Vurder en V8 spiller

DeletedUser

Guest
pappa betaler:

Poeng: 1/10 mesteparten ifra gråbyer og folk på rimmen, måtte flykte fra PLAY spillere ibegynelsen av V8.

Pappa betaler 28 5 23

Statistikk på pb ifra krigen mot tsfs. Er bare mumle som har bedre statisikk. Så jeg foreslår at du dypper hode i do, og holder kjeft. Du slepper la din mesunnelighet for at du forlot v8's beste konto, dra løgner frem ;)

Og la gud vite at dem på pb har slete for å komme seg opp der dem er nå. Ta en titt på starten til kontoen:

http://no.twstats.com/no8/index.php?page=player&mode=conquers&id=502831&type=&pn=5
http://no.twstats.com/no8/index.php?page=player&id=502831&mode=history&pn=3

Der gidde du opp ja, snowfire :) Men det var andre som ikke gidde opp ;) Vi flytta opp til zippy (credz til zippy).

Pb hadde +7,336 poeng når rank 1 hadde 100k (Rank 150-170 elns) ;) Kontoen har alltid hatt en veldig skarp graf, og dette skyldes mye farming og mye arbeid.

Og gråbyadling har det vært ekstremt lite av. Da tror jeg du heller sikter til vår elskværdige nabo zippy, som driver gråby og internadlingsmaskineri. Noe som kanskje begynner å gå naboene på nervene:confused: Hvem vet??

Og angående rimmen: Hvor andre steder sku vi adle i starten? Vi hadde ikke kapasistet da til å adle -play-. Kontoen var kanskje en liten byrde for 3.14 i starten, men tror vi har gjort dette til gode igjen nå.

Grav deg et hål i bakken, eller snakk ondt om din egen konto. Morsomheter eller ikke.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Internadling stiller jeg meg uforstående til da det kun var en merging mellom meg og Superbonden som er den eneste internadlingen jeg har vært nær ;)

Men for all del, bruk den enda :)
Dere irriterer dere over gråtassen ja :D

Ellers er jeg veldig enig i at krigen deres har vært ganske hard og dere har stått på så å si mye gråadling og folk på rimmen blir feil. Folk på rim er dessuten lav moral og så tap blir kanskje større, i hvertfall enn hva TSFS byr på av tropper og motstand...
 

13revolvoris

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Du trur det kanskje ikkje, men det er utroleg mye motstand i barbs. Bare denne uka har jeg mista 2000LK:eek:
Det er ganske mye for meg:eek:
 

DeletedUser

Guest
13revolvoris

Poeng: 4.532 1/10 Lite :rolleyes:

ODT: 437.057 3/10 litt bra, men siden du har spilt siden starup overasker det meg ikke.

Rykte: 10/10 :rolleyes:

Stamme: 0/10 Understammen til GaG. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Zippymaster

Poeng: Ganske bra prestasjon å komme seg så høyt i rangering, uansett hva man skulle adle for å komme dit. Man ser lett at det ligger mye farming bak dette. 8/10.

ODT: Han ligger like høyt på rangeringen her som på poeng, så dette står vel i stil med det jeg anser som minstekrav for en som ligger så høyt på poengrangeringen. Overhodet ikke ille. 8/10.

Rykte: Han har et rykte på seg å være veldig opptatt av hva han selv presterer, og det er ikke mye positivt man får høre om han av andre. Men når man først får høre noe godt, er det bare velstand. 6/10.

Stamme: Hva skal man si? Jeg er ikke akkurat en nøytral person i forhold til stammevurdering. Men på den annen side har jeg best mulighet til å gi en helhetlig vurdering av stammen nettopp derfor. 3.14 er en fantastisk stamme, med fantastiske spillere. Bedre stamme finner du ikke på v8. 10/10.

Ser ut som du ble oversett :(

Torquemada:

Poeng: Like mye som meg! :D og etter den korte tiden du har spilt og med et høyt gjennomsnitt på byene blir det vell 7/10.

Rykte: Vell, dette er en av de få spillerne som kan ta min konstante kverulering. Du er godt kjent, både på speed og på .no serverne er vell en av de spillerne jeg respekterer mest etter vår tid på v2 i Domini. 10/10.

Stamme: Vell, det er jo stammen som står sterkest på v8. Stammen består av mange kabable spillere, alle i toppen. Det er jo bare synd det finnes en bedre stamme....
JFFA :D 9/10

1: Vurdert Trivian?
2: Husk å bygge ressursfelt og varehus!
3: Gjenopptagelses medaljen?
4: Kan jeg være med i stammen din plizz?
5: Tja...
6: Lært deg å snipe?
7: TW på mobiltelefonen?
8: TW er blitt en (for) stor del av livet ditt!
9: De fleste kommer ikke høyere...
10: ....nøøørd.. med evig god tid - Antar at du havner her om ikke så lenge :cool:
 

DeletedUser

Guest
Krona

Poeng:
Lite poeng, har også vokst på småspillere ser det ut som, ihvertfall spillere som er ubetydelig mye mindre enn deg. hmm, 4/10
ODA:
lite ODA for poeng, såvidt mer ODA enn poeng, 2/10
Rykte:
har egentlig alltid hørt eller sett deg på forum før V8, men noen i V8 vet hvem du er sikkert :p så 3/10
Stamme:
JustForFunAkademi, den er ikke så god, men i hellhetsbilde så er J.F.F helt Okey, har ikke sett så mye mer enn småby adlinger, så 5/10

Skala:

1: Vurdert Trivian?
2: Simcity?
3: Kanonføde
4: OK
5: Middels
6: Over snittet
7: Bra
8: Veldig bra
9: Latterlig god
10: Galskap
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Kovu:

Poeng: 387.730 poeng, ja, det er jo ikke direkte stort med tanke på at Mumle har 1,6Mio da og du starta med engang og. 5/10

ODT: 9.plasser bak poengrangen din, ikke spesielt bra. Da også med tanke på at du ikke er i toppen i rang av poeng hvor vi kan godta noen plasser lenger ned på ODT grunnet at toppen i ODT rangeres av folk med kampanjer mot seg. Men mye stamer fra ODA der du har en rang på 23 som er høyere opp. ODD kan du ikke gjøre så mye med. 6/10

Rykte: Her i 3.14 er du kjent som fakeren, men du som selve spiller er ikke totalt kjent, selv om du også blomstrer her på forum. Negativt at du kun faker så du blir da ikke så fryktet. 8/10

Stamme: 3 plass ODT og 2. plass i poeng, i mitt syn den 4 beste stammen gjennom v8. Da gir jeg en 7/10 og.

Vurdering:

1: Vurdert Trivian?
2: Husk å bygge ressursfelt og varehus!
3: Gjenopptagelses medaljen?
4: Kan jeg være med i stammen din plizz?
5: Tja...
6: Lært deg å snipe?
7: Aktiv som fy, men man blir ikke fryktet av den grunn :p
8: TW er blitt en (for) stor del av livet ditt!
9: De fleste kommer ikke høyere...
10: ....nøøørd.. med evig god tid
 

DeletedUser

Guest
zippymaster

Poeng: Rank 4 :eek: 9/10

ODT: også rank 4 ;D 9/10

Rykte: 5/10 vet ikke men ser deg på forum ganske ofte.

Stamme: 7/10

1: Vurdert Trivian?
2: Husk å bygge ressursfelt og varehus!
3: Gjenopptagelses medaljen?
4: Kan jeg være med i stammen din plizz?
5: Tja...
6: Lært deg å snipe?
7: TW på mobiltelefonen?
8: TW er blitt en (for) stor del av livet ditt!
9: De fleste kommer ikke høyere...
10: ....nøøørd.. med evig god tid.

Tokugawa her.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tokugawa

Poeng: 124k, langt ifra en skummel poengsum. 3/10

ODA: Oser ikke fare av deg, men siden det er over din poengrank... imotsetning til min :( så får du en 4/10

Rykte: Du er jo litt her og der 5/10

Stamme: Må si stammenavnet ditt passet med slik jeg ser på dem, Fiasco 3/10.

Konklusjon: Tja, en svak 4.
 
Topp