Tilbakemeldingstråd Vinterevent 2013 - spørsmål/kommentarer

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Ja, det er jeg klar over. Derimot så står det i annonseringen at det er snakk om 30% og 50% - ikke 10% og 50%. Derfor jeg spør om det står feil, eller om dette faktisk har blitt endret på.

Edit: Virker som om det juletreet ble tatt ut av beregningen for vintergrafikken. Det er snøfritt, samme med et par millimeter gress rundt det.

1462dfcf5a31db54754edbae585fd3fd.png

Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Trenger litt hjelp med å forstå 100% her...

Ratioen er 1:10 uansett hvilken ressurs?

På V1 er det en maksgrense på 13.000.000 ressurser for en slik handelspost. Det betyr at du kan maks få 1,3 millioner stål fra en slik handelspost. Men det jeg ikke forstår helt er hvorfor det skal koste 65.000.000 stål for å kjøpe noe! Vi må altså gi fra oss 650(!!!) millioner ressurser for å kunne kjøpe (eller "spille" tombola") for å få en bonus som bare varer i 10 timer?!?!?!

På grunn av maksgrensen, er vi nødt til å benytte oss av 50 slike handelsposter. Veldig upraktisk.

Hvis dette stemmer syntes jeg dette er det mest idiotiske jeg noensinne har sett her på tw. Rett og slett.

DeletedUser

Guest
Hadde vært fint med en rask tilbakemelding så jeg får roet meg ned... For foreløpig ser dette veldig håpløst ut.

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Denne vinter-eventen er noe broken dritt. Lenge leve de som brenner av tonnevis med PP på funksjoner som utgjør enormt mye IG. Glad for at jeg slutter med dette møkkaspillet, ting går i fullstendig feil retning med så pengegriske folk på toppen.

DeletedUser

Guest
Fikk vite at prisen på stål er forskjellig for alle avhengig av størrelse virker det som.

Men har fått bekreftet alle uglene i mosen og har blitt mer irritert av alt dette. Grusom event der det eneste målet er å få mer penger og irritere alle sammen. Bonusene er en vits i forhold til prisen og det er en helt forferdelig dårlig ordning. Kommer nok ikke til å bruke mer penger på innogames etter dette.

DeletedUser

Guest
Koster 400 stål for å spille tombola, ikke 65 mill.

Noen som vet styrken til forsvarstroppene i disse handelspostene?

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Kan noen svare meg på hvorfor byene mine nå får forskjellige mengder ress? Uten ekstra flagg, har aktivert ene event-saken. Ene byen min får 6k leire i timen(lol), mens noen andre får 3k, 4k og 5k. Jeg er forvirret.

Visste seg at det var en bonusby.

Hvordan stacker premiumfunksjonen for ress pr time og den man får fra eventen? Tar det utgangspunkt i grunnsummen begge to?

Sist redigert:

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Øverste premie in-game er 10% av varehusets ressurser, mens det i annonseringen står 30% - hvilken er korrekt? Ikke si at jeg har bygd varehus til 66% dårligere nytte her!

Hmm! Ja, det virker som om at de endret det før eventen startet.

Noen som vet styrken til forsvarstroppene i disse handelspostene?

Prøv så finner du ut ;p

Hvordan stacker premiumfunksjonen for ress pr time og den man får fra eventen? Tar det utgangspunkt i grunnsummen begge to?

Ja!

Når det kommer til hva ting koster, så er det avhengig av hvor stor konto du har. Har du ekstremt mange byer som dere på V1 har, så vil også ting koste langt mer dessverre. Om den er heelt rettferdig fordelt derimot, er jeg litt usikker på.

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
De gidde litt ODA disse forsvarsenhetene. Lå på rank 2 ODA i går med 11K på V17. Nå er rank 2 over 100K... Ellers må jeg si at jeg likte vinterbegivenheten. Ja, det kan fort koste litt å få stål - men med tanke på at det faktisk er ganske så gode bonuser er det etter min mening så absolutt verdt det. Alltid spennende med litt ekstra krydder i spillet rundt jul.

Sist redigert:

DeletedUser

Guest
med tanke på hva man rekker på 5 timer, så er det bra denne eventen er så kort at den bare varer i ca 1 månde til (whew)

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Da har vi 2 spillere på v17 som har skaffet seg 4-5k poeng på noen få timer. Bohic & 2pac

GG!

DeletedUser

Guest
Er litt ille for de som har mye poeng også. På V1 har jeg 70 mill poeng og for å få råd til én bonus, må jeg sende 110 000 ressurser fra ca 600 byer. Jada.

Topp