Waky Waky, Señoritas!

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Krigstatistikk
~TA~ vs. WySoSe

ab5xXjE_460sa.gif



Så.. hva hender på det denne vakre verden? Verden type 17. Verden hardest rammet av vinterevent og rike nordmenn.
Den 12.01. klokken 13:20:18 bestemte den overlenge stammen WySoSe å erklære krig mot ~TA~. Dummeste de gjorde på v17. De erklærte seg selv som vinner før dagen var omme, og tenkte at dette kom til å bli lett. Etter all pp'en kjøpt, så MÅTTE de vinne. ~TA~ var tross alt nesten halvparten av størrelsen. Easypeasy.

~TA~ sine faktiske vinneferdigheter fra fra tidligere kriger har hjulpet dem utrolig i denne krigen. Vi fant ut at den beste måten å varme opp på var å vinne en krig først, og deretter gå inn i en større krig. Ser ut til å funke nå.

Krigen har utviklet seg, og verden 17 har blitt en mer åpen og spennende verden. Fra å ligge som en overlegen kjempe har WySoSe følt moralens kraft og velsmurte nukes, og de har nå havnet på likt nivå som ~TA~. Begge stamme har i skrivende stund ca. like mye poeng. Spennende dette.

Så hvorfor ikke berømme noen spillere som har bidratt stort i krigen. Vi har hatt noen storeadlere på begge sider. På WySoSe sin side har vi bobkaare og Bohic som har stått på. De har tilsammen adlet 18 byer. Veldig bra jobbet dette. Det rett under Adelsmannen som har adlet 21 alene. Videre må jeg nevne gavepakkene. Ralph Lauren klarte å fyre av 12000(!) fakes før han la seg igjen, og lot seg internadle. Digg! Blikkblaa med sin gråbylignende motstand har vært en enorm boost for oss alle. Vi takker deg. Til slutt må jeg takke de inaktive WySoSe-spillerne. Takktakk, uten dere hadde aldri WySoSe vært som det er i dag.


«Come here WySoSe, let's fight! NoNo! Come back...!»

aqmQ0v7_460sa.gif



Så mye krigstatetikk tok det før ~TA~ tok igjen WySoSe i total poeng.

Side 1:
Stammer: ~TA~
Side 2:
Stammer: WySoSe

Timeframe: 12/01/2014 13:20:18 til 09/02/2014 23:15:35

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 82
Side 2: 28
Forskjell: 54

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 423,696
Side 2: 132,607
Forskjell: 291,089

chart



27da4baab9167b02d14cb94c665153ed.png
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Må bare spørre jeg... Når og hvor hadde vi erklært oss som vinnere? Og når/hvor har det blitt kunngjort at vi trodde dette skulle bli en lett krig?

Må uansett berømme dere for innsatsen, men det er langt ifra over enda og det trenger ikke nødvendigvis å fortsette slik det har gjort nå. Nei, det kan fortsatt snu. Noe jeg også tror det vil gjøre innen kort tid.

(clapping) (clapping) (til alle som har bidratt til en så langt - flott krig)
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
En ting skal dere i TA ha, og det er at dere har fått meg til å børste litt av angreps og forsvarsferdighetene mine. Hadde bare tid til nok aktivitet vært der, skulle statistikken i alle fall sett litt bedre ut...

Well played, TA.
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Heia den som vinner buksa full av kvinner. heia den som taper buksa full av aper.(støttes)
 

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Hvem av dere var det som viste awesome skillz i dag tidlig med å snipe det supre 20sekunders toget mitt? De har jo alltid virket mot blikkblaa før :(
 

DeletedUser

Guest
Hadde håpet på en skikkelig krig. Dere skuffer WySoSe.
 

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Navnbytte gjør ingen forskjell!

Side 1:
Stammer: ~TA~
Side 2:
Stammer: Boobs

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 109
Side 2: 28
Forskjell: 81

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 567,625
Side 2: 132,607
Forskjell: 435,018

chart
 
Topp