WIC vs AKDM

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Er vell litt sånn at AKDM og 24/7 må slå seg sammen og gå mot WIC, om de i hele tatt ønsker å kunne utrette noe, for å gå mot BNP blir som å gå opp Mount Everest med kun en tonga på kroppen (giggle)
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Selvfølgelig ønsker andre utenom alliansen til BNP og WIC dette. Fordi da har faktisk de en mye større sjangse til å hente seg inn igjen, så hva dere vil frem til med disse argumentene er det ikke vanskelig å se (giggle)

Det kommer dere ingen vei med, det AKDM og 24/7 heller må konse på er å faktisk krige tilbake ikke stå og se på og håpe på et mirakel.
Derfor synes jeg det er rart 24/7 ikke går inn i krigen nå. Er dette en strategisk plan for å gå mot WIC når byene begynner å bli tomme, for å kunne høste mer credz og byer? Eller er de rett og slett for feige til å bli med i krigen?

Har de kontakter med noen spillere, sånn at vi kanskje har en ny stamme som kan være med å avgjøre maktfordelingen? Eller har de inngått en hemmelig allianse med en av de nåværende topp-stammene?

Jeg gleder meg uansett til vi får et svar. Er både kjedelig og litt nysgjerrighetsskapende at de ikke har kommet med en uttalelse på forumet enda!
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Vell, når alle de aktive medlemmene har søkt seg til BNP og WIC så sier det sitt. Totalt har vi vell mottatt 10 søknader + - ?

Tja, så er vell feighet...
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Synn å si at alt AKDM har adlet er readlinger :s

Side 1:
Stammer: WIC
Side 2:
Stammer: AKDM

Timeframe: Forrige uke

total erobringer:

Side 1: 255
Side 2: 79
Forskjell: 176

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 105
Side 2: 11
Forskjell: 94

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 1,505,513
Side 2: 321,192
Forskjell: 1,184,321

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 793,093
Side 2: 97,654
Forskjell: 695,439

chart
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Side 1:
Stammer: WIC, BNP
Side 2:
Stammer: AKDM, NE, 24/7

Timeframe: Siste måned

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 407
Side 2: 22
Forskjell: 385

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 3,288,292
Side 2: 185,341
Forskjell: 3,102,951

chart
 
Topp