Yamato vs Yorrick

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
I just like to ask it has been said there is one good player called plax. I think he is good but not that good. When yorrick was getting attacks from just plax he killed plax troops, when plax was HIDING at yamatos shelters. Yorrick was trippling his incomming attacks, sure plax did do moore damage then but he did not do it by him selves. But iam sure yamato will let him have all the villages they gain there. So who is best the shelter or the player?
Or just all other tribes in k55 not seeing that Yamato will trow them all out of the kontinent?
 

DeletedUser

Guest
I'm in K44, I don't care about the K55, but still - Good luck to Yamato, I've had only good experiences with theese guys.

TW?
On my first account they mass recruited me, I don't like mass-recruiting. They have been around since the start of v2. I hope for Yamato to teach 'em a lesson ^^,
 

DeletedUser

Guest
This game is called tribalwars. Not personalwars.
If he joins a team, aka tribe, then it only means Yamato is a good tribe and works like a team. Even though he's new there they still helps him.

Do you think it is wrong if people work together over the internet? Get another game.

ps. why did you post this in the norwegian section? You CAN read "English section", and "Politics and propaganda", right?
 

DeletedUser

Guest
Or just all other tribes in k55 not seeing that Yamato will trow them all out of the kontinent?

Det er ingen hemmelighet at vi kommer til å prøve og gjøre det etterhvert, trenger ikke være så smart for å finne ut det.

Spørsmålet er bare når....
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Ok since there are some players not understanding norwegian, i think its fair to type in english.
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
since topic includs a none norwegian player, its nice to let him understand it as well??
And teaming is okej specially in a tribe, but i would like to as topic saying.
Other tribes doing the dirty work, and when yamato saying here they will wipe them out later i finding it stupid to support the bigges tribe to take over and then go for the smaller laters. And diplomats of the other tribes shuld manage to say yes or no if they are also enemies.
 

DeletedUser

Guest
since topic includs a none norwegian player, its nice to let him understand it as well??
And teaming is okej specially in a tribe, but i would like to as topic saying.
Other tribes doing the dirty work, and when yamato saying here they will wipe them out later i finding it stupid to support the bigges tribe to take over and then go for the smaller laters. And diplomats of the other tribes shuld manage to say yes or no if they are also enemies.

Yes, let him understand in the english forum.
http://forum.tribalwars.no/forumdisplay.php?f=37
Any reason the none norwegian player could not understand it there, or are you simply stupid?
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
okej om du ikke forstår hva topicen er så kan du vel drite i å lese den. Om jeg er dum kan du vel lage en egen tråd om? Eller liker du bare å være frekk? Gjør som du vill, men hold deg til topic. Eller rapporter til moderator om å stenge tråden.
 
Sist redigert:
Reaksjonspoeng
3
well... plax posted the same post yesterday...

Jeg sier det på nytt for det var tydeligvis ingen som fikk det med seg.
Plax postet akkurat en samme type post i går, og det var vel en av grunnene til at RDI-rsr lagde denne posten (for å latterligjøre plax sin post)
Plax skrev også på engelsk i den norske sektionen, og det er flere andre som gjør det samme. Du klager ikke på dem?

Hvis du er uenig så kan du komme med motargumenter i steden for å henge deg opp i en bagatell.:mad:
 

DeletedUser

Guest
Tror det er du som har problemer med å forstå..
Engelsk på engelsk forum!

Er ikke vanskeligere enn det.
 

DeletedUser

Guest
Så ikke at den var feilpostet, men det er bare å gå og klage der om du synes det forandrer saken.

Hva anngår off-topic så svarte jeg på posten din i første posten min her i denne tråden. Og ang. plax sin tråd kan jeg ikke si at støtten han viste til var så veldig mye å skryte over :p
 

DeletedUser

Guest
Er det så veldig dumt egentlig og ta den største stammen i kontinentet først? For hvis vi klarer det da blir det jo mye enklere enn og måtte ta dere etterpå igjen når dere har vokst dere enda større...
 
Reaksjonspoeng
3
Igjen henviser jeg til plax sin tråd å sier det samme som jeg sa i sted:

Plax postet akkurat en samme type post i går, og det var vel en av grunnene til at RDI-rsr lagde denne posten (for å latterligjøre plax sin post)

PS: jeg hater å gjenta meg selv, så dere kan sikkert lese postene mine neste gang dere skal svare på de:D
 

DeletedUser

Guest
Or just all other tribes in k55 not seeing that Yamato will trow them all out of the kontinent?

- Nei ikke D-Yato og ikke våre allierte! De vil vi aldri svikte slik dere sviktet oss. Nå betaler dere prisen, og den kommer til å bli dyr. Vi skal ikke kaste noen andre enn dere ut av kontinentet!
 
Topp