WySoSe vs alle

Status
Stengt for ytterligere svar.

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
God kveld!

Er WySoSe utdatert? Nesh! Vi mener også at vi er like gode som vi prøver å fremstå som. Derfor syns vi det hadde vært gøy å leid en server der det er WySoSe mot alle fra .no som ønsker! (Rent-A-Round)

Hvorvidt vi får det til å skje kommer helt ann på om tider passer for de fleste og hvor stor stemning det er for det. Men gøy hadde det vært! Derfor ønsker jeg å høre litt på stemningen for det. Hvem vet? Kanskje den norske befolkning er for redd for underlag mot en spillerstall som forhåpentligvis blir i mindretall?

Om du synes dette virker morsomt - send meg en melding på skype (ruby044). Om det er stemning nok vil jeg prøve å få arrangert dette.

Mvh,
Why So Serious?
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Jeg tror ikke noen på .no er redd for underlag. Mulig jeg tar feil.

Enkelte tilfeller så kan underlaget være relativt ubehagelig.

hospspiker.jpg
 

DeletedUser

Guest
Enten så er det veldig få spillere på det norske forummet som spiller speed, eller så tror eg de fleste ikke tørr å spille mot oss (giggle)
 

DeletedUser

Guest
Jeg slår dere alene. Med bind for øynene. Liggende på et hvilket som helst underlag.
 

DeletedUser

Guest
Vil påstå at gode normal-spillere har større forutsetinger for å vinne en speed-server, enn en speed-spiller har på å vinne en normal-server.
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Vil vell heller si at det nærmest er motsatt? Og tilpasse seg høy hastighet på kort tid kan fort bli vanskelig og travelt, mens det motsatte er jo enklere siden du har bedre tid på deg til og venne deg til den lavere hastigheten.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Vil vell heller si at det nærmest er motsatt? Og tilpasse seg høy hastighet på kort tid kan fort bli vanskelig og travelt, mens det motsatte er jo enklere siden du har bedre tid på deg til og venne deg til den lavere hastigheten.
Kunne ikke sagt meg mer enig.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp