Widow666, Sunny4000 - GNI

DeletedUser

Guest
Heisann, folkens! Naith igjen, her :)

Dere har alle fått med dere den dystre nyheten; Sunny4000 i GNI har bestemt seg for å slutte på Widow666, grunnet personlige anliggende. Heldigvis så fikk jeg til et intervju med ham, som har hatt en lang tid på v4, og som har hatt mye å si for de tidligere topp stammene. På mange måter kan man vel si at dette er hans "avskjed" til TW, men se det på den lyse siden; TW er som alt annet elektronisk, 'one does not simply stop using it'. Derfor kan jeg ta oppmerksomheten deres vekk et lite øyeblikk fra de blodstackede frontene og de raske adelstogene, til dette nye lesestoffet :grin:

Heisann, og takk for at du tar deg tiden til et intervju. Kan du fortelle litt om deg selv, og hvilke kontoer du har vært på v4?

Jeg går under navnet Sunny2000 og jeg bor i Drammen. Jeg spiller for øyblikket fotball og TW, men er ganske skolelei og umotivert for tiden, så håper det at jeg slutter med tw vil hjelpe. Jeg har også begynte å trene, for øyeblikket går jeg på fresh fitness og boler (a).

Jeg startet på v4 i sommeren 2010, etter en lengere pause fra tw. Det var da min venn ‘heia norge’ fra NWp fikk meg til å begynne. Jeg startet opp som eirik007, på NW siden av kartet. På startstedet mitt følte jeg meg veldig truet og fant fort ut at jeg måtte finne meg et nytt sted. Jeg var på denne tiden med i ~won~a, der jeg lærte litt av hvert av Ulrik4001. Etter en litt trøblete tid uten noen fast stamme slo jeg med til rette i G~H~B, som dere alle sikkert kjenner til. Der ble jeg kjent med spillere som RaM77, Albatros, Wali og ikke minst Kenny the first. Etter dette valgte jeg og slutte på eirik007, og kom tilbake 1 mnd. senere som Blazer. Det var nå min påvirkning på v4 startet. Etter krigen mot varg, som var en morsom tid for oss alle var, begynte det å gå nedover. Etter å ha blitt.. Vi kaller det "backstabbet" av BNP og Easy, mistet vi sakte men sikkert byer og spillere. Til slutt sto det igjen en liten gjeng, meg, RaM77, Wali, Kjetil1, Albatros, MMu7 og Kenny the first. Det var nå jeg ble leder, jeg vil ærlig mene at på den tiden var det lille meg som holdt oss sammen. Alt av angrep som gikk ut, var koordinert av meg, og alt av forsvar var også koordinert av meg. Etter å ha mistet både Wali og RaM77, fikk jeg kontoen Kjetil1. Kun 1 mnd. senere var vi blitt svært svake og rustne. Jeg fikk inc av flere BNP spillere, som jeg på den tiden ikke hadde nok erfaring med å ta hånd om. Jeg var like vel fast bestemt på å gi en «fear» fight, da plutselig noen forandret passordet på kontoen. Om det var dual eller den originale har jeg ikke peiling på, men det er klart at et tusen pk som var på kontoen den gangen kan virke fristende for alle og enhver. Så startet jeg i 7bulls, og fikk tertnes.98. Jeg ble tidlig med i ledelsen, som bestod av meg, UnReal, Fastspook og Ulv den skjeløyde. BNP hadde da så vidt jeg husker erklært krig mot 7bulls, og UnReal og ulv stakk kort tid senere. Da stod jeg der igjen da, med en stamme som jeg måtte ta vare på så og si alene. Ikke nok med det, men også 4 store kontoer som måtte gis bort. UnReal, Johan j1234, Ulv den skjeløyde og Viking. UnReal og Johan fikk jo da som dere kanskje vet Andreas og Sindre, dette er noe jeg ikke angrer ett sekund på. Men, det at jeg ga ulv den skjeløyde til den gamle Snosen derimot, han stakk av med de 5k pk som var på den kontoen, så lot han den gå grå. ja, etter det har jeg vært innom. Shadow knight, widow666 (nå), fisken spash, drengberg123. Ja jeg har alt i alt, vært veldig mye rundt og fartet. Håper de fleste er fornøyd og takknemlig for den tiden og det arbeidet jeg har lagt igjen her.



Hvilke utfordringer møtte du på disse kontoene?

Min største utfordring har vært å forsvare meg uten at det gikk ut på motivasjonen min. Jeg var veldig lat når jeg spilte i G~H~B, hadde jeg inc lot jeg det vært, så min latskap har vært en veldig stor utfordring. En annen utfordring som jeg har tatt på strak arm, er min erfaring. Når jeg startet opp med Eirik007 hadde jeg glemt alt jeg kunne om TW, og grunnlaget måtte legges på nytt. I en periode leste jeg flere guides enn jeg leste på prøver, noe som i seg selv er ganske skummelt. En litt morsom utfordring jeg hadde, da jeg hadde et lite avbrekk fra G~H~B, spilte jeg i en stamme kalt FEAR. Vet ikke om det kan kalles en stamme, eller en barnehage. Der spilte nemlig sju 10åringer fra samme klasse. Daglig måtte jeg håndtere deres utspill, jeg måtte til og med involvere meg inn i en slåsskamp de hadde hatt på skolen, ja jeg følte meg i grunn som en barnehage tante. Jeg fikk til slutt nok av dem, og lagde en akademi stamme der de kunne si så mye dritt de ville til hverandre uten å plage meg.


Du sier selv at du har vært leder i GHB og 7Bulls. Hvordan skiller lederrollen din seg i disse to stammene?

GHB var det lettere å være leder i, selv om presset der var mye større, var medlemmene samarbeidsvillige, modne og ikke minst; de hadde motivasjonen oppe. Dette gjorde det lettere for meg og lage angrepsplaner og vite at de faktisk ble fulgt. i 7 bulls sendte jeg daglig ut moralprekener, og jeg følte at jeg ga og ga, men aldri fikk noe tilbake. Så enkelt og greit, GHB vil jeg si var en lettere stamme og lede. Problemet var at jeg hadde ikke tilstrekkelig med nukes og deff, slik som jeg hadde i 7bulls, uten at det hjalp noe særlig.


Hvordan tror du at din rolle som leder i GHB og 7Bulls har påvirket v4?

Jeg kan gå så langt som å si at det ikke hadde vært noe v4 lenger, men for å se litt snillere på det. Jeg tror medlemmene hadde vært etterlatt mer eller mindre til seg selv, en etter en blitt spist opp. Jeg har vanskelig for å se hvem andre som kan ha tatt den rollen, i hvertfall i GHB. 7bulls hadde Fastspook og lene seg på, hvor bra han hadde taklet det skal ikke jeg si noe på. Jeg tror i hvertfall v4 ville vært ferdig, men dette er noe som er umulig å si sikkert.


Hvordan var din reaksjon når det viste seg at Varg falt?

Jeg ble veldig overasket, jeg hadde aldri trodd at varg skulle falle uten å lage noe større smell. Den stammen alle hadde fryktet, konklusjonen jeg kom med var at Varg egentlig hadde levd på frykt. De hadde vært størst så lenge uten at noen hadde gjort noe med det, på den måten skaffet de seg et "udødelighets stempel". Men så snart de fikk press fra flere kanter så falt barrieren stille sammen. Jeg syntes det var veldig lite som skulle til.


Hvordan tror du v4 har utviklet seg fra når det var flere, store stammer (som BNP, Varg, SDDN, 7Bulls og Easy) til i dag?

Det er klart det er litt mindre spenning nå, det er 1 front alle konsentrer seg om, du trenger ikke å ha øyne i bakhue i tilfelle noen backstabber deg. Det er også en litt utholdenhets test for alle, jeg tror vi alle vet hvem som vinner og flere vil bare bli ferdig med det. For 1 år siden var alle motiverte og hvem som vant var fullstendig åpent


Når BNP merget med Easy, så skapte de den største stammen som noensinne har vært på v4, og dannet grunnlaget for BNP som vi kjenner til stammen i dag. Meningene rundt dette har vært delte. Hva er ditt synspunkt på denne mergingen?

Jeg ble egentlig ikke veldig overasket, allerede før krigen var ferdig sa jeg klart i fra til ledelsen at BNP og Easy kommer til å gå mot oss. Dette utviklet seg jo til å bli en god allianse og etterhvert merget dere. Jeg ble i grunn litt mer overasket her, jeg hadde håpet på et lite annet utfall, nemlig en krig mellom Easy og BNP. Ikke bare håpet jeg på det, jeg var ganske sikker på at det var nettopp det som kom til å skje. Men, merginga generelt har jeg egentlig ikke noe å si på, hadde jeg vært i den samme situasjonen hadde jeg gått for det jeg også.


Hvordan har din spillestil utviklet seg gjennom årene til Widow666, som du nå sitter på?

Ojj, det er en god del. Jeg har gått fra og være et eneste stort kaos, til å bli en strukturert, delvis fryktet og aggressiv spiller. Jeg startet jo med så og si null erfaring, så spillestilen min den gangen var veldig forsiktig. Jeg lå veldig lavt. Etterhvert som Eirik007 ble større, tok jeg et stort steg for meg. Jeg angrep en brun by, og fikk med en gang blod på tann. Etter det ble tiden min fremover preget offensivt. Jeg hadde 70/30 i off tropper på eirik007. Etter at jeg startet å spille med Kenny, ble jeg bedt om å bytte til 70/30 i forsvar, noe jeg med mitt ego ikke gjorde. Kort tid senere fikk jeg smake på pisken, da en med navn Oblixx tror jeg angrep meg med full kraft. Etter denne runden vippet jeg akkurat som Kenny sa over til 70/30 og har i grunn ligget der nå. Jeg tror ikke spiller stilen min forandret seg noe særlig før jeg startet på Widow, da hadde jeg jo lært litt av hvert på andre verdener. Som Jks6 nå får føle, er min spillestil blitt mer aggressiv og jeg tenkte mere fremover. Når jeg først angriper, tømmer jeg meg for nukes og sender masse fakes. I deff har jeg egentlig ikke forandret meg veldig mye, jeg er fortsatt like elendig. Haha!


Hvordan kommer v4 til å se ut om noen måneder?

Det ser mørkt ut. Om et par mnd. er GNI revet i stykker, med noen clustre her og der. Vil si at BNP har vunnet innen 3-4 mnd.


Hva er ditt beste TW minne?

Hmm.. Det må være varg sitt fall. Selv om jeg ikke ble direkte overasket følte jeg virkelig det gledet inni meg. Men, har likevel så mange andre fine minner som jeg vil huske i lang tid fremover, de mange hundre meldingene med Kenny the first, off-topic postene i GHB og ikke minst responsen på de 4 avisutgavene jeg lagde for fellesforumet til GHB, Easy og BNP.


Takk for dette intervjuet, og jeg er ganske sikker på at BNP deler mine synspunkter om at det har vært utrolig morsomt å spille mot deg her på v4! Er det noen du vil nevne/takke til slutt?

Om jeg skulle takket alle jeg vil takke, kunne det ha blitt på grensen til å kalles en bok. Jeg vil gjerne takke, Kenny the first, Sigard, Albatros, UnReal, Ulv, Ulrik4001, Ray4001, Walli, Blackburn, Viking, Geir Andreassen, Andreas (for den enorme innsatsen han har lagt inn etter jeg stakk) og selvfølgelig deg for å ha tatt deg tid til dette intervjuet.

------------------------------

Og med det, så avsluttes intervjuet av Sunny4000. Jeg ønsker deg lykke til videre IRL, og takk for all motgangen du har gitt meg og BNP :grin:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tusen takk for at du tok deg tid til å intervjue meg! Jeg ønsker alle i bnp og gni lykke til videre, måtte den beste vinne!

Sunny out :cool:
 

DeletedUser

Guest
hade

Fint intervju sunny! du har hjulpet v4 langt

men det at bnp vil vinne.... det vl ikke skje ;)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Flott intervju nok en gang:)

Men, velg tre hvilke som helst stammer, putt like mange i hver og samtlige er like aktive, så skal du se at det er ingen stamme som klarer å stå imot et press 360 grader sin egen front. Bare så det er sagt. :)
 
Topp