BIRKI med i verdenskrigen

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Dere "samarbeider" allerede om hva dere skal mene i dette forumet, så i stedet for alle tre å gå mot Shaman, kan dere velge en av dere til å svare på hans refleksjoner/meninger.

Kor i guds namn fikk du det frå? Eg postar mine egne meningar, og når eg postar dei, så bryr eg meg ikkje om sir pio eller Luxury er einige. Shaman er berre bitter over at Yamato blei eid av Elite, så no prøvar han å svekke Elite. Du er berre bitter over at Elite har fått seg ein ny alliert (oh noes, no er det berre 3 vs 11), så derfor prøver du å svekke Elite.
 

DeletedUser

Guest
Kor i guds namn fikk du det frå? Eg postar mine egne meningar, og når eg postar dei, så bryr eg meg ikkje om sir pio eller Luxury er einige. Shaman er berre bitter over at Yamato blei eid av Elite, så no prøvar han å svekke Elite. Du er berre bitter over at Elite har fått seg ein ny alliert (oh noes, no er det berre 3 vs 11), så derfor prøver du å svekke Elite.

Du er så blottet for intelligens i og forståelse for denne verdenen at jeg blir helt sjokkert.

Ta f.eks OliCo. Dyktig stamme det er ikke det, men hva har de gjort mot/med Elite siden deres opprinnelse? At du nevner dem som en av 11 stammer som kriger aktivt mot Elite viser bare hvor utrolig malplassert din forståelse for v2 er. Du er så opphøyd i deg selv, at det blir umulig å diskutere med deg, og du har kun evne til å tenke ut fra din egen lille boble.

At BIRKI valgte Elite har jeg på ingen måte klaget over. Jeg nevnte dog at noen av Elites medlemmer slikket litt rævv i tiden før BIRKI bestemte seg. Det ser jeg ingen problemer med, da Elite sliter på alle fronter. Det er tydelig at "ditt" Elite sliter, men det er også tydelig å se at du ikke vil innrømme det.
 

DeletedUser

Guest
Eg veit ikkje kven som krigar aktivt mot Elite, da eg ikkje krigar aktivt mot dei. Eg berre snakkar om den såkalte "alliansen" du er så stolt over.

Det du kallar for "rævslikking" er berre bullshit. Avgjørelsen blei nok tatt før BIRKI publiserte det.

Det at eg er "blotta for intelligens for denne verdenen" for du berre godta, for omtrent all min info om v2 får eg frå v2 forumet.
 

DeletedUser

Guest
Eg veit ikkje kven som krigar aktivt mot Elite, da eg ikkje krigar aktivt mot dei. Eg berre snakkar om den såkalte "alliansen" du er så stolt over.

Det du kallar for "rævslikking" er berre bullshit. Avgjørelsen blei nok tatt før BIRKI publiserte det.

Det at eg er "blotta for intelligens for denne verdenen" for du berre godta, for omtrent all min info om v2 får eg frå v2 forumet.

Det er jo POENGET mitt! Det var tydelig å lese at VALGET ALLEREDE VAR TATT. Det er jo det jeg har skrevet utallige ganger til nå.

Endelig tok du det. End of story fra min side.
 

DeletedUser

Guest
Shaman, du er fortsatt berre bitter over at Elite eide stammen din. Vær så snill og ver stille mens du lar dei som faktisk fortsatt ikkje er rimma eller fått emosjonelt sammenbrudd spele ferdig verda.

Der skrev du faktisk en settning hvor du tenkte med bakken og ikke hodet. Skulle jeg virkelig ha giddet å bruke 10 måneder på å være bitter? Nei, er rett og slett at jeg ikke liker måten Elite spiller på og når historien gjenntar seg, da poster jeg. Prøv å sett deg litt mer inn i en annen situasjon før du begynner med drittkasting...
 

DeletedUser

Guest
Zanmato, hvordan i alle dager har du klart å få inn Yamato her?
Yamato ble skameid av Elite, end of case.

Jeg gleder meg allerede til de første statistikkene :)

Han spurte om en krig hvor man faktisk ga slike frister og alt ble gjort over en erklæring og kriget ut ifra det som sto der, da postet jeg nettopp en slik krig. Var ikke inne på Yamato vs Elite i det hele tatt, er du som blar frem dette nå.

Skameid sier du? Husk at det var jeg som drepte Yamato, og det var et resultat over at jeg drepte meg selv med å ofre all form for normalt liv ved å passe kontoer tilsvarende 10 millioner poeng i fronten da det var stor innaktivitet i Yamato. Vil ikke si skameid da mange av folka i daværende Elite ikke klarer å angripe skikkelig engang ;)
 

DeletedUser

Guest
Nok en gang hoster du opp vage antagelser basert på historiske aspekter som du ikke kan bevise. Det er i grunnen ganske fascinerende lesing.

Så nusselig... 3 forskjellige personer poster nøyaktig det samme innen jeg står opp:) Jeg poster ut ifra historien, og det finnes ikke et mer klart bevis enn det. Jeg regner med at du ikke benekter WW2 blandt annet.

Har du inside info om hva avtalen mellom Elite og BIRKI omhandler? Hvis du har det må jeg gratulere deg over ha en spion i en av lederleirene, hvis ikke blir det i grunnen bare patetisk å prøve å argumentere over noe du overhodet ikke har peiling på.

Som jeg har sagt mange ganger tidligere, min mening om saken er dratt ut fra et historisk perspektiv. Har sett hvordan det har gått med tidligere allierte og forventer det samme her, med mindre dere beviser noe annet...

Skjønner likevel hva du prøver på. Å skape splid i et begynnende samarbeid er alltid en god taktikk for motstanderene, men helt ærlig så tror jeg begge stammene hever seg over skittkastingen din Zanmato

Jeg ser ikke på dere som motstandere nå. Jeg er bare en formidler på et forum:)
 

DeletedUser

Guest
Luxury, Cloyster og Sir Pio:

Dere "samarbeider" allerede om hva dere skal mene i dette forumet, så i stedet for alle tre å gå mot Shaman, kan dere velge en av dere til å svare på hans refleksjoner/meninger.

Og når det er sagt, så må jeg fra min side si meg enig i det Shaman poster. Så selv om dere oppfører dere som om dere presenterer the one truth, så vis forståelse for at andre kan være uenige i hva dere skriver.

Dette er en tråd om BIRKIs siste uttalelse, og når jeg skriver i denne tråden, så gjør jeg det ut fra mitt ståsted. Jeg kommer fra AriCa. Og selv om jeg poster mine synspunkter, så betyr ikke det at jeg skal infiltrere AriCa i dette. Dette er åpenbart vanskelig for dere å innse.

Littegrann skitzofren i dag Shanks?? Er jo bare du som klarer å komme med en sånn utalelse.....
PS: viste du foresten at soverommet ditt er avlyttet?
 

DeletedUser

Guest
Littegrann skitzofren i dag Shanks?? Er jo bare du som klarer å komme med en sånn utalelse.....
PS: viste du foresten at soverommet ditt er avlyttet?

Schizofreni er en alvorlig lidelse som jeg mener du ikke bør kødde med.
 

DeletedUser

Guest
Schizofreni er en alvorlig lidelse som jeg mener du ikke bør kødde med.


George Carlin sa det bra i et nummer han har;
"You know that. Lots of people. Lots of groups in this country want to tell you how to talk.
Tell you what you can't talk about. Well, sometimes they'll say, well you can talk about something but you can't joke about it.
Say you can't joke about something because it's not funny. Comedians run into that shit all the time.
Like rape. They'll say, "you can't joke about rape. Rape's not funny."
I say, "fuck you, I think it's hilarious. How do you like that?"
I can prove to you that rape is funny. Picture Porky Pig raping Elmer Fudd.
See, hey why do you think they call him "Porky," eh? I know what you're going to say.
"Elmer was asking for it. Elmer was coming on to Porky.
Porky couldn't help himself, he got a hard- on, he got horney, he lost control, he went out of his mind.
A lot of men talk like that. A lot of men think that way. They think it's the woman's fault.
They like to blame the rape on the woman. Say, "she had it coming, she was wearing a short skirt."
These guys think women ought to go to prison for being cock teasers. Don't seem fair to me.
Don't seem right, but you can joke about it. I believe you can joke about anything.
It all depends on how you construct the joke. What the exaggeration is."
 

hanssiii

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Eg veit ikkje kven som krigar aktivt mot Elite, da eg ikkje krigar aktivt mot dei. Eg berre snakkar om den såkalte "alliansen" du er så stolt over.

Det du kallar for "rævslikking" er berre bullshit. Avgjørelsen blei nok tatt før BIRKI publiserte det.

Det at eg er "blotta for intelligens for denne verdenen" for du berre godta, for omtrent all min info om v2 får eg frå v2 forumet.

Hoho, ble du nettopp eid? Tror det ja... Det å få all info fra v2 fra forumet blir som å hente all sin info om Norge fra Se&Hør.
 

DeletedUser

Guest
Haha... Den satt Hassiii....
TW forumet er som en stor barnehage, det er nesten totalt umulig å diskutere noen ting som helst her inne.

Synes det er supert at Birki valgte Elite sin side. Og ja, dette har vært ganske åpenlyst. En trenger ikke akkurat master degree for å forstå at Elite var valget.
Men akkurat det betyr ingenting. Det som betyr noe nå, er at vi har en reell verdenskrig i V2. Det er ikke Alliansen mot Elite lenger. Og jeg vil bare si lykke til alle sammen, måtte den beste alliansen vinne......
 

DeletedUser

Guest
Schizofreni er en alvorlig lidelse som jeg mener du ikke bør kødde med.

Schizofreni er en felles nevner for flere lidelser, og jeg kødder ikke med dem.
Men siden du til stadighet påstår ting som sansynligvis bare skjer oppe i ditt lille hode, begynner jeg jo å lure på om du lider av en alvorlig lidelse innenfor området Schizofreni.
Eller kanskje jeg skal si tvangstanker og forfølgelses vanvidd.. så skjønner du kanskje hva jeg prater om :)
 

DeletedUser

Guest
Schizofreni er en felles nevner for flere lidelser, og jeg kødder ikke med dem.
Men siden du til stadighet påstår ting som sansynligvis bare skjer oppe i ditt lille hode, begynner jeg jo å lure på om du lider av en alvorlig lidelse innenfor området Schizofreni.
Eller kanskje jeg skal si tvangstanker og forfølgelses vanvidd.. så skjønner du kanskje hva jeg prater om :)

Nå sitter d ujo her og misbruker ordet schizofreni og kaller Shanks for akkurat det om man leser litt mellom linjene. Du har jo selvfølgelig kunnskapene som kreves for å si at det Shanks mener og hans oppfatning bare skjer inne i hans hodet. Nesten på grensen til personsfornærmelser... Men annet går det vel ikke an å forvente seg?
 

DeletedUser

Guest
Nå sitter d ujo her og misbruker ordet schizofreni og kaller Shanks for akkurat det om man leser litt mellom linjene. Du har jo selvfølgelig kunnskapene som kreves for å si at det Shanks mener og hans oppfatning bare skjer inne i hans hodet. Nesten på grensen til personsfornærmelser... Men annet går det vel ikke an å forvente seg?

Det er jo mulig at det fåregår noe oppi hodene til flere her inne, men det overasker meg om noen skulle bli fornærmet av en slik utalelese. Men vi kan jo si at det ikke fåregår noe i ditt hode Shaman, så slipper du å bli fornærmet.
Mitt poeng til shanks som jeg forøvrig vet leser på linjene og ikke mellom dem, er at mye av det han sier er vill gjetning og ikke har noe med virkeligheten å gjøre.
 

DeletedUser

Guest
Schizofreni er en felles nevner for flere lidelser, og jeg kødder ikke med dem.
Men siden du til stadighet påstår ting som sansynligvis bare skjer oppe i ditt lille hode, begynner jeg jo å lure på om du lider av en alvorlig lidelse innenfor området Schizofreni.
Eller kanskje jeg skal si tvangstanker og forfølgelses vanvidd.. så skjønner du kanskje hva jeg prater om :)

Lese mellom linjene = tolke det en leser.

Selv om du ikke har evne til å lese mellom linjene, så hører du ikke jeg kalle deg mentally challenged eller noe.

Det viser bare at du taper en diskusjon, når du tyr til slike midler.
 

DeletedUser

Guest
sir pio. Det blir som jeg allerede har skrevet i dette forumet, det virker som en stor barnehage av og til, og det klarer du fint å vise igjen med dine ytringer.....
 

DeletedUser

Guest
Takk får gode ord.
Men det mange her ikke har fått med seg er at BIRKI er noe for seg selv.
VI har aldri merget med noen og det kommer heller aldri til å skje. Vi har en ledelse som er knallharde på det området!! Det er ikke mange stammer som kan si at de har gått den harde veien til topp 5! ;)

Det tror jeg også Law og Domini sa en gang i tiden:D

LAW var i utgangspunktet et resultat av en merg mellom Tshirt og *EOTS*
 

DeletedUser

Guest
Når har Elite krevd støtte og angrep?

Synd at jeg ikke gadd å lagre alle trådene om støttesending fra dere som var inne hos Law og OIM. Ja, jeg har tatt meg en liten tur innom de stammene for å hilse på:)

Gode allierte støtter hverandre, og angriper sammen. Jeg vet ikke hvordan det fungerer hos "Røkla", men vi liker faktisk å samarbeide og kommunisere med våre allierte.
Og ja, felles angrep og gjensidig støtte krever tråder om støttesending og angrep i forumet. Du kan kalle det et "krav" om du vil, og for all del, vi krever at våre allierte skal støtte oss og angripe sammen med oss, på samme måte som vi forventer at de skal kreve det samme fra oss. Gi og ta. Ellers ville det ikke vært en allianse, bare en iap. Det vi ikke gjør er å TVINGE andre til å støtte oss mot deres vilje, verken ved trusler eller annet.

Kult for deg at du har lest støttetråder fra Elite hos LAW og OIM (joda, jeg vet når du var i LAW), men da burde du også ha lagt merke til at støtten var gjensidig. Men det passet vel ikke inn i propagandaen din å nevne det ;)
 

DeletedUser

Guest
Luxury, Cloyster og Sir Pio:

Dere "samarbeider" allerede om hva dere skal mene i dette forumet, så i stedet for alle tre å gå mot Shaman, kan dere velge en av dere til å svare på hans refleksjoner/meninger.

Og når det er sagt, så må jeg fra min side si meg enig i det Shaman poster. Så selv om dere oppfører dere som om dere presenterer the one truth, så vis forståelse for at andre kan være uenige i hva dere skriver.

Dette er en tråd om BIRKIs siste uttalelse, og når jeg skriver i denne tråden, så gjør jeg det ut fra mitt ståsted. Jeg kommer fra AriCa. Og selv om jeg poster mine synspunkter, så betyr ikke det at jeg skal infiltrere AriCa i dette. Dette er åpenbart vanskelig for dere å innse.

Du "samarbeider" åpenbart med Shaman om hva dere skal mene, så hvorfor ikke velge én representant så får vi mindre snakk og færre meninger fra "deres" side i forumet :rolleyes:
You get the irony?

Spesielt når du i samme post hevder din egen rett til å si hva du mener uavhengig av andre. Skal ikke Luxury, Cloyster og Sir Pio kunne gjøre det samme?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp