Why i did what i did

Munchlaxxxx

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
43
hmm, istedenfor å fordele angrepene så mangen plasser(på en flagg verden) så kanskje dere burde konsentrert troppene på en og samme plassering? Ikke bare adle en spiller ned til 90K(senze.devil) for å så gi opp. Da er det mest sansynlig noe annet som ligger bak..

Vær snill å utdyp hva du mener med å konsentrere troppene på en og samme plassering. Hvis du mener å sende alle troppene mot en skatt, så er det ikke vanskelig å forstå at alle nukes kommer til å dø, og det er lite sannsynlig at skatten går tom.

For å forklare grunnen til at jeg adlet ned senze og hadde begynt med de andre skatteholderne også, er at det simpelthen er ganske lite motiverende å ha en konto med 1-10 byer som må holde i gang for at verdenen ikke skal tapes. En viktig grunn til dette er å isolere skatten, altså fjerne tilgangen til å deffe opp skatten fort ved forsøk. Deretter kunne man begynt å se på de andre spillerne. Dette var enkelt og greit den mest strategiske fremgangsmåten, og hadde verdenen levd lenge nok til å oppleve det, hadde resten av spillerne falt fortere, ettersom skattene må ta en del av deffet på permanent basis...For ordens skyld var det aldri noen reelle forsøk på merkenskatten. Var heller en simulering, sånn at det skulle trekke mer deff (og det virka jo perfekt, slik du formidler ditt ståsted). Det mest kunstnerike forsøket var på moloersøt skatten, men det var ikke noen stor tyngde i det, og det er vanskelig å adle en by når nuksa tar 50 timer, og alle vet at det er dit de går. Derfor ble nukingen med LK, etter at jeg adlet sistebyen til Fatal, som lå som nabo til skatten. Senze skatten hadde allerede 70k deff da det først ble forsøkt på den, men vi tømte oss ikke. Simpelthen fordi det var så enkelt som at, hvis eieren kommer online innen 24 timer vil alle nukes mot denne skatten dø. Hvis ikke, ja da holder de nuksa som allerede er sendt. Det å sende alle nuksa i døden, vil alltid sette en stamme ganske godt tilbake, og derfor bestemte jeg at det skulle bli en lowrisk - highgain aksjon mot de to skattene (molo og senze). Jeg har aldri vært med i noe ledelse i P0k3, og derfor kan jeg egentlig bare snakke på mine egne vegne, men jeg lot i hovedsak folk holde på med sitt, mens jeg gjorde noen ekstrajobber.

Vær snill og skriv du, når du snakker til meg (hvis ikke ville det være enda mer feil).
 

DeletedUser

Guest
Det mest kunstnerike forsøket var på moloersøt skatten, men det var ikke noen stor tyngde i det, og det er vanskelig å adle en by når nuksa tar 50 timer, og alle vet at det er dit de går. Derfor ble nukingen med LK, etter at jeg adlet sistebyen til Fatal, som lå som nabo til skatten.

Jepp, selv om jeg ærlig må innrømme at jeg ikke helt skjønte meningen med det i starten. Det var 0 adelsmenn sendt mot skatten så jeg kunne egentlig pustet lettet ut selv uten deff. Men selvfølgelig ble jo skatten deffet opp nok til å ta ut alle nukesa :)

Fatal-adlinga rett ved skatten var et smart trekk av deg, det skal du ha credz for. Hadde forventet å adle den lett fra deg, men du har vært flink og deffet den opp :)
 

DeletedUser

Guest
Vær snill å utdyp hva du mener med å konsentrere troppene på en og samme plassering. Hvis du mener å sende alle troppene mot en skatt, så er det ikke vanskelig å forstå at alle nukes kommer til å dø, og det er lite sannsynlig at skatten går tom.

For å forklare grunnen til at jeg adlet ned senze og hadde begynt med de andre skatteholderne også, er at det simpelthen er ganske lite motiverende å ha en konto med 1-10 byer som må holde i gang for at verdenen ikke skal tapes. En viktig grunn til dette er å isolere skatten, altså fjerne tilgangen til å deffe opp skatten fort ved forsøk. Deretter kunne man begynt å se på de andre spillerne. Dette var enkelt og greit den mest strategiske fremgangsmåten, og hadde verdenen levd lenge nok til å oppleve det, hadde resten av spillerne falt fortere, ettersom skattene må ta en del av deffet på permanent basis...For ordens skyld var det aldri noen reelle forsøk på merkenskatten. Var heller en simulering, sånn at det skulle trekke mer deff (og det virka jo perfekt, slik du formidler ditt ståsted). Det mest kunstnerike forsøket var på moloersøt skatten, men det var ikke noen stor tyngde i det, og det er vanskelig å adle en by når nuksa tar 50 timer, og alle vet at det er dit de går. Derfor ble nukingen med LK, etter at jeg adlet sistebyen til Fatal, som lå som nabo til skatten. Senze skatten hadde allerede 70k deff da det først ble forsøkt på den, men vi tømte oss ikke. Simpelthen fordi det var så enkelt som at, hvis eieren kommer online innen 24 timer vil alle nukes mot denne skatten dø. Hvis ikke, ja da holder de nuksa som allerede er sendt. Det å sende alle nuksa i døden, vil alltid sette en stamme ganske godt tilbake, og derfor bestemte jeg at det skulle bli en lowrisk - highgain aksjon mot de to skattene (molo og senze). Jeg har aldri vært med i noe ledelse i P0k3, og derfor kan jeg egentlig bare snakke på mine egne vegne, men jeg lot i hovedsak folk holde på med sitt, mens jeg gjorde noen ekstrajobber.

Vær snill og skriv du, når du snakker til meg (hvis ikke ville det være enda mer feil).


Det jeg svarer til er i BOLD.
Så du synst det er bedre å rekrutere en annen spiller pga dere ikke KLARER å ta ifra skatten til en spiller med 80k poeng å ikke får deff fra stammen?.. Jaja, jeg som trodde dere var gode..
 

DeletedUser

Guest
Blir nok litt værre når han er støtta opp av area og jff med ca 200k spyd/sverd/bue kis.

Men vi jobber med saken, skal ikke bekymre deg så altfor mye.
 

DeletedUser

Guest
Blir nok litt værre når han er støtta opp av area og jff med ca 200k spyd/sverd/bue kis.

Men vi jobber med saken, skal ikke bekymre deg så altfor mye.

Skattestacken var faktisk hovedsaklig fra han selv :) Derfor dere tok de andre byene så lett:)
 

Munchlaxxxx

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
43
Skattestacken var faktisk hovedsaklig fra han selv :) Derfor dere tok de andre byene så lett:)

Nettopp, så jeg adlet byene hans for å fjerne stacken, det er ikke jeg som er for dum, sier seg jo selv at når han samler alle troppene i en by klarer han å stå imot det meste i et døgn før støtten fra andre kommer frem. Jeg fjernet de fleste gårder og murer når troppene var i skatten, og dermed var det enkelt for meg å ta alle byene, men jeg var ikke etablert i området, og derfor tar det mer enn 1 døgn å ta 50 byer, og nærmeste nuksa til skatten var opp mot 20 timer + nattbonus.
 

Munchlaxxxx

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
43
Det jeg svarer til er i BOLD.
Så du synst det er bedre å rekrutere en annen spiller pga dere ikke KLARER å ta ifra skatten til en spiller med 80k poeng å ikke får deff fra stammen?.. Jaja, jeg som trodde dere var gode..

Da har du vel svaret på at han klarer å få 700k deff fra 8 byer da? Hvem som helst klarer å finne ut at han har fått støtte fra stammen, så enten er du veldig uopplyst, eller bare ute etter å trykke ned spillere som faktisk viser hva de mener.
 

DeletedUser

Guest
Hmm, du kan si hvor mangen tropper det er, det samme kan jeg. Jeg synst bare å huske at det var 2 deffbyer der jeg.. Hmm hvem har rett? ord mot ord.
 

DeletedUser

Guest
mistenker tema er senze no ... senze har mista mange byer, mens skatte stacken ikkje har endre størrelse, selvsagt litt, men i forhold til resten der, så har det ikkjeforsvunnet noe ...
 

DeletedUser

Guest
Fra et nøytralt synspunkt, burde ikke det være positivt og ikke negativt ettersom det viser at de støtter hverandre og tar vare..?
 
Topp