WIC vs AKDM

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Da har den dagen alle har ventet på kommet.

Den dagen der WIC endelig går til krig mot noen for å skape litt liv i en nedstøvet verden er endelig kommet. Vi hadde tidligere et IAP forhold med AKDM, men det funket veldig dårlig pga dårlig kommunikasjon og veldig dårlig sammarbeid, mye uenigheter om ting osv. Derfor idag 17.09 erklærer WIC krig mot AKDM. Håper AKDM er fornøyde med resultatet, for nå blir det liv og røre fremover (party)


Navn på krigen: Uventet? Not really...

Erklæring:
Det har skjedd den del endringer på diplomatiet her på v11, og jeg har mer eller mindre stått ansvarlig for en del av de omveltningene som har skjedd, og igjen er det meg som får gleden av å endre litt på fasaden.
V11 har vært dødt for mange en god stund og ligget i skyggen av v12 og det er på høy tid å få opp aktiviteten.

Siden vi har hatt et "fantastisk samarbeid og kommunikasjon" er det på sin plass at jeg som leder ønsker AKDM med Amstaff i spissen lykke til i krigen som braker løs.

Kun de beste går seirende ut herfra.

- Med vennelig hilsen hele WIC.
 

DeletedUser

Guest
Endelig skjer det noe på V11 igjen, begynte å lure på om jeg skulle slutte.

Blir nok dessverre litt enveiskjøring men (happy)
 

EliteWolf

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Artige greier. Spennende å se hvordan dette ligger ann om en måneds tid! (happy)
Good luck boys and girls!
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Ønsker bare å tilføye noen statistikker som kanskje sier hvilken side som har kommet best igang i denne krigen :Surprised:

Side 1:
Stammer: WIC
Side 2:
Stammer: AKDM

Timeframe: Siste 48 timer

total erobringer:

Side 1: 54
Side 2: 24
Forskjell: 30

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 22
Side 2: 1
Forskjell: 21

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 278,110
Side 2: 69,811
Forskjell: 208,299

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 143,111
Side 2: 1,818
Forskjell: 141,293

chart
 

andersmann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Vi var godtroende nok til at vi trodde dere skulle gi 3 dagers varsel, noe som vi hadde tenkt til å gjøre... Selvfølgelig får dere en dritbra start, vi har jo ikke hatt sjans til å flytte på def i det hele tatt. Også tatt i betrakting at dere er dobbelt så store (Y)
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Vi var godtroende nok til at vi trodde dere skulle gi 3 dagers varsel, noe som vi hadde tenkt til å gjøre... Selvfølgelig får dere en dritbra start, vi har jo ikke hatt sjans til å flytte på def i det hele tatt. Også tatt i betrakting at dere er dobbelt så store (Y)


bah, unnskyldninger
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Her må jeg faktisk ta WIC sitt parti :Surprised:
Det å mobilisere defensiven til frontbyer burde vært gjort for lenge siden... Jeg har iallefall flyttet på min defensiv til utsatte byer i alle kriker og kroker, tilfelle krig mot hvem som helst av de i nærheten (happy)

But keep it up, AKDM!
You guys still have a chance! ;)
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Forsvarer: Fairy Helen
Mål: Dingle (414|478) K44

Antall: 19997 11586 0 11613 3928 0 0 5096 0 139 0 0
Tap: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

Vell for å si det slik, noen har vært klare....
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Hehe, elsker å få sånne rapporter! :D
Da vet man at de mangler tropper et annet sted (rofl)
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Vi var godtroende nok til at vi trodde dere skulle gi 3 dagers varsel, noe som vi hadde tenkt til å gjøre... Selvfølgelig får dere en dritbra start, vi har jo ikke hatt sjans til å flytte på def i det hele tatt. Også tatt i betrakting at dere er dobbelt så store (Y)

Med din inside info burde du ha sett allerede før vi inngikk IAP at den kun var midlertidig. Rettere sagt,vi ble enige om en midlertidig IAP frem til SAT ble oppløst. Vel det er en stund siden, og det er deres egen feil at dere sover i timen. Jeg ser ingen grunn til å imøtekomme deres ønske slik dere har holdt på. Ledelsen i AKDM har hele tiden egget opp til krig men nektet å ta det store skrittet. Vi tok det for gitt at alle fronter var stacka, så her er altså resultatet av en ledelse som ønsker krig men ikke gir tilstrekkelig info til sine medlemmer og ber dem være forberedt til enhver tid.
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Er helt enig som de fleste her sider. Denne krigen har vært forutsett lenge nå, så forberedelser burde ha vært gjort. Dog, så har det de siste årene vært kutyme å gi en viss frist før de første angrepene blir sendt ut.
Dette er allikevel ikke noe som alltid ble gjort i middelalderen heller. Så man har "retten" på sin side. AKDM vil uansett få bedret statistikken når de spotter ut WIC sine svakeste spillere, samtidig som den store, stygge "let av TW"-syndromet kicker inn på WIC.
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Hadde vært fint om dvergene, alvene, urgalene og til og med varkattene kom på banen og hjalp AKDM mot den store overmakten, som gjør slik de vil. De blir bare sterkere og sterke, så best at noen bryter dem ned før det er forseint.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Vi var godtroende nok til at vi trodde dere skulle gi 3 dagers varsel, noe som vi hadde tenkt til å gjøre... Selvfølgelig får dere en dritbra start, vi har jo ikke hatt sjans til å flytte på def i det hele tatt. Også tatt i betrakting at dere er dobbelt så store (Y)

Pff, hva i all verden er det dere har drivi med siden S-A-T ble borte annet enn å lage kvalme på skype? Dere visste det ville bli krig, burde i alle fall visst det..
 

DeletedUser

Guest
Pff, hva i all verden er det dere har drivi med siden S-A-T ble borte annet enn å lage kvalme på skype? Dere visste det ville bli krig, burde i alle fall visst det..

Krigen kom ikke som noen stor overaskelse, men har man inngått en avtale så burde man holde det imo, ellers hva er vitsen med å inngå en avtale?

Jeg vet ikke noe om den kvalmen du referer til på skype. Kan du ikke forklare det nærmere for de som ikke vet det? Hvem har laget kvalme? Så går det kanskje ann å skjønne hva dere prater om.
 
Topp