Yakuza - Dead "or" gone

EliteWolf

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
ヤクザ gokudō やくざ

Morn kjære V3.


Siden ingen andre har sakt noe om dette, så tenkte jeg at jeg fikk ta forvel for Yakuza Brothers!

user_image.php



Vi har nå i over en svært lang periode bare gitt inn håndkle, men aldri virkelig gitt opp. De fleste av oss har vært inaktive siden denne tiden ifjord. Fra sommerferien, og til november ifjord var det jo kun 5 aktive blandt oss, så må si vi vise gode presentasjoner til å være såpass få! Men nå har det vært bestemt en stund at stammen skal oppløses, for respekt ovenfor Yakuza. Skulle vært gjort for et halv år sida, men aldri blitt noe av...

Yakuza har, og så klart er en stamme med en haug med historie. Yakuza er vel en av få stammer på v3 som de fleste har sett opp til. Alltid vært få spillere, få men gode. Har bekjempet krig etter krig, og bygget seg opp til å få respekt til slutt, for det vi har stått for.


Tiden har vel kommet til å si at vi kanskje tapte slaget over UNI, men UNI har enda ikke vunnet over oss alle. Leder soleklart, men ting kan alltids snu, er ikke så kult å ligge på topp i en så svær stamme, på en såpass kjedelig verden...


Uansett, vil takke alle som har oss i Yakuza gjennom tidene, både i motgang, og fremgang.
Vil også takke spesielt hele BoS familien for en suverent morsom krig, og for all erfaringen jeg fikk fra dere :rolleyes:
Er på sinn plass å takke for kampen mot UNI, har vært svært lærerikt, og generelt morsomt, men mange av dere har en lang vei å gå enda, så lykke til vidre til dere! :)

Vil også få sjansen personlig, og generelt til å takke alle som har vært i Yakuza for en god tid sammen med dere, og spill på v3. Dere har alle vært en stor inspirasjon for meg, og mitt liv som tribalwars spiller. Hadde det ikke vært for dere hadde jeg aldri nådd så langt jeg gjorde her. Det har vært en ære å få splitta tastatur knotter sammen med dere.


Nå kjører toget for Yakuza's tid, en av V3's elste stammer.
TAKK FOR TUREN!

train.jpg



Med Vennelig Hilsen
EliteWolf

På vegne av
Yakuza Brothers


Takk til:


Shaman Matozan
Freps
The Bird
Dr.Killer
RDI-rsr
Geronimo
HexNuts
incore
Gjengis Khan
Poddi78
HexNuts
kingsala
Nemesis
Little Big Tor
artilleriet
rollover
Kokopelli
Kongen av verden 3
lolzorcc
MaaadSkillz
Lofotlam
Vifle
helge (TheOutlaw)
Alex2
EliteWolf
pølse (NC)
Vifle
Josef Stalin (goran298)
baru
goran298 (Yatta)
Vreith
Poseidon
H34dHunt3r
boyka
stocoldh
warnen
goran298
mbug
Ruffiro
Yatta
Magnito
TheOutlaw
Balakot
Azull
Cloogi
 
Sist redigert:

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Ikke en takk til meg? :eek: Neida, kommer ikke som noen stor overraskelse dette. Inaktiviteten har vært et stort problem i Yakuza lenge, var gøy å ha vært med dere selv om det var en kort periode. ;)
 

DeletedUser

Guest
Jaja, dette har vel ligget i kortene en stund da.. Allikevel det som forundrer meg er at Yakuza ikke har fått en eneste spiller intervjuet selv om de har vært en av de dominante stammene på V3 inntil nå, og selv etter prestasjonen det var å slå BoS til tross for at vi var ekstremt undertallige. Vet ikke om jeg skal le eller gråte.

Jaja, RIP Yakuza :(
 

EliteWolf

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Pølsa her har et godt poeng, svært stor overraskelse/skuffelse tbh.


Ikke en takk til meg? :eek: Neida, kommer ikke som noen stor overraskelse dette. Inaktiviteten har vært et stort problem i Yakuza lenge, var gøy å ha vært med dere selv om det var en kort periode. ;)

Ehe, beklager Birdy, dette var lista over medlemmer som det stod hos Yakuza "inside", du har jo vært med, og fortjener en plass irampelyset :p
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Jaja, dette har vel ligget i kortene en stund da.. Allikevel det som forundrer meg er at Yakuza ikke har fått en eneste spiller intervjuet selv om de har vært en av de dominante stammene på V3 inntil nå, og selv etter prestasjonen det var å slå BoS til tross for at vi var ekstremt undertallige. Vet ikke om jeg skal le eller gråte.

Jaja, RIP Yakuza :(

Som om de ikke har fått forespørsler om det... :mad:

"Nei tørr ikke hvis noen kommer til å bruke det mot meg".
"Nei jeg liker ikke å stikke meg frem!.
"Nei jeg spiller ikke på v3 lengre. Hør med ... han fortjener det mye mer."
Venter, venter og venter.. Null respons der.
"Ja, jeg kan jo prøve" og så hørte man ikke noe mer fra den karn.

Men kanskje EliteRobert har tid en gang :)
 

DeletedUser

Guest
Har vært en stor stamme, men stammens glans tid er for lengst forbi.

-blazer
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Hei
Joda undertegnede og Freps og Dr.killer har blitt spurt av repporteren fra UNI. Så noen har blitt spurt. Men vi hadde vel ikke spes. interesse for dette. Er nok noen andre som ble spurt før dette også, men da var det en annen som sto for dette.

Jeg vil vel si at i mai 2010, kan betegne slutten, alle adlinger etter det gikk i "one man shows" og når vi hadde litt tid.
Og riktig som EW sier at det var ca 5 som var innom daglig på sine kontoer.

Jeg takker alle jeg spilte sammen med i DOGZ og Yakuza, V3 ble aldrig det samme etter disse 2 stammene gikk gråe og sluttet.
Synd for verdenen dette. Men mulig den blir raskere avsluttet, noe jeg ser på som positivt.
 

Dr.Killer

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Var ei fin tid vi hadde. Så synd at det gikk som det gikk..

Yakuza vil bli i mitt hjerte og husket...
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Så det var planlagt fra Yakuza sin side at du skulle prøve å få deg til UNI for så å gå mot Yakuza :eek:
 

goran298

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Artig å komme tilbake å les om :) Denne tiden var en hyggelig og trivlig TW tid, synd man ikke får den tilbake...
Ble et lite sjokk og se at .no er lagt ned :(
 
Topp