Winner tribe gonna make a post here in the future!

DeletedUser

Guest
Read the topic.

tumblr_m6mb4nwOex1ranhnao1_500.gif
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
(star)(star)(star)(star)(star)
RUBEN
(star)(star)(star)(star)(star)​

Hi all,

Mitt navn er Ruben, leder av RUBEN – som også er kjent som «VERDENS BESTE RUBEN» – og jeg er den Ruben som utgjør Rubendelen av Magna Carta. RUBEN er nå den ledende stammen på HP, og har ligget der siden jordens start. Det har faktisk vært slik siden Prekambrium. Vet du ikke hva det er? Da burde du google det.


Prekambrium var for ca. 4,6milliarder år siden. Skal jeg si deg noe annet? Bilde er faktisk en link, om du vil vite mere!

Noen har kanskje lurt på hvem som er den kreative hjernen bak navnene som er brukt, men det velger jeg å ikke skrive noe om. Jeg lagde nemlig ikke denne tråden for å skryte av meg selv. Istedet velger jeg å bruke et sitat fra en av mine undersåtter for å vise hvordan jeg er som person, for de som har med meg å gjøre daglig:


f233afb3ea596101fae26d07a1bd7743.png


Så, nå lurer du som leser sikkert på hvordan RUBEN kan være så vellykket. Kommunikasjon er sikkert greia, tenker du, og det er sant. Jeg har skrevet mange seriøse innlegg for å få god kommunikasjon i stammen, og nå skal dere få en liten innsikt i forumet vårt.

4ddb5f1545e0cf17b93880e68bf729e2.png

Fikk jeg noe respons på det? Nei. Tror ikke det var så mange som så spøken i å sende til GOFUCKYOURSELF, og faktisk tok å gjorde dette. Grunnen til at jeg vet dette, er fordi jeg har installert kamera som overvåker medlemmene mine, og der fant jeg denne lille snutten av Henrik, på - Sun Tzu -, mens han "puler" (<- Link til stammens interne humor) seg selv :cool:

giphy.gif

Til slutt ønsker jeg lykke til til meg selv og resten i RUBEN. La ingen dytte oss ned fra tronen!

giphy.gif

Hilsen,
Ruben
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Hei, Ruben. Grunnet dårlig tid til planlegging og i det hele tatt til å spille, ble planen lagt i grus. Beklager på det sterkeste at dere ikke fikk den motstanden dere fotjente.
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Takk for svar, Benjamin, men tror du virkelig du og Revenge hadde gjort en trussel mot den store og mektige RUBEN, som alltid regjerer? Igjen, takk for svar
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Skulle bare mangle med et svar, Ruben!

Hvis jeg hadde hatt den tiden jeg trengte til planleggingen ville nok halvparten av dagens "RUBEN" vært motstandere av deg og de andre som spiller på din konto. Med andre ord ville det vært en rimelig stor trussel.
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
God kveld, igjen, Benjamin.

Så det du prøver å si er at du har en høyere manipulerende makt og en bedre overbevisningsevne enn det jeg har? Hvorfor skulle mine kjære, mindreverdige undersåtter valgt deg fremfor meg?

Mvh,
Ruben
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
God natt, Ruben. (Ja, for tenk... det er faktisk natt!)

Det er nøyaktig det jeg prøver å si.
Det sier seg selvsagt selv. Hvorfor spørr du stadig så dumt? Listen over spillere jeg i utgangspunktet fikk med meg i REVENGE er lengre enn listen over alle du har lugget med!

Mvh,
manilpulerende og overbevisende
Benjamin
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Å lugge gjør ganske vondt. Dessverre er sjefen min skalla så jeg får jeg ikke gjort det med han :( Men jeg er før han til månen da! :D
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Når sant skal sies, så er jeg jomfru (Ja, for tenk.. det poengterer faktisk at listen din ikke er så lang!)

Jeg spør dumt ved bruk av et virkemiddel kalt retoriske spørsmål. Det brukes for å synliggjøre idiotien i tekstene til den du kommuniserer med. Jeg hadde sett frem til å spille mot deg, men når alt står som det står, så er det meg og min gjeng som igjen blir stående på topp.

Takk for meg,
Ruben
 
Topp