Outlaw/Aces/Celest INTEL (Full liste over krigsclaims!)

dg17 keeg

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
En person som må legge det ut på forum. Så tørr du ikke gå ut med ingame nick? det er jo feigt.
Men håper du tørr det ;)
 

DeletedUser

Guest
En person som må legge det ut på forum. Så tørr du ikke gå ut med ingame nick? det er jo feigt.
Men håper du tørr det ;)

Feigt? Kall meg gjerne feig men jeg gidder fortsatt ikke å si ingame nicket mitt ;)
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Det er godt du legger det ut her, slik at vi faktisk har store muligheter for å endre på dette :D hehe
Det er meg en glede at det ikke bare ble sendt ingame til dem det gjelder :D
 
Reaksjonspoeng
3
Trodde dette var en offisiell utbrytergruppe som eklærte krig mot stammen sin elns kult... Så var det bare en bitter person som følte forå ødelegge for andre... BORING!
 

vorin3

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
det her var ikke bra, en spion hos oss, hvem i en av stammene våres kan vere så fulstedig tulling at han er spion eller informerer for Pals, vk hvm og andre tullinger somvi skal nedkjempe
 

DeletedUser

Guest
det her var ikke bra, en spion hos oss, hvem i en av stammene våres kan vere så fulstedig tulling at han er spion eller informerer for Pals, vk hvm og andre tullinger somvi skal nedkjempe

Hvem dere skal nedkjempe? Er vel ikke en veldig stor hemmelighet det.
hehe

Mange pratsomme Outlaw og Aces spillere og ledere, eks ledere for tiden. Artig.
 

vorin3

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
kan hende det du, men hva kan vi gjøre vi må ta dem på fersken og adle dem ned fortere en svint. og så få en moderator til å slette inlegget til snake ;)
 

DeletedUser

Guest
og så få en moderator til å slette inlegget til snake ;)

Sjølv om me er på same "lag", så må eg få lov til å seie at det var noko av det dummaste eg har høyrt på ei god stund. Kva slags regel bryt tråden?
 

DeletedUser

Guest
Sjølv om me er på same "lag", så må eg få lov til å seie at det var noko av det dummaste eg har høyrt på ei god stund. Kva slags regel bryt tråden?

Eneste jeg kan se her er at han vill ha den slettet for å hindre at noen ser den mer, men jeg skal nå ta en kopi, og sende den rundt til alle som står på listene her :p









NEIDA
 

vorin3

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
vet at du allerede har gjort det :D:D.

men men ikke så spess det som er claimet er rimmet eller har en haug med inc så det hvet at det kommer til å bli adlet
 

DeletedUser

Guest
Har ikke gjort det enda, for da må jeg angre sletting der, eller logge inn på nytt, og da blir den ikke slettet :S

Men jeg har kopi, så jeg kan sende den vis jeg vill, alt for å ødelegge for nofjon1:)
 

DeletedUser

Guest
Desverre tror jeg nok ikke at slik info som fremkommer i denne tråden vil være til særlig nytte for de som har blitt claimet. Outlaw-Skygge-Aces kan lett bytte adlingsmål med hverandre for å minske effekten "lekasjen" av denne ifoen har. Samtidig er dette bare claim, ikke tider og rekkefølge på hva som claimes. Dermed er det like stor sannsynlighet som tidligere for at det tikker inn masse fakes der de plasserer troppene sine.

Så denne infoen har nok desverre minnimalt å si for utfallet av de krigene som pågår. Tror egentlig det beste for de claimede stammene er å bare se bort fra den første posten i denne tråden, i minste ikke bruke den som annet enn litt veiledende info.
 

DeletedUser

Guest
Når motstanderen er klar over at du har infoen er det desverre minnimalt den vil hjelpe. Da med tanke på info av denne typen.
 

DeletedUser

Guest
Desverre må jeg tro at det hadde hjulpet mer om de hadde sendt den på pm. til de spillerene so har claim på seg, og det hadde vell heller ike hjulpet mye mer en at du kunne vært litt klare.

Men men, en dag så faller nok Aces sammen, og håper det skjer kjapt så det kan bli gøy det :p

Nå er det de som er målet å ta ned:p
 
Topp