WY?Zzz = En flykningsleir og en bløff

DeletedUser

Guest
Som dokke kankje fekk med dokke, i går, tar WY?Zzz inn flykninga, innlegget mitt er sletta, på grunn av at eg nemnde navn.

Uansett, so hadde eg en samtale posta her mellom meg og ledaren deira, der han uten tvil, sa at han tokk inn flykninga indirekte. Og samtidigt laug han til meg! Dette har eg bevist.

Her er eit utdrag:

"ledaren i WY?Zzz skreiv den 13.10. klokken 21:24
Hei igjen.

Da har jeg hatt en del samtaler og kommet frem til at jeg velger å beholde han i stammen.

Jeg kan forstå at du mener han er flykning, men en faktor som du ikke har kjent til, men som jeg nå har fått bekreftet, er at han har fått en del støtte nå, som ville ført til at du ikke hadde hatt en sjanse til å tatt han.
Denne støtten har ikke kommet fra noen i denne stammen, men i fra en i EPICKI, og den støtten fikk han etter ditt siste angrep mot han.

Med dette som bakrunn har jeg bestemt meg for at han får bli i stammen, og dersom det er ønskelig kan vi heller bistå med støtte for å adle en annen by.

Mvh
Ledaren i WY?Zzz"

Skal vi sjå, utheva noke tekst der. Ogso en liten post til der han unskulda seg for at han ikkje har raporten og ikkje kan vise meg den...


"Ledaren i WY?Zzz den 13.10. klokken 22:20
Den rapporten har selvfølgelig ikke jeg.
Det er noe som har skjedd før han kom til oss, og er en sak mellom han og den som støttet han.

Om Stjerna ønsker å gi den rapporten vedere til deg, får bli opp til han."

Ogso ser vi litt igjen på første han skreiv som eg har posta her står det at han har fått bekrefta at han har fått støtte fra epicki. Markera den delen med understrek:). Og då lure eg på korleis har han fått det brekefta når han ikkje har raport om det :confused:.


Dette var spørsmål som eg stilte meg. Men eg har bygd litt speidera, og har fått fram en liten raport av det som beviser at han ikkje har fått støtte fra epicki:eek:

http://no6.tribalwars.no.com/public_report/12d1e37bc7581b5a8ba4d57cf7714b87

Life sucks. Spesielt når ledaren lyge og tar inn flykninga.

Men det flotte med det her, er at vi får samla alle flykningane på en plass :eek:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hmm, faila med raporten, går det an og få den til og vise på forumet eller må det vere link?
 

DeletedUser

Guest
Av ren nysgjerrighet måtte jeg sjekke stammen. Ser at Hansemann er medlem :D
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
øy!

Makan!

"Hansemann?" Skal adle deg!



Tror ikke noen av oss har støttet han der altså forresten. Høres merkelig ut.
 

DeletedUser

Guest
Klart dokke ikkje har, var berre en unskuldning, du ser jo det at når eg speida han hadde han 0 ekstra støtte.
 

DeletedUser

Guest
Kan vel tenkes at han hadde trukket den tilbake, av en eller annen grunn.

Jeg vet hvem der var som støttet, men ser ingen grunn til å legge det ut her.

Kan vel tenkes at vedkommende leser dette, så får han velge selv om han vil bekrefte eller ikke.
 

DeletedUser

Guest
lol var det bare meg som så ignoransen i det at han ikke nevnte navn i posten.. Men at han viser en rapport med navn xD?
 

DeletedUser

Guest
11rum aka ledar for flykningleiren, trur du burde vere litt stille :eek:

Skal vi sjå du skreiv nøyaktig det her:

"Jeg vet hvem der var som støttet."

Har tatt SS av det, rekna med det blir redigert vekk :rolleyes:...

So skal vi sjå på noke du skreiv til meg på pm... :rolleyes:

"Den rapporten har selvfølgelig ikke jeg." Skreiv han i pm.

Og korleis veit du kven som har søtta han? :rolleyes:...

Ehhh, jo, selføgelig, Han sa det sjølv. Ehhh, håpa virkelig du ikkje trur på ****, en fyr som blir cleara av en som er 1/2 stor som han + han som cleara **** cleara samtidigt en som er 3 ganga så stor...
En på godt språk, ammatør :eek:
 

DeletedUser

Guest
Kjenner jeg er i ferd med å få et skikkelig latter anfall her.
Tenk å hyle og skrike så jævlig fordi en stamme har tatt inn en spiller som såvidt har rundet 1000p fordi han selv ble snytt for en by han muligens skulle adle. Han er da ikke noe særlig krigsbytte heller da, såvidt jeg har studert meg frem.

Og så stempler du hele stammen som flyktningstamme??? Du har vel bevis på at hele stammen er full av flyktninger også da tenker jeg. ?

Her er det mye STORE ord som du bør kunne begrunne før du henger folk ut i offentlig forum.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Haha, sjøna du virkelig ikkje at det e for å få dei til og hive han ut? :p eg eige han stejrna i 1v1, uten tvil, men lite problem når folk på 40k skal begynne og støtte han når eg har 500poeng .. du burde sjå den :)
 

Fakenickern

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Dr. ... jeg sendte 3000 Tungt kavaleri, 13.000spydmenn og 2000 speidere til vedkommende.
Vedkommendes In-game nick er jo ment for å glinse :)
Nå har vel jeg avkreftet at 11rum lyver eller?
 
Topp