WIC

DeletedUser

Guest
Så om du kan være snill å kutte ut impulsinnlegg, så hadde du gjort deg selv en bjørnetjeneste.

For å påpeke en alvorlig svakhet i ditt innlegg så betyr "bjørnetjeneste" en tjeneste som er ment godt, men som egentlig virker tvert mot sin hensikt. Jeg kan fortelle deg historien som ligger bak om du vil, men vi burde ikke ta det her :p Poenget er iallefall at det du egentlig sier er at MD ville påført seg selv en velment skade ved å slutte å skrive impulsinnlegg, noe jeg ikke føler henger på greip i det hele tatt. Dersom du da ikke virkelig mente akkurat det, isåfall er jeg interessert i å høre forklaringen :eek:

Dersom vi skal ta noen metaforer som muligens stemmer til dels, så kan vi jo si at IB (WIC), heretter kalt postmannen, er så opptatt av å stirre nervøst på den store, skumle pitbullen at de ikke legger merke til den noe mindre bikkja som forsyner seg med en stor bit av beinet deres :D
 

sondrekul

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
KAN JEG itte spør dere i WIC om dere kunne forandre navnet til Jula here comming ?:)
Hørest litt bedre :)
Vinter er ei årstid :)
stortsett heile året rundt :)
eller alle sommer,høst,vinter og vår kan dere hete :)
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Lykke til med ny stamme dere!
Hvorfor diskusjonen går så høyt over denne mergen begriper jeg ikke. Det finnes da smartere ting å bruke fritiden på..

Kunne kanskje funnet et kulere navn? WIC får meg på en måte til å tenke på halstabletter..
 

lowenan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
BOL var gjennom mye av det samme når de slo sammen BOL - E og BOL - D, og som vi alle vet så har RNG vært gjennom litt av hvert, så er enig i at det blir mye storm i vannglass her. Når man krangler bare for å krangle så blir det kjedelig lesning.

Den nye stammen har alle grunner til å lykkes og har allerede fått en flott start. Nå skaper vi noe nytt sammen, og går rett for seieren i v1.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Lykke til med ny stamme dere!
Hvorfor diskusjonen går så høyt over denne mergen begriper jeg ikke. Det finnes da smartere ting å bruke fritiden på..

Kunne kanskje funnet et kulere navn? WIC får meg på en måte til å tenke på halstabletter..

Tja hva kan man si, det er fortsatt like moro å leke med BOL :D:cool:
 

DeletedUser

Guest
Er det noen som kan klemme til med noen stats om hvordan WIC blir knust. Nå som det skulle bli lettere, for jeg finner de ikke.
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
KAN JEG itte spør dere i WIC om dere kunne forandre navnet til Jula here comming ?:)
Hørest litt bedre :)
Vinter er ei årstid :)
stortsett heile året rundt :)
eller alle sommer,høst,vinter og vår kan dere hete :)

Du trenger ikke leke klovn på forumet, vi har nok folk fra BOL og HFO som gjør den jobben.

Takk C22, godt og se at det er noen fra den fientlige siden som klarer og vise respekt. Way to go, Bolliser og hekser (HFO's)..
 

jonsnow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 242
Side 2: 52
Forskjell: 190

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 2,313,807
Side 2: 476,595
Forskjell: 1,837,212

chart



ser ut til at wic gjør det bra =)


Side 1:
Stammer: WIC, viking
Side 2:
Stammer: BOL, H.F.O, RNG, RNGA

Timeframe: 28/11/2011 23:29:00til02/12/2011 21:45:03

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 281
Side 2: 76
Forskjell: 205

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 2,644,460
Side 2: 688,773
Forskjell: 1,955,687

chart


Atter et par byer i pluss med viking
 

sondrekul

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
jeg må innrømme du er ein kvalming uten like Magick duden

HVIB OG IB var ein gjeng som ville bli ein stamme ilag og tro dem kan BOL
men dream one
 

DeletedUser

Guest
jeg må innrømme du er ein kvalming uten like Magick duden

HVIB OG IB var ein gjeng som ville bli ein stamme ilag og tro dem kan BOL
men dream one

Haha.. Første gang jeg har blitt kalt en kvalming :p
Enten er du ikke den smarteste eller så elsker du mistolkning.
 
Topp