Wohoo :d

DeletedUser

Guest
Da tok jeg turen innom her faktisk :D Er vel ikke så mange som husker meg akkurat.. Men om det er noen ifra Elite igjen her så veit vel kanskje de hvem jeg er ;)

Hvordan går det med alle? Jeg savner spillet litt, men tør ikke starte igjen :p

Hvoradn går det med v2?

Og til sist, vær så snill å svar om noen husker meg ;)
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Jeg mener å huske noen fra V1 med det navnet, men vet ikke om det er samme person.
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Har ikke snakket med deg, men så litt av deg på V2 tror jeg :)
 

DeletedUser

Guest
Dæven var lenge siden :O

Om du har lyst så kan du jo komme og spille med en del god folk på v5, ikke noe seriøse greier.
 

DeletedUser

Guest
Tar jeg helt feil når jeg påstår at Bravo spilte på Gussi i Elite??

Mener å huske det nicket.... Men hukommelse er en fin bil
 

DeletedUser

Guest
Tar jeg helt feil når jeg påstår at Bravo spilte på Gussi i Elite??

Mener å huske det nicket.... Men hukommelse er en fin bil

Det stemmer det vettu :) Var fine tider i Elite en gang for lenge lenge siden. Hvordan går det med alle?

Miss joooo <33

Hvem er du? :D

Jeg dør, har savnet deg noe enormt! <3 :)

Skjer a Tobben? <333

Dæven var lenge siden :O

Om du har lyst så kan du jo komme og spille med en del god folk på v5, ikke noe seriøse greier.

Godt å høre at jeg er ønsket tilbake, men det blir nok ikke noe av det Jerle :) Er i militæret nå jeg, så har ikke sjangs til å spille noenting dessverre..

Jeg mener å huske noen fra V1 med det navnet, men vet ikke om det er samme person.

Jeg er rett å slett skuffa av at ikke du husker meg Dakapo :p


Om du er Espen så er jeg Tommy :D
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Wee <3 Jeg dør fortsatt kjenner jeg… =P Sykt lenge siden, har savnet deg! Dør dør dør… Mic, Nuke, Kdice ;D Ironisk nok er det ikke lenge siden jeg snakket om deg :eek:

På v1 holder jeg på som tidligere x) Er i BOL og adler når jeg orker =P

v2 Sluttet jeg av noe rundt november. Ble ikke det samme når mine kjære, som deg. Sluttet. Ble for kjedelig... Så fikk jeg bronkitt og følte det egentlig var deilig og ikke orke å tenke mer på adling på v2. Men lever enda der også ;D Små startet litt igjen, selvfølgelig x)

V4 Ble det egentlig alltid lite spilling, men nå skal jeg vist spille litt igjen x)

v5 Joda, går unna der og selvfølgelig må jeg spille flest mulig servere, helst på engang. Ikke endret meg noe der ;D

Så nja, det meste er vel som det var, vil jeg tro. Noen færre dessverre i kosegjengen vår og ingen som har fått erstattet den, dessverre. Men holder ut ;D

Vel, syntes du burde droppe ut av militæret med begrunnelsen av at du skal forsvare Norges ære på tribalwars!


*Døøør litt mer* <3<3<3
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Tommy!!!! :O

Si til sersjanten at du er homofil og spedalsk så slipper dem deg hjem!

Savner deg maaaaasse!!! <3<3<3<3
 

DeletedUser

Guest


Wut, nå er det min tur til å bli skuffa. At ikke du husker åssen nick jeg er under som Admin.. Fjott :p

Kathy goddammit!!!

Kjente hjerte knuse litt i noen knas nå!

Neeeeeeida :D Savner deg uansett pjuskelusken :p

haha, unnskyld!!!!!...!;!:!:!:! Veit jo hvem du er Miss ;)

Ok, leste litt nedover også :p Du er tilgitt ^^
 
Sist redigert av en moderator:
Topp