Ditt forbilde på TW

DeletedUser

Guest
Mitt forbilde må vel være POKE ME. Han e berre ein genial spiller, og har lært meg ganske masse. Han e ikkje berre god i forsvar, han e god i angrep, og god til å bygge opp lag ånden som Trym nevner:)
 

DeletedUser

Guest
Ganondorf og Ex-con, fordi dei har unaturlege skills. Å krige mot Ex-con må være som å ..klippe håret sitt med ..eit ..papirark.. Er dårleg på metaforane så tidleg :eek:
 

DeletedUser

Guest
Må vel være Glitter eller droningen av v1 som jeg kalle henne:p
 

DeletedUser

Guest
For meg så er Happy Boy på V1 et godt forbilde, han har bra potensiale, og bra oppsett når det gjelder off, prioriterer kanskje litt mye off men jaja, han har god kontroll på off.. :) Samt at jeg selv syntes off oppsettet han bruker er for rotete, men han fikser det drit bra, gooooo Happy Boy (V1)!! :D

Og Grimlock, sykt god i deff etter hva jeg har hørt, han har faktisk lært meg et par ting også :D

Må nevne Wihi og Joss også, wihi's potensiale å vokse ifra meg rett før jeg tar han igjen er bra :p Samt at han er utrolig gode i off og deff ^^
Joss er veldig god på V4 og V2 tror jeg han har det bra, nydlig spiller dette her, kjent han lenge :)
 
Reaksjonspoeng
3
Var vel Sorn før han sluttet. Når han kom tilbake var jeg blitt bedre enn han:D

Så var det vel Eyoh en stund, intill jeg følte at jeg kunne omtrent det samme som han. :)

Er vel Grimlock jeg kjenner meg selv mest igjen i av de gode nå for tiden. Jeg vil bli som han når jeg blir stoj.
 

DeletedUser

Guest
Glitter er mitt største forbilde, bedre leder får du ikke. Hun er også er veldig god spiller. :)

Fredrick
 

DeletedUser

Guest
Jeg kunne nevne veldig mange spillere som har betydd mye for meg i løpet av den tiden jeg har spilt, men den som først og fremst har vært et forbilde for meg er Ex-con.

Du er alt jeg er som spiller, og alt jeg bare kan drømme om å bli. Jeg har alltid vært imponert over hvordan du gjør alt det du gjør, og du slutter aldri å overraske. På noen måter er du så lik meg selv, men på andre måter så forskjellig. Du har gitt meg mer enn noen annen her inne, inkludert troen på meg selv som spiller, og en lenke mmmmmmmm'er.

Jeg er aldri så god i verken forsvar eller angrep, som når jeg har Eye of the Tiger på høyttaleren og deg på skype.
Du har virkelig dårlig innflytelse på meg, og jeg elsker det :cool:
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
ILuvThisThread.jpg
 

DeletedUser

Guest
Mine forbilder..hm

TheUnborn, jeg vil si han er den beste spilleren jeg har sett i action. Han spiller ikke nå :(

Badass - The grimreaper, den tidligere badass, han er kjempe bra, han er alltid klar for kamp :p

LordLazlo - En av de beste lederene du kan få tak i, han har kontrollen, og vet hva han holder på med. Den beste svensken jeg har møtt :) :p
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Er kun 3 spillere, samt et par randoms, jeg virkelig ser opp til, eller vent, bort til vil vell bli mer riktig og si :) Ettersom jeg ikke kan plassere noen over meg selv. :D

POKE ME, som er min, ja anto, you heard me, han er MIN! :)
Føler virkelig ikke at jeg trenger å begrunne noe mer her ^^

Lodda fra w1.net (opprinnelige)
Spilte sammen med han omtrent hele min tid på .net. KONGE fyr. Hvordan han greide å ligge på top 20 listene på 6 forskjellige verdner samtidig må du spørre gudene om as.! I tillegg til det spilte han 25 verdner samtidig. Maniac man!

Nåværende terhals, my greek bitch :)
Lærlingen <3

Så må jeg også trekke fram stammen Rumble fra uk3.
Sinsyk sammensettning av gode spillere. Type folk som sniper 60ms tog med fast dogde (1 shoot, sender troppene ut og avbryter).
En stamme sammensatt med bare top 10 materiale vil det bli fett å følge med på videre :)


MEN hastalavista tw, no more for me for a while. Eneste måten å komme i kontakt med meg er over skype og igjennom tickets systemet. Der du nok vil bli bannet om du kommer i nærheten av meg. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Lodda fra w1.net (opprinnelige)
Spilte sammen med han omtrent hele min tid på .net. KONGE fyr. Hvordan han greide å ligge på top 20 listene på 6 forskjellige verdner samtidig må du spørre gudene om as.! I tillegg til det spilte han 25 verdner samtidig. Maniac man!

Lurar på om eg ikkej spelte med lodda på w10, vil vel ikkje vere heilt usannsynlig viss han spelte på 25 serverar :p
Var han i ctrl mon tru?
Kjenner navnet i alle fall:)
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Lurar på om eg ikkej spelte med lodda på w10, vil vel ikkje vere heilt usannsynlig viss han spelte på 25 serverar :p
Var han i ctrl mon tru?
Kjenner navnet i alle fall:)

Har ikke sjekket han på alle verdner, men det kan sikkert stemme ;)
En ting er sikkert, han er sabla god :)
 

DeletedUser

Guest
Neivel, ikke tro på meg du. Dott 0.o

Enig med Hansemann- Dette høres helt vilt ut. Bare det å sende et adelstog på 60ms virker vilt nok, og skal man snipe det så må det iallefall gjøres fra en annen by hvor man da setter opp minst 4 snipere som så fyres løs på rundt 300ms (det er vel det raskeste jeg har klart iallefall...og Hansemann snipet det, hehe...slemmingen) og deretter kontrollere hvordan støtten rekker frem i forhold til adelstog.

Når det gjelder forbilder så har jeg ikke hatt noen her siden Djenghis Khan i V1 da jeg var fersk, men skal fremheve de som jeg så absolutt synes bør nevnes for å ha gravd frem bortimot ALT av hva som kan gjøres her i TW;

Zarazel- Har virkelig gått i dybden og også publisert videre sin viten med guider her på forumet. Kan TW til fingerspissen :)
OHKO- Først trodde jeg han jukset, deretter skjønte jeg at kontoen ble kjørt dual som ødela litt av inntrykket. Uansett så er OHKO et levende orakel på TW, hvor ALT, fra optimal bygningskø i startfasen til bakveier for å hacke inn på andres kontoer, er prøvd ut :)
Multi og Sarsi har også utmerket seg som de ultimate spammerne må jeg si- Ingen over :)
Glitter hadde jeg bare litt kontakt med i V1, og der liret jeg av meg gud vet hvor mange A4 sider som stakkars Glitter leste og besvarte...jaja, hun ga godt inntrykk da og har hørt mye skryt av andre siden, så dette er da en utmerket diplomat (og etterretningsoffiser) av høyeste klasse her i TW. Riktignok er det blitt hintet om misbruk av moderatormakt fra noen ofre, men hvem hadde vel ikke misbrukt en slik makt om man fikk sjansen og dessuten ingen lønn, så det er bare en del av pakken med TW :)

Ellers er listen etterhvert blitt lang på DYKTIGE spillere, men så er det jo også normalt å bli dyktig når man nærmer seg 2 år på et spill som ikke er så avansert i utgangspunktet :)

For å nevne den som virkelig har utmerket seg som den beste KRIGEREN her i TW, så er vel det Shaman Matozan (aka Zanmato V2 og Arnold S. V4) som er en bunnsolid TW spiller. Jeg burde vel nevnt Larsal også, men han hadde en "slitsom" spillestil som gjorde at han umulig kunne vare i lengden, og det bør man jo for å være på denne hederslisten :)
 
Sist redigert av en moderator:
Topp