rogerwalde
Nytt medlem
- Reaksjonspoeng
- 0
så jeg vet ikke hvordan det fungerer
Heisann gutter og jenter, hvis dere ikke har en konto og tilby så trenger dere ikke sløse tiden til rogerwalde med tull. Play nice
Rogerwalde, du hadde ikke hatt noen form for glede av å tatt over en så stor konto hvis du ikke hadde hatt peiling på hvordan det fungerer...
Rart og se DEG som nazi forum mod!
Rart og se DEG som nazi forum mod!
Ah, så du er grunnen til at Sverri har blitt litt aktiv igjen, Eirik? Velkommen til V2 - måtte ditt opphold her bli kort og smertefullt!
Dere gidder vel ikke å vente til jeg får bygd opp gården på de utallige byene dere før har rivd?
Jepp, er nok grunnen til at sverri gjør et snev av motstand, men en ting jeg ikke skjønner, hvordan kan hvalen ha fått så mye poeng når han ikke greier å sende tog på under 5 sek?
I know, tok min først by av arfica nå *smiler stolt*
og flere skal det blir *ond latter*
En tatt, hvor mange tapt?
Nei, du får ha lykke til. Bra med litt liv igjen.
Hehe, ja, huff, vi burde slutte å nuke fiender. Det er ikke veldig hyggelig av oss. Håper du kan tilgi denne forferdelige synden.
I et håp om å få deres tilgivelse sendte jeg noen små langdistansenukes. Hvis dere smører dere med tålmodighet kan jeg sende flere seinere
Det må dere gjerne gjøre. Får jeg litt ekstra ressurser, og gårdene deres får litt mer juling
Kanskje? Jeg har mine nukes ute på tur nå, så regner med at du vil få bygd opp innen mine rekker å komme fram til deg
Hehe, aldri, kjære Eirik, undervurder hva man kan utrette med standhaftighet, vilje, sunn fornuft og rå kraft.