WySoSe vs alle

Status
Stengt for ytterligere svar.

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Er bare å sette dato da eller? Vi har begynt å organisere oss, og er 11 stykker nå ;)

Jeg skal prøve å få satt en dato straks jeg har kontroll over treningstider en liten tid fremover, da det er dumt å ikke kunne stille opp selv. Jeg vil oppdatere dere straks jeg har noen datoer som kan passe for oss! :)
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Da tror jeg kanskje at det blir litt dumt at du skal sammenligne deg med de internasjonale når du ikke engang har en levetid på noen få dager når det kommer til en vanlig verden på .no. Så jeg tror nok vi begrenser oss til å gjelde .no med det første.

Jeg tror både du og de fleste andre mener at det er stor forskjell på vanlig verden og speed. Det er det ikke tvil om en gang. Nei, jeg mener ikke at jeg eller WySoSe som gruppe er i den innerste ringen internasjonalt på en vanlig verden. Speed derimot, der har vi vunnet den franske ladderen både en og to ganger, der vi har både rank 1 og 2 i ene ladderen.

En ladder krever ikke at du gjør det bra på en runde. Det krever at du presterer i topp på omtrent alt av speeds over en lengre periode (80 speed runder på .fr). Det er derfor prestisje i å vinne en ladder, som viser at vi hevder oss godt internasjonalt. Da snakker jeg selvfølgelig om speeds og ikke normal server.

Et par dager er veldig å ta i. Jeg har vært på pallen av samtlige HP servere og henger alltid opp mot toppen på en vanlig server, uten at jeg på noen som helst måte kan påstå at det er mine sterkeste sider. Det har jeg heller ikke påstått.

Det at du sier at dere er det beste speed-teamet i Norge kan ingen ta fra dere. Dere er tross alt de eneste pdd, så jeg tror nok dere vil finne en veldig ensidig form for motstand, spesielt når dere skal ta opp kampen mot et tilfeldig oppsatt speedteam.

Vi spiller ofte både sammen og i mot teams på servere. Denne gangen ønsker vi å dra igang noe norskt! Vi har ikke overnaturlige evner på speed (selv om det ikke er så langt ifra :rolleyes:). Her vil vi gi flere en sjanse til å spille en runde, og forhåpentligvis at flere syns det er morsomt. Vi gjør ikke dette bare for å prøve å være best, også for å få flere norske speed spillere, noe jeg mener Norge trenger :)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
En ladder krever ikke at du gjør det bra på en runde. Det krever at du presterer i topp på omtrent alt av speeds over en lengre periode (80 speed runder på .fr). Det er derfor prestisje i å vinne en ladder, som viser at vi hevder oss godt internasjonalt. Da snakker jeg selvfølgelig om speeds og ikke normal server.

Og det er utrolig bra jobba, så vennligst ikke tolk innlegget mitt på feil måte! :) Jeg synes absolutt at dere er veldig flinke i speed, og det innrømmer jeg for hvem som helst!
 

DeletedUser

Guest
hørtes egentlig morsomt ut, men jeg klarer meg med v1 nå, og så snart den er over, så er jeg borte fra alt som heter tw..
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
hørtes egentlig morsomt ut, men jeg klarer meg med v1 nå, og så snart den er over, så er jeg borte fra alt som heter tw..

Huh, akkurat som du trenger og bruke så mye tid på V1 nå :razz: Siden jeg sluttet og angripe deg er det vell ingen som angriper deg? :mehe:
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
301.gif
Im getting old before this happens...
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Hehe, det tar fort litt tid når ikke alle er flinke til å planlegge. Jeg fikk en plan for denne måneden i går.

Håper neste lørdag passer for alle motspillere (og medspillere (wasntme)). Jeg er nødt til å få ting gjort med en gang på en streng tidsplan. Derfor er server leid for Lørdag 14.09.2013, så langt ikke noe oppstår og dato må bli endret.

Send gjerne en melding på skype: ruby0444, om du kan eller ei.
 

DeletedUser

Guest
Rolig gammal tråd det här, spelar WhyWoSerious fortfarande? Vore kul att se om ni lärt er någonting nu på senaste tiden. Senast vi sågs på speedservrarna var det inte mycket att hurra för ;)
 

DeletedUser

Guest
Rolig gammal tråd det här, spelar WhyWoSerious fortfarande? Vore kul att se om ni lärt er någonting nu på senaste tiden. Senast vi sågs på speedservrarna var det inte mycket att hurra för ;)

oj damn, challenge it is?
 

leonerdo da winchy

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
12
skulle gjerne vært med, men nivået jeg var på i speed er ikke det samme som før :hjelp:

Slik går det når man er lenge borte fra speed.
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Rolig gammal tråd det här, spelar WhyWoSerious fortfarande? Vore kul att se om ni lärt er någonting nu på senaste tiden. Senast vi sågs på speedservrarna var det inte mycket att hurra för ;)

Vi spiller fortsatt. Om du ser dette kan du kontakte meg på skype, ruby0444, så kan vi ta det derifra. Vi er alltid åpne for en kamp
 

DeletedUser

Guest
Anbefale å ikke ta speed match mot dæ. Ikke artig når du gruse ned motstanderne dine
 

DeletedUser

Guest
Finnes faktisk norske speed spillere på internasjonalt nivå. Til dere som tviler :) (Utenfor whysose)
Vi har blant anet en som var med å stifte No0B.
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Lett og si når man ikke tør å møte opp til kamp. Ta kontakt med meg på skype, så skal jeg vie muskler.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp