Vurder en V8 spiller

DeletedUser

Guest
Zippymaster

Poeng: Høgt oppe men mye av det kommer av gråbyer, så jeg synest ikke du skal få så mye skryt for det, når det er så lett og adle TSFS i tilegg. 7/10

ODT: Høgt oppe, men kunne vært mere vist du hadde nuket mange byer du adlet selv før. 8/10

Rykte: Merkelig type som trur han er tøff 1/10

Stamme: 3.14 er en veldig bra stamme men når zippy er det trekker det 1 poeng. 8,5/10

Siden jeg ikke spiller skal dere vurdere: giri raja
 

alekyo

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Giri raja

Poeng: Henger enda med i toppen. Har ikke adlet noe spesielt mange gråbyer, men har heller tatt ut små spillere. Adlet veldig lite av fienden, som ikke drar opp karakteren her. 7/10

ODT: Høyt oppe her også, men har en veldig lav ODD. Mye nuking på denne mannen/damen! 8/10

Rykte: Vel, tøff på nettet i alle fall. Har ikke noen stor kjennskap til spilleren. 2/10

Stamme: TSFS startet godt, og lå leeenge i toppen. Så tok de endelig iniativet til å starte krigen mellom de to overlegne stammene på v8. Det likte jeg. Men under krigen har de vist dårlig sammarbeid, og splid i stammen. 3/10

Skala:

1: Vurdert Trivian?
2: Husk å bygge ressursfelt og varehus!
3: Gjenopptagelses medaljen?
4: Kan jeg være med i stammen din plizz?
5: Tja...
6: Lært deg å snipe?
7: TW på mobiltelefonen?
8: TW er blitt en (for) stor del av livet ditt!
9: De fleste kommer ikke høyere...
10: ....nøøørd.. med evig god tid

Neste spiller: Alessandro de Fantastico
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Giri raja

Poeng: Henger enda med i toppen. Har ikke adlet noe spesielt mange gråbyer, men har heller tatt ut små spillere. Adlet veldig lite av fienden, som ikke drar opp karakteren her. 7/10

ODT: Høyt oppe her også, men har en veldig lav ODD. Mye nuking på denne mannen/damen! 8/10

Rykte: Vel, tøff på nettet i alle fall. Har ikke noen stor kjennskap til spilleren. 2/10

Stamme: TSFS startet godt, og lå leeenge i toppen. Så tok de endelig iniativet til å starte krigen mellom de to overlegne stammene på v8. Det likte jeg. Men under krigen har de vist dårlig sammarbeid, og splid i stammen. 3/10

Skala:

1: Vurdert Trivian?
2: Husk å bygge ressursfelt og varehus!
3: Gjenopptagelses medaljen?
4: Kan jeg være med i stammen din plizz?
5: Tja...
6: Lært deg å snipe?
7: TW på mobiltelefonen?
8: TW er blitt en (for) stor del av livet ditt!
9: De fleste kommer ikke høyere...
10: ....nøøørd.. med evig god tid

Neste spiller: Alessandro de Fantastico

22 byer av fienden er vell ikke veldig lite?
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Mange rare vurderinger her giri raja og denne bare føyer seg inn i den rekken ;)

Alessandro de Fantastico:

Poeng: 97.575 poeng, ja, det her er jo ikke bra 1/14 størrelse av rang 1. Da blir det en 2/10
ODT: 129.959 ODA, 1,22M ODD og 1,35M ODT. Ja, mye kommer fra ODD og den er det jo uvisst hvem som står bak, regner med at du har æren for en del selv. Svært lav ODA... 3/10
Rykte: Best kjent for v1 og alekyo1 kontoen der, men er jo ikke direkte kjent, men de interesserte vet kanskje hvem du er, men de må nok ha spilt v1 for å vite om deg. 3/10
Stamme: Leder alt, men alltid kan noe forbedres. 9/10

Vurdering:

5: Tja, du kan jo bedre, men er du lat? :p
Prat litt mindre på skype du og adle litt mer så er det ikke lang tid før det er topp 20 :)
 

DeletedUser

Guest
snow: bare for å erte deg litt, du ga min stamme (3.14) 9.5 poeng, men PBs stamme (3.14(samme)) 1 poeng. Hvor er nøytraliteten din her? :p

Zippy: Bare for å erte deg litt, du ga min stamme (3.14) 8 poeng, men Alessandros stamme (3.14(samme)) 9 poeng. Hvor er nøytraliteten din her? :p
 

alekyo

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Mange rare vurderinger her giri raja og denne bare føyer seg inn i den rekken ;)

Alessandro de Fantastico:

Poeng: 97.575 poeng, ja, det her er jo ikke bra 1/14 størrelse av rang 1. Da blir det en 2/10
ODT: 129.959 ODA, 1,22M ODD og 1,35M ODT. Ja, mye kommer fra ODD og den er det jo uvisst hvem som står bak, regner med at du har æren for en del selv. Svært lav ODA... 3/10
Rykte: Best kjent for v1 og alekyo1 kontoen der, men er jo ikke direkte kjent, men de interesserte vet kanskje hvem du er, men de må nok ha spilt v1 for å vite om deg. 3/10
Stamme: Leder alt, men alltid kan noe forbedres. 9/10

Vurdering:

5: Tja, du kan jo bedre, men er du lat? :p
Prat litt mindre på skype du og adle litt mer så er det ikke lang tid før det er topp 20 :)

Nå ja, er jeg lat? Eller kanskje bare mindre ivrig?
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
er det store utfordringen i de byene du tar da? 11 gråbyer til nå idag.

Hva har det med utfordringen av det du tar? :confused:

Men du vil sikkert vite hvorfor jeg adler det gråe? Jo, det har sine grunner, får du vite? nei, det er bare idioti :)
Nei, kanskje ikke, jeg må jo få et kjempecluster vet u, også hadde jeg så mange adelsmenn og jeg farmer ikke lenger så de gråe var ikke til noen nytte og da måtte jeg få de nyttige ^^

Har ingenting med wodexzan eller K45 ledelsen å gjøre, ved wodexzan kunne jeg bare adlet av barracuda og ved k45 masse n00bs
 

DeletedUser

Guest
Hva har det med utfordringen av det du tar? :confused:

Men du vil sikkert vite hvorfor jeg adler det gråe? Jo, det har sine grunner, får du vite? nei, det er bare idioti :)
Nei, kanskje ikke, jeg må jo få et kjempecluster vet u, også hadde jeg så mange adelsmenn og jeg farmer ikke lenger så de gråe var ikke til noen nytte og da måtte jeg få de nyttige ^^

Har ingenting med wodexzan eller K45 ledelsen å gjøre, ved wodexzan kunne jeg bare adlet av barracuda og ved k45 masse n00bs

og likevell så går du på gråbyene, haha
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Dumt med kjempecluster? :p
Kanskje for dere :D
Men om du forstår mine grunner eller ikke er irelevant for meg.

Nå må noen vurdere meg snart så vi får fortsette med denne tråden.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Zippymaster

Poeng: Ganske bra prestasjon å komme seg så høyt i rangering, uansett hva man skulle adle for å komme dit. Man ser lett at det ligger mye farming bak dette. 8/10.

ODT: Han ligger like høyt på rangeringen her som på poeng, så dette står vel i stil med det jeg anser som minstekrav for en som ligger så høyt på poengrangeringen. Overhodet ikke ille. 8/10.

Rykte: Han har et rykte på seg å være veldig opptatt av hva han selv presterer, og det er ikke mye positivt man får høre om han av andre. Men når man først får høre noe godt, er det bare velstand. 6/10.

Stamme: Hva skal man si? Jeg er ikke akkurat en nøytral person i forhold til stammevurdering. Men på den annen side har jeg best mulighet til å gi en helhetlig vurdering av stammen nettopp derfor. 3.14 er en fantastisk stamme, med fantastiske spillere. Bedre stamme finner du ikke på v8. 10/10.
 
Topp