Zippys venner

DeletedUser

Guest
Just4Fun; Skjønner at du er en ivrig venn av Sindre. Men du kan likevel spare deg for dine personangrep og hersketeknikker (ryktet kunne du også spart deg for, veldig barnslig). Slikt hører ikke hjemme på et forum. En med så mange poster bør kanskje vite litt bedre?

Din agenda var å sette Zippy i et dårlig lys, eneste du klarte var å sette deg selv i det lyset. Gratulerer.
 

DeletedUser

Guest
Lol har allerede sagt at det ikke handler om å beskytte smack, handler om det zippy alltid oppfører seg som en dritt og at folk snart må innse det.

Ryktet var fortjent så w/e.
 

DeletedUser

Guest
Tråd: Zippys venner

Var foreldrene dine i slekt? .. Sånn før de ble gift :3..?

Dette er rykte du gav meg, pluss du har kommet med personangrep i tidligere poster. Likevel henviser du til at det er Zippy som oppfører seg som en dritt (ser ingen innlegg av zippy som er i nærheten av oppgulpet du har presentert så langt).

Du er fryktelig dobbeltmoralsk av deg! Fyfy.

PS: Jeg nevnte Sindre, ikke SMACK.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Kan du henvise til et sted der jeg oppførte meg dritt?

For hittil har du bare påpekt at jeg er en dritt, ikke noen eksempler eller oppbygging enn det, så nå står du egentlig bare med tomme påstander..
 

DeletedUser

Guest
zippy: Du stakk fra stammen din? Adlet din egen stamme. Der, kos deg.

lulli: Jeg er en dritt mot alle jeg ser på som dritt:)? Du får finne deg i at jeg behandler deg som dritt når du lar navnet ditt assosieres med zippy.
 

DeletedUser

Guest
Adlet sin egen stamme blir vell feil og si?
har han adlet sin stamme hadde han vært i den noe han helt klart ikke var :)
Igjen just4fun feiler du.
Zippi adlet forsåvidt jeg veit inaktive medlemmer som stengte fronten hans og ikke are ville ha ut, jeg sjønner den ufattelig godt at han går ut for og ta han da og han var heller ikke enig i ledelsen og da er det jo bedre og stikke enn og lage sutrete stamme, etterhvert så folka at smack ikke holdte ut uten mz og folk tok intative til og dra til Zippi og noen til deceit.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
zippy: Du stakk fra stammen din? Adlet din egen stamme. Der, kos deg.

lulli: Jeg er en dritt mot alle jeg ser på som dritt:)? Du får finne deg i at jeg behandler deg som dritt når du lar navnet ditt assosieres med zippy.

Rart du sier det ikke er noe farlig å forlate en stamme, men likevel bruker det i begrunnelsen din når du skal fortelle at jeg oppfører meg som en dritt.

Adlet egen stamme? Vel, jeg adlet 1 by før jeg stakk, noe jeg sa til vedkommende før han adlet byen og, å skulle adle en 2k by midt inni meg så jeg bare som ren provokasjon når fyren hadde en fin front selv. Også morsomt at du trekker frem at jeg adlet denne ene byen, men ikke reagerer på at ledelsen i SMACK tillot meg å adle en hel spiller bare fordi fyren blir regnet som en "banan" av resten av stammen.

Likevel, så er det da altså meg du angriper, men uten grunnlag, så veldig morsomt å ha denne diskusjonen med deg egentlig bare :)
 
Topp