Outlaw/Aces/Celest INTEL (Full liste over krigsclaims!)

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
hva med oss da???.
fri adling uten konsenkvenser :cool::cool:. kan bli morro det du;)

Kjør på dere da :) hehe
Men tviler på at Aces faller så fort som folket ønsker.
Isåfall er det inaktivitet som vil felle den stammen, ikke ~VK~ ;)
 

DeletedUser

Guest
Jaja, dere er kjepphøye dere.

Dere faller, det kan ta tid, men det har vi nok av.

Men håper at noen av dere er lure nok til å forstå at det ikke er gøy i lengden.
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Foreløpig har vi nok av motstand, og har motivasjonen på vår side :)
Så vi får se :)
 

vorin3

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jaja, dere er kjepphøye dere.

Dere faller, det kan ta tid, men det har vi nok av.

Men håper at noen av dere er lure nok til å forstå at det ikke er gøy i lengden.

jaha, får se om 1-2 måneder så har vi sikkert rimmet vk og hvm. kansje en del av PALS og om vi er heldige
 

vorin3

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Foreløpig har vi nok av motstand, og har motivasjonen på vår side :)
Så vi får se :)

der sa du det, motivasjon til å angripe. den er skyhøy skal jeg si deg.

United, hvet du hvor mye deff vi har drept av dere???. det er temmeleg mye og vi har nok av off. så fint at off tar mindre tid å trene en deff ;) da er vi jo snart ferdige om vi forsetter i dette kjøret
 

DeletedUser

Guest
jaha, får se om 1-2 måneder så har vi sikkert rimmet vk og hvm. kansje en del av PALS og om vi er heldige

Hmm, spørs det med pals pga. det med avstanden.
Da tipper jeg nesten de går for samme taktikk som DRA, å adler seg mot rimmen for å ha noe å falle tilbake på.

Det som kanskje kan skje er at dere på en eller annen måte merger med Celest:p , deres gode partner mot ~vk~
 

vorin3

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hmm, spørs det med pals pga. det med avstanden.
Da tipper jeg nesten de går for samme taktikk som DRA, å adler seg mot rimmen for å ha noe å falle tilbake på.

Det som kanskje kan skje er at dere på en eller annen måte merger med Celest:p , deres gode partner mot ~vk~

JEG er i celest din dott.
 

ghost68

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Morsomt

de fleste som er claimet er jo internadlet eller småspillere som allerede er tatt. Info funker vist dårlig her, som claimlisten til the ghost på forumet de har der - fullstendig utradert. Morsomt at han vil ha alle rapporter på meg på PM - tar jeg som ett kompliment.

Men fri og bevare outlaw, pals og en del lovende stammer vil jo etterhvert gjøre dette morsomt.

Men denne mergingen syns jeg er undelig - skygge er jo allerede stemmeløs, det er trist siden skygge kunne vært en faktor. Aces har jo skjønt det så det ble ikke rare mergingen.

Må nesten kommentere Arnold Layne - gode innlegg med gode tankerekker, som det ellers er forsvinnende lite av.
 

DeletedUser

Guest
Men vis dere tar å følger litt med på stammene, så ser dere at DRA adler seg mot rimmen, pga. redsel fra f.eks. PALS.

JEG tror PALS kommer til å gjøre noe liknende vis de er kjappe nok i reaksjonen når det kommer til den tiden.

Det er vell egentlig utrolig at ~vk~har overlevd så lenge:p
 

ghost68

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
hmm

hvorfor er det utrolig? er jo litt spent på inteligente svar?:) er jo en del nedlatende kommentarer som ingen kan begrunne
 

vorin3

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
seff er det utrolig, hadde trodd vi skulle blitt ferdige med dem temmeleg raskt, men norigse var stacket så vi har brukt temmeleg mye tropper til å fjerne han, han er ikke vekk ennå men det tar ikke lang tid. da vil vi nemleg fokusere på mål lenger inne i kjernen til ghost68, propelle, stompen osv
 

DeletedUser

Guest
Dere vil fokusere på mål langere inni klynga? Det var en interessant taktikk...
 

DeletedUser

Guest
der sa du det, motivasjon til å angripe. den er skyhøy skal jeg si deg.

United, hvet du hvor mye deff vi har drept av dere???. det er temmeleg mye og vi har nok av off. så fint at off tar mindre tid å trene en deff ;) da er vi jo snart ferdige om vi forsetter i dette kjøret

Har du hørt om stacks, og vet du hva som er så fint med det?

Man miister mindre tropper. Det er vel bare by vs. by at det er en fordel å satse off med tanke på produksjonstid.

Hvis man stacker en nok, så kan man miste f.eks. 1k spyd i stedet for 5k, og hva er raskest å trene opp igjen? 1k spyd eller en full nuke? :eek:
 

ghost68

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
hmm

tja er jo en fornuftig taktikk, som vi selvsagt ser frem til. må jo si jeg er imponert over motet til vorin - tankemønstret undrer meg , men vi er jo alle forskjellig så jeg må jo ønske han lykke til.
 

DeletedUser

Guest
Jeg tror personlig hovedårsaken til at folk ser på det at ~VK~ holder såpass bra er gjentatte uttalelser om at Outlaw var "studd" med "gode" spillere, samtidig som det vel også er ganske kjent at Aces har sin andel med spillere som vel kan rangeres på den øvre halvdelen av spillerne på .no.

Samtidig har de vært påpasselige med å komme med uttalelser som forteller at ~VK~ skal bekjempes lett og inneholder alt for mange spillere som ikke har tilstrekkelig erfaring fra tidligere kriger og krigføring.
Enn hvor tåpelig mye av det som blir sagt og har blitt sagt er/har vært så legger man merke til det enten man vil eller ikke, mange vil ikke bare legge merke til det men samtidig begynne å tro det ettersom tiden går og man ser det oftere. Et meget kjent virkemiddel det der, med gjentakelse.

Samtidig som det nok kan diskuteres, så er det vel ganske sikkert at ~VK~ ikke kunne stille opp med den samme mengden av tidligere profilerte spiller som sine 3 motstandere. Dette er noe ~VK~ ser ut til å ha tatt inn over seg og forsøkt å utnytte det til det ytterste, mens de resternde stammene har latt det fare som et argument for at de skulle klare å bekjempe ~VK~ lett.

Man skal da også ta med enkelte offentliggjøringer som 1 har kommet med den senere tiden om at ~VK~ har opparbeidet seg en bra kjerne som beskyttest bra, dermed skal man kansje ikke helmale Outlaw, Aces og Celest sine syn på ~VK~.

Når man da forsøker å se hele situasjonen inn under ett så er nesten alle~VK~ sine byer i det som vel kan kalles for "kjernen", da de nesten er totalt omringet av sine 3 motstandere. Dette skulle tale til fordel for Outlaw, Aces og Celest. Noe det nok uten tvil har gjort, samtidig tror jeg nok at mange med meg synes at det kan virke som dette ikke har blitt utnyttet for fullt av disse 3 stammene.

Så kan man si at ~VK~ over krigen løp har tapt flere både tropper og byer, hvilket for meg vil være helt naturlig. Man er omringet, må forsvare nesten samtlige byer, dette vil selvsagt tære i langt større grad på styrken enn hva man kan si om situasjonen for de 3 angripende stammene. Der har man enkelte fronter, samt et "hav" av byer man kan hente frem forsvar fra dersom det skulle være nødvendig.

Alt i alt vil jeg si at ~VK~, på tross av mange gråbyer, har imponert mer enn de 3 "overlegne" stammene har gjort. Selv om jeg, for ~VK~ sin del desverre, tror at de vil bli nedkjempet av det som nå vel blir Aces og Celest?



Eventuelle skrivefeil og feilformuleringer beklages, skulle det så være spørsmål til mitt innlegg, vennligst spør så spesefikt som mulig.
 

vorin3

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
tja er jo en fornuftig taktikk, som vi selvsagt ser frem til. må jo si jeg er imponert over motet til vorin - tankemønstret undrer meg , men vi er jo alle forskjellig så jeg må jo ønske han lykke til.

mot??.
nåja, ligger jo rett ved deg i K44 da :rolleyes::rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
VK vil slite ja, det er sant, og kjangsen får å vinne ser ikke stor ut.

Men, ting kan skje, kansje denne mergingen får Aces til å splitte seg opp? og hva vil skje dersom PALS trapper opp sin såkalte krig mot outlaw(nå aces)?
only time will tell, og det vil ta sin tid å kverne ned VK-kjernen;)
 
Topp