Vixen v/ stammen AV

Dead man going

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
29
Jeg tok meg friheten å intervjue denne karen her med spillernavn Vixen
Vixen er leder for stammen Ancient Vikings (AV):razz:


-----------------------------------------------------------------------------------

Hvordan startet din Tribal Wars karriere?

Min karriere startet for en god stund siden, tror jeg gikk i 6. klasse den gangen og noen på skolen min hadde sagt hvor kult dette spillet var. Denne verdenen varte ikke lenge for lille meg, husker dessverre ikke hvilken verden dette var heller.

Noen år senere startet jeg igjen med noen venner under et navn jeg helst ikke vil nevne (for pinlig). På denne tida gikk jeg vel i 9. klasse tror jeg og var fortsatt ganske dårlig på dette spillet, men det var her jeg begynte å lære meg "the basics". Denne verdenen her varte heller ikke lenge.

V14, det var tider..
Det var da jeg startet ordentlig og kom meg helt greit inn i spillet før jeg ble lei rett og slett. Da spilte jeg under navnet Lord Ryolith/Coon, som også er denne brukeren. V14 var faktisk en ganske bra verden, selv om jeg ikke har mye og sammenligne med.. Hittil så likte jeg bedre v14 enn jeg gjør her i v20, vi får se videre hva som skjer.

Nå er jeg her på v20 og koser meg en god del her, får håpe dette blir en bedre verden enn verden 14. :)

Hvor mye tid bruker du daglig på tw?

Nok til å holde kontoen oppe :D

Hva liker du best ved spillet?

Jeg elsker å tenke strategier og tenke litt på framtida, hvordan den kan bli og hvordan jeg vil ligge an. Strategi spill er noe av det beste jeg har vært innom.

Liker du best å spille alene, eller liker du best å spille dual?

Jeg elsker å spille alene, ihvertfall i starten av spillet. Litt senere i verdenen så kan det være greit å ha 1-2 flere på kontoen.

Fortell om en opplevelse i spillet hvor du føler at det ikke gikk som det skulle, hva lærte du av dette?

Nå har ikke jeg den største erfaringen så dette er ikke noe jeg kan si så mye på dessverre, men jeg var illojal en gang tilbake i tida noe jeg angrerer veldig på, selv om dette ble gjort når jeg var små lei og ikke brydde meg særlig mye om spillet. Nå i v20 så har det ikke slått tilbake på meg og jeg er tilgitt av de jeg har snakket med.

Noen tips eller erfaringer du ønsker å dele med andre tw-spillere?

Gjelder å være lojal :)

Hva er det beste ved lederrollen?

Vanskelig spørsmål, når man har lederrollen så er det så mye man må gjøre.. Det beste er vel kanskje all den morsomme masinga om forskjellig informasjon folk vil gi meg.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vixen hadde også ett par ord han ville si om Ancient Vikings

AV


Hva ønsker dere og oppnå i spillet?

By verden på utfordringer og selvfølgelig prøve å komme så langt som mulig.

Hva står det i det første off-topic innlegget deres?

Introduksjon, altså hvor vi har introdusert oss selv.

Ang stats, ser det ut som om dere har tatt imot hardt i det siste, hva skyldes det?

Vel, dette skyldes SG sin stamme. Nå er det vi som leder ODA (såvidt) så vi er ganske greit sterke i offensiven også, men SG hadde en fin aksjon mot oss for en uke sida og det gjorde at vi kom ganske høyt opp på ODD også.

Hvordan kan deres stamme få suksess?

Med godt samarbeid og godt samhold.

Hva motiverer dere til å yte deres beste?

Vanskelig å si, vi har vel ganske god motivasjon siden vi ligger ganske greit til på verdenen hittil.

Hva kan dere gjøre for at deres medspillere skal ha det mest mulig gøy?

Bare å holde kontakten med alle, snakke, kose oss og rett og slett bare ha et bra samhold. Har man et godt samhold så trives man bra.

Hvorfor er dette TWs beste stamme?

Vi er ikke TWs beste stamme, langt ifra. Det er mange gode stammer på denne verdenen og veldig mange gode spillere som nesten er umulig og sammenligne seg med.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mange gode og lærerike ord fra Vixen
Masse lykke til videre! :)
 

Granpa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Bra saker nok en gang:) Spilleren er rimelig ukjent for meg. Dette er bare bra,trenger vel ikke intervjue bare gamle travere her inne.Deres meninger har vi jo hørt før.
God lesning,fortsett med dette.
 

erratum

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Ukjent spiller for min del, så det var gøy å lese og bli litt bedre "kjent" med han her :)
 

Coon

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Godt spørsmål, begynner litt selv på å lure hvem jeg er.

Skal prøve å finne ut av det, så skal jeg komme med et svar når jeg vet :)
 
Topp