WySoSe vs alle

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Tom treffer bra på et par punkter her.
Spesielt mangel av motstandere.
I norsk sammenheng blir jo det tullet Sølve holder på med i å opphause den NM-seieren, like imponerende som det Rolf Gravdal gjorde i 2011.
Eller, når jeg tenker på det, så hadde vel godeste Rolf flere motstandere, så hans bragd står høyest.

Dog, dere er nok det beste speed-teamet i Norge, det kan vel ingen ta ifra dere.

Tror jeg konkluderte min mening ganske greit her.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Jeg føler at dette var ganske relevant, så jeg diskuterer hva jeg vil.

Forresten er jeg ikke mod på dette forumet, og uansett om jeg hadde vært det, kunne jeg helt fint ha diskutert her som vanlig spiller uten at det skal være noe problem.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Så hold dere til topicen å kutt ut å snakke om at Ruben og Ole er dårlige på vanlige servere. Da det ikke har noe som helst med denne tråden å gjøre.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Så hold dere til topicen å kutt ut å snakke om at Ruben og Ole er dårlige på vanlige servere. Da det ikke har noe som helst med denne tråden å gjøre.

Dette er en tråd om speed.
Vi har diskutert speed opp og ned i den her tråden, og i tillegg dratt similer mellom vanlige verdener og speedverdener.

Forstår ikke hvor off-topicen oppstår.
Alt er relevant, bortsett fra diskusjonen vår om hvorvidt dette er relevant eller ikke.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
tja? sammenligner 2 veldige gode speedere på en vanlig tw verden og speed. Dette handler om at WhySoSerious utfordrer folk på .no til speed duell :)

Så da hører ikke slikt tull hjemme noe steder. feks at Ole suger på vanlige servere osv. Hva i svarte har det med topicen her å gjøre :p ?
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
4 plass :p i tilegg til å ha en av de beste på .se i 24 hour speed i stammen din :)
 

DeletedUser

Guest
God kveld!

Er WySoSe utdatert? Nesh! Vi mener også at vi er like gode som vi prøver å fremstå som. Derfor syns vi det hadde vært gøy å leid en server der det er WySoSe mot alle fra .no som ønsker! (Rent-A-Round)

Hvorvidt vi får det til å skje kommer helt ann på om tider passer for de fleste og hvor stor stemning det er for det. Men gøy hadde det vært! Derfor ønsker jeg å høre litt på stemningen for det. Hvem vet? Kanskje den norske befolkning er for redd for underlag mot en spillerstall som forhåpentligvis blir i mindretall?

Om du synes dette virker morsomt - send meg en melding på skype (ruby044). Om det er stemning nok vil jeg prøve å få arrangert dette.

Mvh,
Why So Serious?

I tilfelle du ikke visste det, her har du det første innlegget. Så hvordan du da får det til å bli relevant å snakke om hvordan disse spillerne gjør det på vanlig verden..den ser jeg ikke helt.
 

DeletedUser

Guest
Hva som menes med uttalelsene i førsteinnlegget, er åpent for tolkning.

Herregud, nei. Det er utelukkende snakk om at wysose vil utfordrer resten av norge til en speed kamp. Hvordan greier du å tolke det på noen annen måte?
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Enig med sunny der. Kan ikke se hvordan man skal tolke det første innlegget på noen annen måte enn at WhySoSe utfordrer til en speed runde. Måten ruby formulerer seg på kan jeg heller ikke se noe grunnlag for så mye diskusjon som det har vært rundt dette, klart det er litt propaganada fiksert, ikke noe galt i det.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Man lager ikke propaganda for noe annet enn å vekke reaksjoner, og reaksjoner fikk de. Forstår ikke hvor dere mister tråden her.
 

DeletedUser

Guest
Er bare å sette dato da eller? Vi har begynt å organisere oss, og er 11 stykker nå ;)
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Se! Denne diskusjonen har fått folk til å organisere seg, og det er vel hva de ønsker, er det ikke?
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Personlig kan jeg ikke måle meg med de beste internasjonalt, verken på speed eller vanlig. På vanlig henger jeg ikke med i lengden.

Da tror jeg kanskje at det blir litt dumt at du skal sammenligne deg med de internasjonale når du ikke engang har en levetid på noen få dager når det kommer til en vanlig verden på .no. Så jeg tror nok vi begrenser oss til å gjelde .no med det første.

Det at du sier at dere er det beste speed-teamet i Norge kan ingen ta fra dere. Dere er tross alt de eneste pdd, så jeg tror nok dere vil finne en veldig ensidig form for motstand, spesielt når dere skal ta opp kampen mot et tilfeldig oppsatt speedteam.

Uansett, dere gjør jo en strålende jobb, og jeg synes det er bra at Norge har et godt speedteam. :)

EDIT: Ser nå at Tom har skrevet om de samme momentene, men det spiller ingen rolle.
 
Sist redigert:
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp