WySoSe takker for all motstand..

DeletedUser

Guest
Vi takker alle som har vært med på classic runde 1, og gitt oss en fight. Som de fleste har sett, er vi nå dominerende, og det er ingen tvil om hvem som kommer til å vinne. Jeg håper det ikke er mange sure miner fra denne runden, - da det kommer fler, der dere igjen kan prøve å slå oss, og kanskje lykkes med det! :) Men for denne gang erklærer vi oss selv som vinnere av denne runden.

For dere som ikke har sett så mye på classic serveren så er den en lenke HER.

- .Son Goku
 

DeletedUser

Guest
Bare hyggelig. Det var jo veldig snilt av oss å la dere få vinne, så det er bare på sin plass at dere takker. Dere burde riktignok takker for seieren og ikke for motstanden, men det er en bagatell man ikke kan forvente at alle skal få med seg.
 

DeletedUser

Guest
Takk for seieren Onkel Alkohol
Seyda aka eG Wessel
 
Sist redigert av en moderator:

arsenal is best

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Denne teorien har også ført til noen litt uforutsigbare avgjørelser innad i stammen, som har gått ut over oss edrue, men alt i alt må vel Fortet og etterhvert WhySoSe sies å ha lyktes på den verdnen.... Selv om jeg gjerne skulle sett at det ble gjort på en annen måte ;)
Eksta skryt til Seyda! <3 Han er alltid best! Alltid! :D

Se ya!
 

DeletedUser

Guest
Vi takker alle som har vært med på classic runde 1, og gitt oss en fight. Som de fleste har sett, er vi nå dominerende, og det er ingen tvil om hvem som kommer til å vinne. Jeg håper det ikke er mange sure miner fra denne runden, - da det kommer fler, der dere igjen kan prøve å slå oss, og kanskje lykkes med det! :) Men for denne gang erklærer vi oss selv som vinnere av denne runden.

For dere som ikke har sett så mye på classic serveren så er den en lenke HER.

- .Son Goku

De gamle er fortsatt eldst, tydeligvis? Gratulerer så mye! :)
 

DeletedUser

Guest
Kan ikke gratulere WySoSe

Pga dere byttet navn etter dere så sakt hadde Et synligt overtakk.

Og slå dere neste runde ? hørtes bare idiotisk å si.

Å nei dere fortjener ikke å vinne.
 

DeletedUser

Guest
det er jo sånn de greier å vinne seus, ikke ta fram dem det (A)
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Dere vant kun fordi jeg slutta på HP tidlig pga jeg prioriterte v5 o_O


Comming to get ya next time!!

Så sant runden blir litt lenger en 3 måneder... Er jo det jeg normalt bruker på å adle 1 by...
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Føler det også blir feil å at .son goku skal vinne classicen ved den måten de har brukt andre på kontoen og etterhvert bare kasta dem ut. Meg deriblant. Adla jo nærmere 1 mil på den kontoen der før de kasta meg ut. Ikke akkurat vell fortjent kan man si da nei...
 

DeletedUser

Guest
Føler det også blir feil å at .son goku skal vinne classicen ved den måten de har brukt andre på kontoen og etterhvert bare kasta dem ut. Meg deriblant. Adla jo nærmere 1 mil på den kontoen der før de kasta meg ut. Ikke akkurat vell fortjent kan man si da nei...

Ye, var faktisk ikke bare deg :eek: Wihi, deg, og sikkert fler ^^
 

DeletedUser

Guest
blir med neste runde eg, så kan eg jekke de litt ned med mine småbyer
 

DeletedUser

Guest
Der vant vi :)

Hihi In your face .Son Goku :p
 
Sist redigert av en moderator:

haakonk

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
oss

oss i Piss!! har gjort en god jobb! vi har drevet med ærlig spill helt siden starten! selv om det kom mange feige spillere...


den første stammen slo seg sammen med noen andre, der vi hadde en leder, meg.. fikk KV av en annen i ledelsen, som oppløste stammen med min konto! fikk samlet 3 av 10 spillere inn igjen, men den ble også oppløst av en annen leder... så grunnla jeg Piss!! som har klart seg veldig bra...

Eg Wessle vant denne runden, men nste gang er jeg tilbake, og da skal jeg komme med den beste gjengen EVER!

Wysose! gz med seiern :p
 
Topp