Wacked takker for all motstand..

DeletedUser

Guest
Vi takker alle som har vært med på classic runde 3, og gitt oss en fight. Som de fleste har sett, er vi nå dominerende, og det er ingen tvil om hvem som kommer til å vinne. Jeg håper det ikke er mange sure miner fra denne runden, - da det kommer fler, der dere igjen kan prøve å slå oss, og kanskje lykkes med det! Men for denne gang erklærer vi oss selv som vinnere av denne runden.

For dere som ikke har sett så mye på classic serveren så er det en lenke HER.
- Sky High
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
morsom runde dette, må vel egentlig bare si gratulerer:awesome:
 

DeletedUser

Guest
Nå er vel ikke måten dere har vunnet på imponerende akkurat.
 

DeletedUser

Guest
Jeg gidder ikke å spille på en verden full av backstabbere, da kan man like godt gi seg med engang før man mister all motivasjon til å spille tw.
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Wacked har da ikke vunnet enda (whew) Fakta sier at det er en liten gjeng som kommer til å bryte ut av stammen, når tiden er moden for det.
 

DeletedUser

Guest
Jeg gidder ikke å spille på en verden full av backstabbere, da kan man like godt gi seg med engang før man mister all motivasjon til å spille tw.

Backstabbere sier du? Hva kaller du selve kjernen av DN da? Det var akurat like mye backstabbing, selvom jeg ikke vile kalle noen av tilfellene for det.
 

DeletedUser

Guest
Det var ikke noe backstabbing fra DN sin side på denne verdenen, folk trivdes ikke i oslom, og dermed blir det ny stamme. Det er ikke det samme som backstabbing, særlig ikke når det er helt åpen dialog med lederen om at folk ikke er fornøyd.
 

DeletedUser

Guest
Wacked har da ikke vunnet enda (whew) Fakta sier at det er en liten gjeng som kommer til å bryte ut av stammen, når tiden er moden for det.

Fakta sier at en liten del av den gjengen også leker med dere, men kunne ikke forvente noen andre triks fra deg som begynte med dette allerede før verden starta. :)
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Hehe, får da være det samme (giggle) HP starta aldri ordentlig for min del (party)
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Gratulerer :)

Du vet en leder bryr seg mer om seg selv når han linker til rangeringslisten for spillere hvor han ligger først isteden for stammerangeringen der hans stamme ligger først (wasntme)
 

DeletedUser

Guest
Gratulerer :)

Du vet en leder bryr seg mer om seg selv når han linker til rangeringslisten for spillere hvor han ligger først isteden for stammerangeringen der hans stamme ligger først (wasntme)

Jeg ligger jo først i stammen også da, så det blir jo det samma... På den lista ser du oversiktlig og godt hvor mange medlemmer Wacked har på topp 20, og vil du skifte side noe jeg tror de aller fleste på tw kan, så er det bare å trykke stammer. :wink:
 

DeletedUser

Guest
Ja, var en koselig hp detta her, selv om jeg la tw på hylla for 1-2 uker siden, for å heller nyte sommerens fulle potensiale. :cool:

Men stian har stått på helt til nå (tror jeg?) så han skal ha creds for det.
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Det er godt at vi har liv nok for både oss selv og Stian, slik at han kan sitte inne å spille for oss, Sander :awesome:
 

stort a

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jag tackar Wacked för bra lir å DN sög pung =)(rofl)(rofl)(rofl)(rofl)(rofl)(rofl)(rofl)(rofl)(rofl)(rofl)
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Gratulerer :)

Du vet en leder bryr seg mer om seg selv når han linker til rangeringslisten for spillere hvor han ligger først isteden for stammerangeringen der hans stamme ligger først (wasntme)

Tja, det er mange måter en leder, ka vise sin respekt for stammen på...........eller hva?
 
Topp