Wild

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
(star)(star)(star)(star)(star)(star)

Feel the intensity of WILD

(star)(star)(star)(star)(star)(star)

Hvem er Magna Carta.? Mislykkende leder av WySoSe? Verdens overmakt? Overhode innenfor TW? Et fjols?
Nå skjer det igjen: Magna Carta. var for stort - Magna Carta endrer verden, igjen. Magna Carta er WILD.


Det var flere forskjellige ord som var nominert til årets ord 2013: YOLO, Selfie, Swag og Harlem Shake. Selfie ble vinneren. Handlingen som tok verden med storm. Ordet som hyllet alle selvdiggere. Tingen som tok Snapchat, Instagram og Facebook med storm. Desverre ble det ikke YOLO, selvom dette navnet var ganske WILD. Jeg liker YOLO.

WQiutu8TgrdHq

giphy.gif

Emma Stone syntes også det burde vært YOLO, men følte hun måtte ta en selfie for å utrykke det.

Så hvorfor tar vi dette med YOLO? Jo, fordi vi er det. Vi tar en vunnet verden - tilfører litt tryllestøv, bretter den i 3, forlater stammen som er basert på vårt eget mytteri, finner en gråtende bilde av Emma Stone og lager en stamme. En stamme som er så wild at det var et soleklart valg av stammnavn. Takket vært våre blinkende profilbilder og overbevisende manipulasjon, viser dette WILD sin kommende dominans.
WQiutu8TgrdHq


PS: Jørn er Kul!!!
 
Sist redigert av en moderator:

Blueskills

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Hm, spennende verden får en si.

Ikke engang et rundskriv i stammen, det var da litt slapt.
 

DeletedUser

Guest
Fair gjort å sende adelstog rett etter at utbryterstammen er dannet, uten noen slags form for varsel :)


Er årsaken til utbryterstammen fremdeles at verdenen skulle bli mer fair, eller?
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Som jeg har skrevet flere plasser, og gjentar dermed meg selv : Denne verden er rar. Best å være seg selv, da unngår man ubehagelige overraskelser.
 
Topp