Vinnerkriterier for v14?

Status
Stengt for ytterligere svar.

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Det passer meg veldig godt at fiendealliansen nå sakte men sikkert faller på v14, og jeg har hatt innflytelse på at det skjer, så dette er vel korrupsjon det også.

Fra spøk til alvor:

Ronja var ikke spesifikk når hun kom med det innlegget, og jeg presiserte da altså at det finnes et alternativ, som hun fortalte meg om i teamchatten. Dersom det er veldig problematisk for deg at det var jeg som medbrakte denne informasjonen til forumet, beklager jeg for det.

Det fremstår som at det er noe du har påvirket til å bli slik, så ja, det er beklagelig at du som selv spiller på denne verdenen kommer med denne infoen her på forumet, hvis dere sitter i en teamchat burde det være null problem for en av de andre i teamet å poste denne infoen.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Da skal jeg ta det til etterretning og forsøke å la være å poste informasjon angående verdener jeg spiller på i fremtiden.

Tror likevel ikke det er en stor problemstilling da jeg sannsynligvis ikke vil spille på noen nye verdener etter v14. :)
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Det fremstår som at det er noe du har påvirket til å bli slik, så ja, det er beklagelig at du som selv spiller på denne verdenen kommer med denne infoen her på forumet, hvis dere sitter i en teamchat burde det være null problem for en av de andre i teamet å poste denne infoen.

Hverken skjønner, eller ser hvor du vil hen med din argumentasjon. At det er Torq som ga denne info, skyldes vel ganske enkelt at han satt på den. Synes du det hadde mer reelt at han ga denne info videre til annen spiller, som deretter sku legge det ut her......snodig tankegang tenker jeg.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp