Vitser

DeletedUser

Guest
Her har de noen gode vitser: - Enjoy reading :)

1. Det var en gang en svenske, en franskmann og en amerikaner som var dødsdømt. De skulle henrettes i Paris, og fikk velge mellom henging og giljotinen. Siden franskmannen var fra Frankrike, skulle han få velge først. Han valgte giljotinen.

Franskmannen ble lagt på bordet. Kniven ble sluppet, men rett før den nådde halsen hans, stoppet den. Når slikt skjer, får den dødsdømte gå. Så var det amerikanerens tur å velge. Han tenkte at det samme kunne jo skje med han som med franskmannen, så han valgte også giljotinen. Det samme skjedde, og han fikk gå. Da det var svensken sin tur sa han: - Det er jo tydelig at giljotinen er i ustand i dag, så jeg velger henging!

2. Det var en gang en svenske, en nordmann og en danske som satt oppe i et fly. Plutselig stoppet den ene motoren, og da var det slik at de bare hadde 2 fallskjermer ombord. Da sa svensken: "Vi må trekke lodd om hvem som skal ha fallskjermene."

"Neida, du kan hoppe med den første du", sa nordmannen, og svensken hoppa. "Vi kommer nok aldri til å se ham igjen!", sa dansken. "Hva mener du med det?" "Svensken hoppa med ryggsekken min..."

3. Tre svensker gikk tur i skogen. Så så de et spor.
- Jeg tror det er et harespor, sa den første.
- Jeg tror det er et elgspor, sa den andre

Den tredje rakk ikke å si noe før de ble overkjørt av toget.

4. Hvor har du fått den nye LADA`en din fra?
-Jeg vant den som andrepremie i et lotteri.
-Å, hva var førstepremien da?

-En pose Twist

5. Det var en gang svensken, nordmannen og dansken som hadde strandet på en øy. På øya ble de fanget av en gjeng sultne kannibaler, men de fikk et ønske før de ble spist.

Nordmannen ønsket seg et musikkstykke. Han fikk det, ble flådd og de laget kano av skinnet og spiste ham. Dansken ønsket seg et måltid. Han fikk det og han fikk samme skjebne som nordmannen. Så var det svensken. Han ønsket seg en gaffel. Vel, han fikk en gaffel og sa: "Meg skal dere ikke få lage kano av!", og stakk seg i magen.

Finn flere vitser her: http://www.vitser.net
 
Sist redigert av en moderator:
Topp