WySoSe vs alle

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
hahaha... kan ikke se at eg sammenligner oss med noen som helst.... Nå var det snakk om forsøket Tom gjorde på å si at speed er enklere en vanlig verden...
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Danskene var ikke akkurat serlig gode og rutinerte. Svenskene starta med 5 spillere i starten og vi stillte med 18... Abel blandt annet startet over 1 time late, sammen med en rekke andre .se spillere. Så at du kan kalle det å stå opp mot "De beste" spillerene viser at du ikke helt har oversikt over det internasjonale nivået i speed.

For å svare på denne delen av innlegget ditt:

Danskene var ikke særlig gode eller rutinerte, det er jeg helt enig i.
Vi var heller ikke særlig rutinerte, men av en eller annen grunn, var vi gode.

Nå husker jeg ikke nøyaktig antall spillere svenskene stilte med, men heldigvis finnes det statistikk.

Jeg er fullt klar over at det ikke var mange svensker som stilte runde 2, da de allerede var kvalifiserte til å vinne finalen, de hadde vunnet runde 1.

Men ser du på lenken ovenfor, er dette statistikken til finalen.
Her teller jeg 8 svensker på topp 50.
Her er det også viktig å huske at speed kun fører opp topp 50, så ikke alle som er rimmet, vil vises her.

Du ser noen stammeløse som er rimmet, som var med i XI, helt i bunnen.

Dersom du ser på min posisjonering, som er rank 6, tenk over at speeden startet ettermiddag fredag, og jeg ble bannet av korrupte mods natt til lørdag, mens jeg sov.

Ledelsen min var fenomenal, og ingen svensker var i nærheten av å være noen trussel.

Iceprince og abel (deres beste spillere) avsluttet som du ser, på rank 31 og 32, med en by hver, av den enkle grunn at de ble rimmet hovedsaklig av meg - fredags kveld.
Med litt hjelp fra mine norske stammefrender.

Det er verdt å nevne at Sander (SpeedN00b) lå på rank 2 da jeg ble bannet, og ble selv også bannet.
Han snakket derimot med admin, og ble unbannet igjen, før han deretter ble rimma fordi han ikke var aktiv nok/andre grunner.
Fulgte ikke mye med etter at jeg selv ble bannet.

Poenget mitt er, at du tydeligvis ikke fulgte mye med på SCW det året, dersom du påstår at svenskene oppriktig forsøkte å tape i finalen.
Hadde de villet tape, hadde de ikke forsøkt å gjøre et comeback etter at de nærmest ble rimmet i utgangspunktet.

Og for å ha en avsluttende kommentar til din siste setning der... Nei, jeg vet absolutt ingenting om det internasjonale nivået i speed.
Det visste jeg ingenting om da jeg først ble invitert til å spille SCW, noen dager før det startet, eller etter SCW var ferdig.

Jeg har null interesse for å undersøke hvor nivået ligger. Men tilfellet er, at abel og iceprince ble ansett som to av de aller beste speedspillerne i Scandinavia på denne tiden, og de var også vår største trussel. Dette var folk som hadde en egen stamme, på lik linje med dere, og spilte organisert speed, antakeligvis oftere enn dere gjør.

Kort og greit, alle mine inntrykk om speednivået i Scandinavia, ble avgjort av det folk fortalte meg på forhånd, underveis, og i umiddelbar ettertid.

Etter det har jeg rett og slett ikke hatt noe interesse for speed, og det har jeg ikke pdd. heller.

Det er så enkelt for en admin å gjøre noe uregelmessig på en speed, uten at noen bryr seg. Det er jo ikke en vanlig verden, tross alt.
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
@Torquemada: Bli med på laget som skal slå WhySoSe da? ;) Vi er faktisk blitt en liten gjeng allerede, og med deg på laget, som knuser både dansker, svensker og nordmenn i speed, må det jo bli seier! :D Si ifra hvis du er interessert, så kan jeg adde deg på Skype og legge deg til i chatten! :)

Du er innvitert!
 
Sist redigert:

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
men du skryter av at du tok .se`s topp spillere i speed? da kan du jo spille å vise for god du egentlig er Tom :D Du har det i munnen, men show us xD
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
men du skryter av at du tok .se`s topp spillere i speed? da kan du jo spille å vise for god du egentlig er Tom :D Du har det i munnen, men show us xD

Dersom du anser dette som skryting, noe det ikke er.
Alt jeg har sagt, var for å bevise at speed er enklere enn en vanlig verden.
Og selv om dette skulle være skryting, hadde det vært skryting av hvor god jeg var for 4,5 år siden.

Dersom jeg skulle vinne ville det vært rent basert på talent, som det var for 4,5 år siden.

Hadde jeg hatt interesse for speed, skulle jeg gjerne vært med.
Men min manglende speedinteresse kan du gå og skrike om til det svenske teamet, dersom du føler at det er noe du vil forandre.

Skulle du få de til å innrømme at de gjorde en feil, og at svenskene mister tittelen sin fra SCW 2009, skal jeg se om jeg ikke finner tid til å spille en kort runde. Ellers, har jeg absolutt ingen interesse for speed.
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Men Torquemada, du må se på dette som en anledning til og endelig få bevise din sak! I og med at det her ikke vil være noen svenske moderatorer som kan gå inn og drive slike korrupte handlinger!

Drit i svenskene, nå er det en kamp blant nordmenenne! :D

Og tenk da, hvis du var så god i speed for 4,5 år siden, hvor mye har du ikke forbredt deg nå? :razz:
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Vi har noen oppkjøringsspeeder før møtet med WhySoSe :) kom igjen blir gøy xD
 

DeletedUser

Guest
gjesp :sleepy:

hophoolio, noe du skal være med på? hvis du skal så er jeg med :gjeip:
 

DeletedUser

Guest
Jeg blir vell på siden til WySoSe ;) Men ja, dette skal jeg prøve å få med meg :)
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Speed er enkelt. Av den enkle grunn at du bare behøver å løpe så raskt du kan over en ekstremt begrenset tidsperiode.
I motsetning til å klare å holde et jevnt tempo over et helt maraton. Sistnevnte er langt mer utfordrende.
Både fysisk og mentalt.
Sammenligningen her har flere store hull; det eneste korrekte slik jeg ser det er hastighetssammenligningen som en sprint sammenlignet med maraton representerer. Men der stopper det, akkurat som denne setningen gjør om et tegnhttps://www.google.no/search?client...&sa=X&ei=o74LUtHEOIbl4QTPjYHoAQ&ved=0CCoQBSgA.

Om du sammenligner speed med en vanlig verden er det klart at speed er det mest utfordrende, gitt at den relative motstanden er like stor. Det samme skal gjøres begge steder, det eneste som er forskjellig er hvor lang tid det tar før ting skjer i spillet og hvor mye tid du har på deg. Jo raskere spillet foregår, jo mer kreves av spilleren. Når man får et adelstog mot seg, er det akuratt det samme som skal gjøres. Tenk deg litt om: et adelstog på 30 sekunder som du må snipe, i forhold til et adelstog på 3 timer og 20 minutter (sammenlig x400 med x1 med lik enhetshastighet)? Den samme jobben skal gjøres, men speed krever mye større responstid, utregningstid og spilleffektivitet enn det en normal verden gjør. Det samme gjelder resten av spillet. Speed er klart den mest utfordrende spillformen, av den enkle grunn at ting blir vanskeligere for spilleren jo høyere hastigheten er.
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor diskuterer vi dette? Er da klart at en vanlig verden er vanskeligere å vinne!! På en speed verden starter ca. 100 stk og kjemper om seieren, mot potensielle 1000 på vanlig server. Er større prestasjon med en topp 10 i en vanlig verden, en nesten samtlige speedplasseringer. You do the math ;)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Hvorfor diskuterer vi dette? Er da klart at en vanlig verden er vanskeligere å vinne!! På en speed verden starter ca. 100 stk og kjemper om seieren, mot potensielle 1000 på vanlig server. Er større prestasjon med en topp 10 i en vanlig verden, en nesten samtlige speedplasseringer. You do the math ;)

hæ ka e det du går på? Altså har spilt speed servere med over 1000 folk flere ganger. Svensk speed e vel og bra e for nybegynner og folk som ønsker og mimre speed :) Men utlandske speed servere som tskjekkia, sveits,fransk,engels/usa osv e fine speed der du får en del folk og store kart ;) prøv deg der før du begynner og snakke om ting du åpenbart ikke vet noe om ^^
 

DeletedUser

Guest
Når man legger lista så høyt som trådstarter, så MÅ man tåle at folk setter prestasjoner i perspektiv og setter ham/dere på plass.
Just sayin'

Whaaaaat? Han prater om speed. om du mener du har noe å utsette på wysose sine presentasjoner innenfor speed så tror jeg vi alle kjenner at det er til å leve med.

Ruben har all grunn til å skryte av wysose, det er bare tåpelig at dere blander inn vanlig verden med speed i det hele tatt, for ikke å snakke om at det ikke har noe med tråden sitt opprinlige formål å gjøre. På toppen av det hele er en mod med i dette sidesporet, han som i utgangspunktet skal passe på at den ikke går off topic, clap clap.

Jeg skal ikke blande meg bort i den diskusjonen dere har der, eller hvem som har rett og feil. Men, la nå denne tråden tjene sitt opprinlige formål.
 
Sist redigert av en moderator:
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp