zippy er dritt leder

DeletedUser

Guest
En selvfølge at jeg kordinerer stammens def. på best mulig måte...

Selvfølgelig. Regner med at du produserte en god del def selv slik at du ikke trengte så mye støtte fra resten av stammen? Som en leder klart ville tenkt på.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Selvfølgelig. Regner med at du produserte en god del def selv slik at du ikke trengte så mye støtte fra resten av stammen? Som en leder klart ville tenkt på.
Nei, det gjorde han ikke. Burde vært en selvfølge å gjøre det, men igjen - det er Zippy vi snakker om her...
 

DeletedUser

Guest
En i front skal ha fokus på å utslette fiendene, ikke forsvare seg mot dem.

Wow. Ja, det er det ultimate målet.. men om du ikke klarer å forsvare deg selv, hva er da vitsen? Du er jo helt avhengig av andre. I tillegg kan du ikke hjelpe andre i stammen om de blir angrepet.
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
aVZgT.gif
 

DeletedUser

Guest
Jeg har vunnet 2 verdner tidligere, trenger du mer bevis for min suverenitet som leder?

Jeg har selv vunnet 2 verdener, V7 som gig90 og V11 som Vivaldi.. Jeg var 1 av 2 i ledelsen i HG på v7 og hadde en opplæringsrolle på v11. Likavel synes jeg ikke sånne ting er noe som tilsier at man er en god leder eller ei, det er hvordan man takler opprør og splittelse i stammen, og løser konflikter uten å spille på tidligere prestiger..
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Wow. Ja, det er det ultimate målet.. men om du ikke klarer å forsvare deg selv, hva er da vitsen? Du er jo helt avhengig av andre. I tillegg kan du ikke hjelpe andre i stammen om de blir angrepet.

Fordi det er ikke jeg som skal forsvare meg, det er dem i safesonen. Det kalles effektivitet, ikke avhengighet.

Min rolle i front er ikke å deffe opp andre, ikke rart du ikke lykkes på nye verdner...
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Jeg har selv vunnet 2 verdener, V7 som gig90 og V11 som Vivaldi.. Jeg var 1 av 2 i ledelsen i HG på v7 og hadde en opplæringsrolle på v11. Likavel synes jeg ikke sånne ting er noe som tilsier at man er en god leder eller ei, det er hvordan man takler opprør og splittelse i stammen, og løser konflikter uten å spille på tidligere prestiger..

v7 vant dere ikke, Dakapo var bare så snill å ga dere "seier" for å få avsluttet en verden.

Min historie tilsier at jeg kan mitt fag, og at min måte å lede på har lykkes før sålenge min spillestall forholder seg til den, like greit at de som ikke tåler den stikker så vi faktisk kan vinne.
 

DeletedUser

Guest
Fordi det er ikke jeg som skal forsvare meg, det er dem i safesonen. Det kalles effektivitet, ikke avhengighet.

Min rolle i front er ikke å deffe opp andre, ikke rart du ikke lykkes på nye verdner...

Oh wow, det var ut av det blå. Har aldri satset spesielt på andre verdner. Satset på V1 og du så hvordan det gikk?
 

JustDance

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Oh wow, det var ut av det blå. Har aldri satset spesielt på andre verdner. Satset på V1 og du så hvordan det gikk?

Hvis du er så skilled, hvorfor startet du da flere dager senere for å komme deg unna "coren" hvor de fleste rutinerte spillerne er samlet?
 

DeletedUser

Guest
Hvis du er så skilled, hvorfor startet du da flere dager senere for å komme deg unna "coren" hvor de fleste rutinerte spillerne er samlet?

Hadde ingen planer om å starte på V18. Eneste grunnen til at jeg laget konto her, var fordi jeg skulle hjelpe en kamerat med PP. Så har jeg spilt videre helt til det behovet ikke trengs lenger. Det tar snart slutt. Om jeg fortsetter etter det er helt avhengig av timeplanen min i forhold til skolen :)
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Selv om jeg høres ut som en hykler når jeg sier dette, så er jeg enig med zippy i at dette ikke var hans feil.
Alt for mange som leaver uten god grunn i stammen nice.

Da jeg joinet så trodde jeg det var en stamme som var klar for å kjempe om verdens herredømme sammen som et lag,
forventer at folk tåler litt motgang her på spillet, og at en stamme med så mye rutinerte spillere skulle tåle litt motbakke uten å gi opp...

Men alikevell når nesten alle leaver stammen så ser jeg ikke rare fremtiden for Nice/ZIPPY
og jeg valgte derfor også å forlate de få som sto igjen i stammen.
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Hadde ingen planer om å starte på V18. Eneste grunnen til at jeg laget konto her, var fordi jeg skulle hjelpe en kamerat med PP. Så har jeg spilt videre helt til det behovet ikke trengs lenger. Det tar snart slutt. Om jeg fortsetter etter det er helt avhengig av timeplanen min i forhold til skolen :)

nice-try-now-shoot-yourself.jpg
 

DeletedUser

Guest
Wow, tror dere virkelig så lite om meg? :(

Nå har det seg slik at jeg syntes TW er litt gøy også. Hvorfor bygge meg opp? Nei, det er for å ha noe å holde litt på med da vel. Trolle litt og skape drama. I tillegg får dere noe å skrive om :D Er ikke bare meg jeg spiller for. Hjelper tidligere kjente også.
 
Topp