Vinnerkriterier for v14?

Status
Stengt for ytterligere svar.

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Når vil vinnerkriteriene for v14 komme? Synes det begynner å bli på tide å annonsere de nå snart, siden det er ganske klart hvilke stammer denne krigen kommer til å stå imellom...
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Ja har det det? Ser Dakapo skriver at EN stamme må ha 70% dominanse i den tråden, mens Torquemada skriver at det kreves 2 stammer i allianse med 70% dominanse. meget forvirrende svar i fra to i teamet.

Jeg snakket med Dakapo om dette privat, og hun fortalte meg at det også var et alternativ. Jeg skrev deretter dette på forumet.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Skal man gjøre unntak for at noen i teamet spørr?

Nei, selvsagt ikke. Det var hun som fortalte meg dette.
Hun fortalte at det var mulig for to stammer å stå gjenværende som stammer når verdenen var ferdig, men at det likevel kun ville være en offisiell vinner.

Snipe&HG var de siste til å få vinne med flere stammer, var det jeg ble fortalt.

(Noe jeg faktisk sa i tråden Heinze96 linker til lenger opp her.)
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Jeg snakket med Dakapo om dette privat, og hun fortalte meg at det også var et alternativ. Jeg skrev deretter dette på forumet.

Så du overtalte/brukte din stilling til å tilpasse vinnerkritteriene på den verdenen du spiller selv, slik at det passer bedre for deg?

På V1 måtte vi merge til en stamme for å få til det samme, magiske hvordan ting forandrer seg når det er innad.
 

Zabellepuz

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
altså om det skal være at en allianse kan ha mulighet til å vinne (men en offisiel vinner)
så bør det være noe spillerne på v.14 får stemme over siden ikke noe er satt,eller værtfall høre andres meninger.

man kan evt anta hva som skjer i verden uansett, men å høre hva de fleste spillere vil mener jeg uansett er viktigst
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
altså om det skal være at en allianse kan ha mulighet til å vinne (men en offisiel vinner)
så bør det være noe spillerne på v.14 får stemme over siden ikke noe er satt,eller værtfall høre andres meninger.

man kan evt anta hva som skjer i verden uansett, men å høre hva de fleste spillere vil mener jeg uansett er viktigst

Avstemning kommer når en stamme har 70% dominans eller når 2 eller flere, er litt forvirret, får vente på hva som passer Torq best tipper jeg, siden det er han som bestemmer dette.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Makan til dritt du spyr ut av deg her da, Pål?

Det kunne like godt ha vært jeg som spørte Ronja og fikk det svaret. Tilbake i de gamle dager så fikk jeg den besvarelsen ang V7, og det er jo ganske tydelig at ingenting har endret seg siden da, altså at to allierte godt kan vinne en verden om de så ønsker det. Måten du henger ut Torquemada her på forumet fordi det var han som stilte spørsmålet, og ikke noen andre, viser bare hvor lite respekt du har ovenfor både han og de andre i teamet. Om du absolutt skal lage kvalme, i samme stil som Sondrekul, så kan du holde deg unna forumet.

Kthx
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Makan til dritt du spyr ut av deg her da, Pål?

Det kunne like godt ha vært jeg som spørte Ronja og fikk det svaret. Tilbake i de gamle dager så fikk jeg den besvarelsen ang V7, og det er jo ganske tydelig at ingenting har endret seg siden da, altså at to allierte godt kan vinne en verden om de så ønsker det. Måten du henger ut Torquemada her på forumet fordi det var han som stilte spørsmålet, og ikke noen andre, viser bare hvor lite respekt du har ovenfor både han og de andre i teamet. Om du absolutt skal lage kvalme, i samme stil som Sondrekul, så kan du holde deg unna forumet.

Kthx

Nå er det Heine som spurte, Ronja svarte at EN stamme må ha 70% dominanse, så endrer Tom kritteriene til at det gjelder 2 stammer. Jeg bare spør, hvorfor skal Tom bestemme vinnerkriteriene på en verden han selv spiller??
 

DeletedUser

Guest
Hehe, jeg må le av dette tåpelige og respektløse forsøket på angrep av Tom's integritet.

Kan du ikke heller holde deg i kroken din til du har noe fornuftig, konstruktivt og/eller positivt å dele med oss?
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159

Det oppklarer ingenting, Ronja skriver ikke noe om vinnerkriteriene eller om når det blir avstemning om vinnerkriteriene i denne linken din. Jeg setter STORE spørsmålstegn ved at en som spiller på verdenen formidler denne infoen, slik jeg ser det har du diktert Ronja og påvirket til at du har fått det slik du selv vil, dette passer deg og din allianse veldig godt. Så at en tenker slik er ikke veldig merkelig.
 

DeletedUser

Guest
Ok, da forsøker vi noe annet:

Har du noen argumenter som taler imot at den løsningen vi har blitt presentert ikke skal være gjeldende?
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Ok, da forsøker vi noe annet:

Har du noen argumenter som taler imot at den løsningen vi har blitt presentert ikke skal være gjeldende?

Ronja skriver først at det gjelder for en stamme, så blir det på magisk vis endret til å gjelde 2 stammer, noe som passer myth og Sup best, trenger jeg argumentere mer enn det?
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Det passer meg veldig godt at fiendealliansen nå sakte men sikkert faller på v14, og jeg har hatt innflytelse på at det skjer, så dette er vel korrupsjon det også.

Fra spøk til alvor:

Ronja var ikke spesifikk når hun kom med det innlegget, og jeg presiserte da altså at det finnes et alternativ, som hun fortalte meg om i teamchatten. Dersom det er veldig problematisk for deg at det var jeg som medbrakte denne informasjonen til forumet, beklager jeg for det.
 

DeletedUser

Guest
Ronja skriver først at det gjelder for en stamme, så blir det på magisk vis endret til å gjelde 2 stammer, noe som passer myth og Sup best, trenger jeg argumentere mer enn det?

Ser ikke helt noe godt argument der, P. I og med at noe blir forbedret for en spillermasse som uansett kan se ut til å vinne denne verden. Hadde stillinga vært at -T-H- og 20 var i ledersetet, ville ikke det endret mitt syn der.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Ser ikke helt noe godt argument der, P. I og med at noe blir forbedret for en spillermasse som uansett kan se ut til å vinne denne verden. Hadde stillinga vært at -T-H- og 20 var i ledersetet, ville ikke det endret mitt syn der.

Rettelse: -T-H-, 20, RoEm og ORLY?.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp