BIRKI med i verdenskrigen

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
rome1.png


Nå kommer øyeblikket mange har ventet på.
Vi har valgt side i verdenskrigen og vil nå offentliggjøre det.
Før dere får vite hvilken stamme det blir vil jeg si begrunne vårt valg litt:

☆ Vi har valg side etter hva vi mener er best for stammen i sin helhet uten tanke på enkelt spillere som kanskje vil bli adlet helt ut, eller enkelt spillere som vil ligge rolig og ikke motta noen angrep.

☆☆ Vi har brukt mange timer til å se på beliggenheten til BIRKI medlemmer og de stammen vi kunne velge mellom. Sånn som vi har sett det har det enten hvert og følge AriCa og -rome- eller og følge Elite og RoEm.

☆☆☆ Vi har prøvd og tenke langsiktig og ikke bare noen uker frem, men vi har tenkt på hva som skjer etter krigen er ferdig og jeg vil tro alle er enig i at det vil ta mer enn noen uker.

☆☆ Dette har hvert en vanskelig avgjørelse så vi har også spurt våre medlemmer om hva de tenker om saken og begrunne svarene sine.

☆ Vi har også tatt hensyn til de allierte vi allerede har.


Utifra alt dette så har vi kommet frem til at vår mulighet til å ekspandere gjør det til et valg:
Enten må vi gå mot Elite og hvis vi sammen med "alliansen" vinner den krige, så må vi senere gå videre mot -rome- får å kunne ekspandere videre.
Eller så må vi gå mot -rome- og jevne ut lagene litt og på den måten senere gå mot stammer andre sterke stammer.

Vi har valgt å gå mot -rome-. Vi mener at på denne måten får vi ekspandert mest og på best mulig måte og at det vil jevne ut lagene og da vil det bli en mer interessant krig. Jeg vet at mange stammer ikke vil like oss godt etter dette og at disse stammenes propaganda sjefer vil prøve og rakke ned på oss og at jeg vil få nok å gjøre med å besvare de muntlige angrepene fra den kanten samt at jeg som veldig mange andre i BIRKI vil få inn massive angrep fra en av de stammene jeg respekterer mest. Dere vil ikke få noen angrep før om 5 timer, men hvis dere vil ha en 24 timers våpen hvile så får dere kontakte vår diplomat DoomDark.
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Joho, ja dere tror dere skal ekspandere for å møte sterkere stammer:D

Synd at det stoppet her da:)
 

DeletedUser

Guest
Da ønsker jeg alle involverte parter lykke til. Godspeed!
 

DeletedUser

Guest
Da ble det krig i nabolaget da. Ganske forberedt på det. Lykke til BIRKI, respekterer deres avgjørelse.
 

DeletedUser

Guest
Dette har jo vært å lese mellom linjene i flere timer, slik Elite har slikket deres edle romper i det siste.

Ingen overraskelse her med denne uttalelsen, så gjenstår det å se om BIRKI kan overraske på spillbrettet.
 

DeletedUser

Guest
Dette har jo vært å lese mellom linjene i flere timer, slik Elite har slikket deres edle romper i det siste.

Ingen overraskelse her med denne uttalelsen, så gjenstår det å se om BIRKI kan overraske på spillbrettet.

Så nå er Elite pluttselig blitt ''rævslikkere' fordi vi har gjort som dere og skaffet oss allierte?
Bra tidspunkt for BIRKI og bli med i krigen ;)
 

DeletedUser

Guest
Takk Wynja ^^,
Ja, Gard... Da ble det vist litt fart her i gården også ;)
 

DeletedUser

Guest
Må si jeg er meget glad for denne avgjørelsen deres birki:)
Dette skal bli bra:)
 

DeletedUser

Guest
Så nå er Elite pluttselig blitt ''rævslikkere' fordi vi har gjort som dere og skaffet oss allierte?
Bra tidspunkt for BIRKI og bli med i krigen ;)

Vri da ikke om på alt. Det var liten tvil om hvilken side BIRKI ville velge. Årsak? Deres diplomater hadde ikke kontaktet våre.

Dessuten la jeg merke til at Elites medlemmer var veldig positive til BRIKI plutselig;-) Derav denne rompeslikkende positiviteten fra Elite rettet mot BIRKI de siste timer.

Hører du jeg klager? Nei. Jeg bare forteller at dette ikke var noen overraskelse.
 

DeletedUser

Guest
Vri da ikke om på alt. Det var liten tvil om hvilken side BIRKI ville velge. Årsak? Deres diplomater hadde ikke kontaktet våre.

Dessuten la jeg merke til at Elites medlemmer var veldig positive til BRIKI plutselig;-) Derav denne rompeslikkende positiviteten fra Elite rettet mot BIRKI de siste timer.

Hører du jeg klager? Nei. Jeg bare forteller at dette ikke var noen overraskelse.

Apropos rumpeslikking shanks, så tror jeg du må være den personen her inne med mest bæsj på tunga.
Mulig du vinner krigen her på V2, men du vil uansett bestandig være en taper om du skal fortsette å suttre for alt som ikke går din vei.
 

DeletedUser

Guest
Apropos rumpeslikking shanks, så tror jeg du må være den personen her inne med mest bæsj på tunga.
Mulig du vinner krigen her på V2, men du vil uansett bestandig være en taper om du skal fortsette å suttre for alt som ikke går din vei.

Jaha?

Hører du jeg syter over dette?? Nei. Jeg sa at det ikke var overraskende, og at jeg har lest dette mellom linjene.. Så forklarte jeg det med at ingen av BIRKIs diplomater har kontaktet hverken AriCa eller -Rome-. Og når jeg i tillegg har lagt merke til at Elites medlemmer har vært voldsomt positive til BIRKI, så trenger man ikke være rakettforsker for å skjønne tegninga.

Hvis dette blir å klage, så skal jeg svare for meg på nytt.
 

DeletedUser

Guest
Hører du jeg klager? Nei. Jeg bare forteller at dette ikke var noen overraskelse.

Hvis du leser det du har skrevet så er det ingen tvil om at du ikke er ganske bitter. Rævslikking og ''så gjenstår det å se om BIRKI kan overraske på spillbrettet'' kommentarer i første post. Ingen respekt å få her nei.

Uansett er det ingen tvil om at BIRKI har gjort mye rett, ettersom det er stammen som kan avgjøre V2's skjebne. Ble glad da dere valgte oss :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg mener at Shank ikke klager, han var bare litt "små-spydig" som en propaganda minister skal være :)
Men jeg kan love deg at vi er like gode in-game som på forum;)
 

DeletedUser

Guest
Apropos rumpeslikking shanks, så tror jeg du må være den personen her inne med mest bæsj på tunga.
Mulig du vinner krigen her på V2, men du vil uansett bestandig være en taper om du skal fortsette å suttre for alt som ikke går din vei.
Hvorfor gå så vanvittig på person som dette?

Shanks er rett og slett så irriterende dyktig på propaganda at det begynner å gå enkelte på nervene.

Angående krigen mot BIRKI så skal jeg skrive litt mer seinere. Har en del på hjertet. Personlig har hatt småfighter mot BIRKI helt siden jeg begynte på V2, så dette er ikke akkurat noe nytt.
 

DeletedUser

Guest
Dette har jo vært å lese mellom linjene i flere timer, slik Elite har slikket deres edle romper i det siste.

Nei, no håpar eg virkelig du kjørar ein "provoser din fiende"-taktikk, for om du meinar dette seriøst så forsvann nettopp den bitte lille biten respekt eg hadde igjen for deg. Kva i guds namn meinar du med å si at Elite slikkar rompane til BIRKI? Fordi dei er ..allierte? Slik som dykk og ..-Rome-. Og ..XiG.. Og FØN.. Og OliCo.. og =ROME=.. og ~Rome~..

Skjerp deg.

Shanks er rett og slett så irriterende dyktig på propaganda at det begynner å gå enkelte på nervene.

Det må vere den dummaste påstanden eg har høyrt. Shanks seier noko fykteleg usaklig, teit, barnslig og dumt, og sir pio gjøyr det samme tilbake. Ditt poeng?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hvis du leser det du har skrevet så er det ingen tvil om at du ikke er ganske bitter. Rævslikking og ''så gjenstår det å se om BIRKI kan overraske på spillbrettet'' kommentarer i første post. Ingen respekt å få her nei.

Uansett er det ingen tvil om at BIRKI har gjort mye rett, ettersom det er stammen som kan avgjøre V2's skjebne. Ble glad da dere valgte oss :)

Hvorfor i alle dager skal jeg være bitter?? Ønsketenkning.. Haha! :-D

Jeg har sett tendenser til at Elites medlemmer var unaturlige positive til BIRKI; derav "rompeslikking". Haha! Jeg bryr meg ikke sånnsett. Men det er helt klart at BIRKI redder litt av rompa til Elite her. Hadde dette gått andre veien, så tror jeg Elites dager hadde vært talte.

Ja, med overraske så tror jeg de fleste har kan være enige i at BIRKI har holdt en lav profil her i v2. De har eksistert dobbelt så lenge som AriCa, men allikevel har AriCa 3 ganger så mye krigserfaring. Derfor føler jeg at jeg har belegg for å kunne si at det gjenstår å se om BIRKI overrasker på spillbrettet. For deres offentlige uttalese var ingen overraskelse.

Du kan kalle meg bitter. Men det er jeg ikke. Du kan kalle meg respektløs, men hvor er det jeg viser mangel på respekt?
 

DeletedUser

Guest
Det du sier er sant, vi har ikke like mye erfaring som AriCa, men det har mye med plasseringen å gjøre også. Vi har hele tia hvert helt ute på rimmen og litt innover, mens dere har hvert omgitt av andre store stammer. Vi har bare -rome- og hadde jo OTK osv som dere vet.
Men vi er en så samlet og samkjørt stamme at dette kan gå fint.
Vi er også en av få stammer som ikke har merget en enste gang :D
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp