkurat nå som jeg har fri så er det litt synd, men overlever det. Om natta skal det soves for farken:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Nattbonus for nabbs?

Nattbonus er for dem som har skole og jobb å gå til heter det. Akkurat nå som jeg har fri så er det litt synd, men overlever det. Om natta skal det soves for farken:rolleyes:

Jau...

Litt synd at nattbonusen ødelegger for nettopp dette. Har du nattbonus, må du opp om natta og sende nukes/tog for å få de til å lande etter 0800, og for å sjekke nye incs.

Har du ikke nattbonus, kan du sende tog/nukes på kvelden - dvs. da vil også du få fleste av dine incs på kvelden. (Bortsett fra de som kommer fra nattmennesker...)

Eneste gangen nattbonusen gjør godt for seg er når du kan sove istedenfor å må stå opp om natta for å snipe etc.
 

DeletedUser

Guest
Jau...

Litt synd at nattbonusen ødelegger for nettopp dette. Har du nattbonus, må du opp om natta og sende nukes/tog for å få de til å lande etter 0800, og for å sjekke nye incs.

Har du ikke nattbonus, kan du sende tog/nukes på kvelden - dvs. da vil også du få fleste av dine incs på kvelden. (Bortsett fra de som kommer fra nattmennesker...)

Eneste gangen nattbonusen gjør godt for seg er når du kan sove istedenfor å må stå opp om natta for å snipe etc.

Hehe, husker det var litt irriterende på v3, så etterhvert dret jeg bare i det. Gikk faktisk bare bedre ettersom jeg slurver mindre på dagen enn seint på natt. Nuke som treffer *nøyaktig* 1 minutt før adelsmennene er jo en klassiker...:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
For å ikke snakke om at naboen sender speidere 02:00, adelstog 03:00 som treffer 04:30. Skikkelig artig ettersom den fulle D-byen sto i en annen by i nabolaget og toget gikk glatt gjennom, fordi man lå i lalala-land.
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
World 49 will start on Thursday the 8th of April at roughly 18:00 server time.

The later start time and some of the settings (such as the attack gap) have been tweaked based on player feedback to our recent announcements and surveys.

The settings are as follows:

Speed: 1.5
Unit speed: 1
Attack gap: 33ms
No paladin
No archers
No churches
Coin based noble system
Army camps enabled
Morale will be points+time based
No bonus villages
Barbarian villages will grow to 3,000 points
15 tech system
Beginner protection will be 3 days
No fake limit
No farm limit
Tribe limit: 50
No supporting players outside of your tribe
Players can choose their starting direction

Dette hadde vært fantastiske setting på en ny verden i Norge :)
(bortsett fra 50 medlemmer pr stamme. Ble litt for mye for meg. Gjerne 20-30 medlemmer pr stamme, for å gjøre det komplisert og nytenkende for .no-spillere)
Anbefaler alle å prøve dette ut på .net :)
 

DeletedUser

Guest
15 tech nivåer tar veldig lang tid etterhvert. Men er jo en fordel hvis du selv har de høyt:p
 
Topp