WIC

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Ganske naivt av deg og si det på den måten der. Vi har bare slått sammen to av stammene, som har hatt samme funksjon som broder/søsterstamme gjennom tidene (på samme måte som BOL hadde sin, og RNG hadde sin(e ) en gang i tiden). At de blir merget sammen kom vel ikke akkurat som noen bombe? Skal bli godt og få bort alle de ekstra forumene ihvertfall, slått sammen det meste :). IB er nok ikke forsvunnet. BOL og resten av sirkuset skal ned i dass, og snora skal trekkes.



Ironisk, men to be honest, det ville ikke forundra meg hva BOL og lurveledelsen der hadde foretatt seg :p

Naivt av meg? Nei, IB forsvinner. Stammen som har vært den store konkurrenten til BOL og henholdsvis RNG i flere år, så jeg kan på alle måter si at mitt løfte er overholdt! Nei, overraskende var det ikke, noe jeg heller ikke har gitt uttrykk for. IB og HVIB hadde et eksemplarisk samarbeid før mergen, så å si at den kan bli bedre, vel, det skal isåfall veldig mye til. Likevel har dere i IB gnålt over at "BOL rekrutterte seg til toppen", så jeg tror jeg sier som svar; Ditto! Velkommen i masserec-klubben WIC :)

Lurveledelse? Haha! Nå har det ikke akkurat skjedd i BOL sin nyere historie at en hel stamme ble opprettet som en respons på IB sin innaktive og likegyldige ledelse. Så å si at BOL har en lurveledelse, sier du inndirekte at IB har en vanvittig dassledelse, tatt i betraktining nyere hendelser.
 
Sist redigert:

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Naivt av meg? Nei, IB forsvinner. Stammen som har vært den store konkurrenten til BOL og henholdsvis RNG i flere år, så jeg kan på alle måter si at mitt løfte er overholdt! Nei, overraskende var det ikke, noe jeg heller ikke har gitt uttrykk for. IB og HVIB hadde et eksemplarisk samarbeid før mergen, så å si at den kan bli bedre, vel, det skal isåfall veldig mye til. Likevel har dere i IB gnålt over at "BOL rekrutterte seg til toppen", så jeg tror jeg sier som svar; Ditto! Velkommen i masserec-klubben WIC :)

Joda, men da kan du feire seieren og stikke fra V1? Lite sannsynelig at det skjer, du skal jo fortsette med og ødelegge forholdet imellom BOL og RNG. Keep it going boi, du gjør et fantastisk arbeid for oss i (woop, holdt på og si IB) WIC. Du får da ta og sende ut en liten hilsen til de medlemmene fra RNG dere tar inn om at de har kommet til masserec stammen BOL i samme slengen? Og la meg spørre deg - hva skal gjøre til at samarbeidet blir værre når man har fått samlet alle parter i en og samme stamme (så og si..) ? Det må du nesten fortelle meg :).

På samme tid har jeg ingen intensjoner om og fortsette kranglingen angående hvem som er masserek stamme og ikke. Som jeg la til litt ovenfor så er det mange eksempel på hvor både BOL og IB har tatt inn et stort tall av spillere over en kort periode. Og gå rundt og delje løs på hverandre her på forumet nå i ettertid på grunn av noe som har gjort / skjer in game, blir bare for dumt og barsnlig oppførsel (bortsett fra de som ønsker og opptre som barn, da)
Lurveledelse? Haha! Nå har det ikke akkurat skjedd i BOL sin nyere historie at en hel stamme ble opprettet som en respons på IB sin innaktive og likegyldige ledelse. Så å si at BOL har en lurveledelse, sier du inndirekte at IB har en vanvittig dassledelse, tatt i betraktining nyere hendelser.

Det har også vært medlemmer som har poppet ut fra både BOL og RNG om jeg ikke tar helt feil. Kanskje i ulik størrelse og mengde, men likefullt så har de gått ut. Og ja, jeg velger ikke og legge skjul på at IB har slitt med stor innaktivitet, noe folk har reagert på... Er vel kanskje noe av grunnen til denne mergen her, huh? Og hva var det du sa til meg før du poppa inn på en av kontoene i BOL for og være med i styret igjen? :).

Til tider setter du din egen intelligens ganske høyt Kenn i forhold til hvordan du svarer... Seff skjønner stort sett alle av oss hva hensikten skulle være med mergen, og kjenner jeg Scar så var hensikten nøyaktig oppnådd når du svarer som du gjør.

Wooaaa, amazing, skjult personangrep i den første der.. Men ja - det virker som at du kvalifiserer Scar som et udyr her på forumet mtp den siste kommentaren din der. Ja, jeg skjønner deg godt om du er flau over alt det han klarer og trykke ut av seg, da med spesiell tanke på RNG og diskusjonene der den siste tiden.

Dere fra BOL og HFO kvalifiserer alle tidligere IB spillere som lavmålte gjøker (oh, ihvertfall ut ifra kommentarene på forumet). Synker dere ikke like langt ned selv når dere springer rundt og skriker "hihihiaihihihyoyoyo, massrekk stamme IB for de merget med sin søsterstamme. Ohyea, jeg rir på min høye hest og er så kuuul, briller på :cool: ". Som jeg har sagt tidligere, så er dette hva man kan forvente av stammen BOL. Så langt har de ikke gitt utrykk for og vise noe slags form for respekt ovenfor motstanderstammer (untatt et fåtall av spillere i enkelte situasjoner).. Et raskt eksempel kan da være hvordan dere behandler RNG saken nå, og at dere provoserer frem en reaksjon fra RNG sin side med og adle byer i deres territorium. Nåvel, gogo, håper RNG gir dere litt pryl der dere i deres områder og masserekker medlemmer etter egne tanker.
 

DeletedUser

Guest
Hverken IB eller HVIB er forsvunnet, søsterstammene har kun slått seg sammen, vi har en ny ledelse, av aktive folk, som vil få opp aktiviteten til resten av stammen. mindre ledelse, raskere avgjørelser, større tempo. det er det hele. at vi i samme slengen havnet på topp, var faktisk ikke noe vi tenkte på, før på slutten av forhandlingene.
 

DeletedUser

Guest
Håpløse påstander jeg ser om IB og HVIB mergen.

Herregud så barnslig. -_-
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Hverken IB eller HVIB er forsvunnet, søsterstammene har kun slått seg sammen, vi har en ny ledelse, av aktive folk, som vil få opp aktiviteten til resten av stammen. mindre ledelse, raskere avgjørelser, større tempo. det er det hele. at vi i samme slengen havnet på topp, var faktisk ikke noe vi tenkte på, før på slutten av forhandlingene.

Såklart IB og HVIB har forsvunnet. Den IB-stammen som har kriget på v1 siden BigBang fant sted er nesten helt borte, og en ny stamme er smidd sammen. Det er ikke det samme, det finnes en viss forskjell gitt. Jasså ja, så det gikk plutselig opp for dere at om vi merger to stammer på vel 270 mill, så vil dere lede v1? Yeah, det finner jeg vanskelig for å tro. Mye ligger vel til grunn for at dere hadde til hensikt å ligge på rank.1, for å slippe å se at BOL nå der. Tror det irriterte dere ganske mye, faktisk.

Håpløse påstander jeg ser om IB og HVIB mergen.

Herregud så barnslig. -_-

MD; Spar deg. Du ville sagt akkurat det samme om det var BOL og H.F.O som gikk inn i en merg, så ikke spill likegyldig, er du snill-


Nei du har rett... Vi har en ledelse med de minst aktive i stammen. Merkelig hvordan vi får det til.

Yeah, det måtte faktisk en stormerg til for å vekke den ellers dypt sovende ledelsen :D
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Det kan jeg fortelle deg vettu! Hvordan kan kommunikasjonen bli bedre enn eksepsjonelt? Jeg kan absolutt se fordeler med en merg som dere har gjort. Dere har samlet de mest aktive medlemmene i én og samme stamme, noe som gjør at dere vil virke som en bedre og samlet styrke. Men i flere anledninger har vi vært vitne til at familiestammer som kan sammenlignes med HVIB og IB sin situasjon, etterhvert har gått nedover. Årsaken til det er jeg veldig usikker på, dessverre, jeg skulle gjerne likt å vite det selv. Men hva årsaken er er egentlig ikke poenget, for situasjonen er identisk. Mulig folk etterhvert stoler på at andre gjør jobben, da de stoler for mye på at andre tar ansvar, at motivasjonen til de gjenværende faller. Men som sagt er det kun teorier fra min side, og spekulasjon. Men om dere lykke, vel, godt jobba, isåfall :)

Nå er det slik Hakkespetten, at jeg har fått høre at bl.a Theoderik er i samtaler med flere RNG-spillere, som f.eks aaa1. Så om du skal fortsette nedover den veien, så kan dere også gjøre om "velkomsmeldingen" til det forslaget du la fram her. Kanskje vi kan utarbeide en identisk velkomstmelding? :D Hva med å rydde i egne rekker før du kommer med utspill du ikke klarer å backe opp?

Joda, vi har hatt noen "utbryterstammer" vi også, men tatt i betraktning kaliberet til spillerne som forlot IB + størrelsen på stammen (ROTA), så vil jeg nesten tørre å påstå at det å trekke fram "våre" utbryterstammen", nesten blir som å pisse i havet. Men for all del, om du vil trekke likhetslinjene mellom disse, er det greit for meg. Nå er det slik at IB ikke er kjent for å holde seg 100% til fakta, så jeg kan vel ikke forvente noe særlig :p
 

DeletedUser

Guest
Haha.. hadde BOL og H.F.O merget hadde jeg ledd meg skakk!

Og det at IB og HVIB merget er jo ikke i nærheten det samme! LOL
Kan forestille deg BOL og H.F.O som hunder.

BOL er pitbullen og er stor og skummel.. H.F.O er en liten puddel som bare trasker bak og spiser smulene pitbullen mister. :p

IB og HVIB har alltid vært én stamme. Vi gjorde det bare offisielt nå.

Og dere har HELT rett! Vi ble SÅ lei av å ligge bak BOL at vi MÅTTE finne på noe. Da var det å merge den eneste løsningen. Vi hadde ingen annen grunn til å gjøre det. Så dere tok oss der! :(
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Haha.. hadde BOL og H.F.O merget hadde jeg ledd meg skakk!

Og det at IB og HVIB merget er jo ikke i nærheten det samme! LOL
Kan forestille deg BOL og H.F.O som hunder.

BOL er pitbullen og er stor og skummel.. H.F.O er en liten puddel som bare trasker bak og spiser smulene pitbullen mister. :p

IB og HVIB har alltid vært én stamme. Vi gjorde det bare offisielt nå.

Og dere har HELT rett! Vi ble SÅ lei av å ligge bak BOL at vi MÅTTE finne på noe. Da var det å merge den eneste løsningen. Vi hadde ingen annen grunn til å gjøre det. Så dere tok oss der! :(

Haha, MD. Den definisjonen du slenger ut ang BOL og H.F.O vil jeg slenge tilbake igjen til dere. IB måtte ha hjelp av HVIB til å nuke. Veeel, hva skal jeg si? HVIB nuker - dere støvsuger det som HVIB ikke rekker å få med seg :D

BOL og H.F.O har vært allierte lenger enn hva HVIB og IB har vært, så om det kommer som en overraskelse om vi nå skulle merge, så lurer jeg på hvor godt du har sovet i timen, faktisk. Jeg trodde du var litt mer opplyst enn det på hvordan tingenes tilstand var, men igjen, hva kan jeg egentlig forvente.
 

DeletedUser

Guest
. H.F.O er en liten puddel som bare trasker bak og spiser smulene pitbullen mister. :p

BOL har aldri vært i det kontinentet vi kriger mot dere i, så vi har tatt de 1500 byen uten noen form for hjelp:D Så vist vi er puddelen så lurer eg på hva dere som blir spist opp av oss skal kalles :eek: ??


Det verste av alt er at det har vært lett!!
 

DeletedUser

Guest
Nå er jeg spent... hva hadde vært morsomt med at BOL og H.F.O hadde merget? Jeg ble heldigvis forberedt på mergen deres da, så ble lite pistasjenøtter som ble spist...
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
BOL har aldri vært i det kontinentet vi kriger mot dere i, så vi har tatt de 1500 byen uten noen form for hjelp:D Så vist vi er puddelen så lurer eg på hva dere som blir spist opp av oss skal kalles :eek: ??


Det verste av alt er at det har vært lett!!

bgm75 har et poeng, som han stort sett har i de fleste innleggene hans ang IB/HVIB vs H.F.O. Utfordring til deg MD; Kok sammen de medlemmene som H.F.O har angrepet/adlet fra, og spør dem om BOL har vært store aktører i de områdene HFO har adlet fra. Du vil bli sjokkert over resultatet. Så om du kan være snill å kutte ut impulsinnlegg, så hadde du gjort deg selv en bjørnetjeneste.

Jo flere feilaktige innlegg du poster, går ikke mot meg eller andre fra BOL eller HFO, men de går faktisk tilbake mot deg selv. At du koker sammen masse informasjon som er uriktige/ikke har et snev av sannhet, kun for å ha noe å argumentere med. Cute, men dessverre..
 

DeletedUser

Guest
Haha, MD. Den definisjonen du slenger ut ang BOL og H.F.O vil jeg slenge tilbake igjen til dere. IB måtte ha hjelp av HVIB til å nuke. Veeel, hva skal jeg si? HVIB nuker - dere støvsuger det som HVIB ikke rekker å få med seg :D

Du glemte at de måtte ha hjelp av ROTA også :rolleyes:
 

sondrekul

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
som jeg vil påpeke blir det nå artigare og ta WIC en hvib og ib ;)
lizzm trenger ikke sjå at vi er i krig med 2 stammer men kun en ;)
My enklere :)
 
Topp