Ditt forbilde på TW

DeletedUser

Guest
Jeg så at det ble startet en slik tråd på off-topicen, men siden den inneholder.. Bare off-topic ville jeg se hvilke svar som kommer i denne tråden.

Så spørsmålet er, hvem har vært/er ditt forbilde her inne på TW? Kan være personer fra både denne nasjonale serveren, og internasjonale servere.

Egentlig har jeg mange personer jeg ser opp til på TW, men skal jeg nevne 2 må det bli en spiller som alle kjenner veldig godt her på .no, Grimlock.

Hvorfor? Vel, han har det alle TW-spillere streber etter å oppnå. God i omtrent alle aspekter av dette spillet, såfremt han gidder å gjøre noe :p

Den andre jeg vil trekke frem er min første leder jeg hadde på W2.net, Beldin.
Han hadde enormt gode lederegenskaper, var en organisator av rang samtidig som han klarte å holde stammer sammen ved å velge gode hjelpere som sto ved hans side.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Slenger meg på tråden jeg. :)

Tja, dersom jeg skal trekke frem en overall-spiller av rang, må jo det være Ex-Con.

Han er fantastisk innenfor de fleste aspekter i spillet, og gjør alltid en god innsats for stammen han er i. ;)
Har ekstremt mye respekt for Are som spiller.


En leder av rang må selvsagt være selveste; Glitter!

En bedre leder skal en lete lenge etter. Dersom stammen sliter med motivasjon, eller annet, er hun ikke sent ute med å komme på en løsning. Samt at jeg tør påstå at det er få ledere på TW som er like flink til å få spillere til å føle trivsel og tilhørighet, og er flinke til å organisere. Hun er som en liten "altmuligmann" innenfor ledervervet. :cool:

En angriper av rang er selvsagt Hansemann.

Du skal lete lenge etter en som klarer å angripe like gjennomtenkt og godt som denne karen, så fremt han faktisk gidder å ta seg bryet. En mer gjennomført angriper finner du ikke på .no per dags dato, ferdig med det.

En forsvarer av rang må jo være Wynja!

Hun er vel en av de minst profilerte av de jeg brakte opp, men hun beviser gang på gang at hun fortjener å bli lagt mer merke til. Hun er en av de få som sjeldent sliter i forsvar, om hun så skulle kontositte halve Elite, har hun likevel oversikt over det meste. En utrolig forsvarer, trenger ikke si mer.

Resten er vel relativt uinteressant.
Dette var i alle fall mine meninger om forbildene mine.
(P.S. Jeg har bevisst utelatt å inkludere spillere som ikke lenger spiller TW.)

Andre spillere som har bidratt som mine "forbilder", om du vil, er spillere som: Pinhead, Grimlock, Zarazel, Tore Hund, Zanmato. (Alle har på sine forskjellige måter gitt meg inspirasjon.)

- Tom
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Oh my :O

Takk Tom <3<3<3

Spillere som har vært mine forbilder er det jammen ikke få av...


POKE ME var vel den som virkelig lærte meg gleden av forsvar, skummel fyr som gikk fullstendig av skaftet når togene tikka inn...

Hansemann er mannen som får meg til å føle meg som en n00b enda.. Gjør sjelden en feil, og skjer det så må det være lov :p

Thoret, v1... Gråby-offensiven til BOL må være en av de mest sinnsvake operasjoner noensinne... Sammen med Glitter så er han en av de mest dedikerte lederene jeg har vært borti...

Rennex/Super Mario En gud å spille dual med, lager adelsmenn ut av ingenting :eek: og følger opp alt det du tenkte du skulle gjøre...

Torquemada Jeg lå på andreplass oda bak Gussi, gikk for førsteplassen. Ingen hadde egentlig sjans til å ta meg igjen... Plutselig seiler denne gutten forbi og drar noe sinnsykt fra... Jeg hadde 250 nukes ute kontinuerlig til dem ble knust alle sammen... Hjalp ikke det spøtt :s

Wynja Dette er allround-spilleren sin... Ikke en ting hu ikke kan, og den raskeste taggeren på hele .no!

Glitter Planlegging av offensiver med sexy photoshoop bilder av kartene <3<3<3 Makan til organisator, leder og kontovakt skal du leite lenge etter... Tror godt hun kan ha adlet mest byer på hele .no, tror de fleste blir noen byer rikere når hun sitter kv...

Kriswin Tidligere leder i OIM... Ikke ett tog var tett nok til at det gikk gjennom, LAW-familien sendte kanskje bortimot 10k angrep, men eneste måten å få henne ned i poeng var ved hjelp av katapulter.

Dommola V3... Det er sjelden man klarer å bli imponert over folk som angriper da det for det meste kun dreier seg om tog og nukes... Denne karen har så mange triks i ermet at man får lyst til å spy...

Icekebab -Rome-, v2... Mange tror at det er Runinter og Granpa som er de tøffeste i denne stammen, etter å ha vært i krig med dem i godt over ett år så er det denne spilleren som fortjener mest skryt etter min mening. Har vel aldri fått en eneste gul eller rød rapport herifra... Og angrepene gir meg vondt i magen :(


+ mange flere som fortjener plass her, men jeg får skrive en ny liste senere eller redigere inn noen...
 

DeletedUser

Guest
-Ex-con og super mario (dual)
lærte meg noen basics og er utrolig morsomme å snakke med :)

-Glitter bedre leder finner man ikke.
er ganske imponert over henne for å si det slik :p

-
 

DeletedUser

Guest
Hmm...

Da er det vel et par fra W2.net jeg vil trekke fram.

Jakkajian10, som nå for tiden spiller på Dougalo, er vel den beste angriperen jeg har sett ( og fått deng av ). Han får det meste av angrep her på .no til å se direkte pinglete ut. Han er også en veldig god forsvarer, som har forsvart ukjente kontoer mot store operasjoner uten tap av en eneste by. Og han har en genial sans for humor!

Hooch, min leder på W2. Sånn sett bort ifra at hun er en veldig god leder på stort sett alle måter, og en utmerket ( og skummelt seig ) forsvarer, så er det hennes prinsipper som virkelig gjør det verdt å følge henne. I motsetning til å så mange andre ledere jeg har vært borti på TW så står hun ved hennes meget beundringsverdige prinsipper, selv når det ikke er det mest strategiske for å gjøre det bra in-game. Ingen skitne triks her i gården.
 

DeletedUser

Guest
Er da så mange bra folk, uten tvil. Men er noen jeg alltid har sett på som toppen av kransekaka innefor dette spillet, og selvfølgelig personer som utmerker seg veldig som hyggelig personer.

Grimlock
- Fantastisk spiller, alltid artig å prate og diskutere med, startet at jeg sendte et kødde angrep på han for 1 år siden. Takk for at du lærte meg å snipe 0.5 sekunders tog:)

Geronimo
- Taktisk geni, så utrolig klok person som man kan diskutere alt med til de sene natterstimer. Spilleren jeg har sammarbeidet best med og i mine øyne, blandt de aller beste på tw.no uten tvil. Alltid et taktisk perspektiv i alle situasjoner.

HexNuts
- Mye av det samme som Geronimo, kan også legge til hans fantastiske kreative talent innefor design av signaturer og bilder.

Vifle
- Veldig streng men utrolig klok og rettferdig person. Fantastisk spiller og organisator. Mer ryddig forum moderator enn dette finner man ikke.

Lofotlam
- Naboen min på V1 og en av de få som har holdt ut med meg gjennom 3 servere. Utrolig artig person som aldri har hatt en sur tone.

Yatta
- Samme som Lofotlam samt at jeg liker pågangsmotet ditt når du setter deg dine mål. God diskusjonspartner.

Jazcan
- Holder høy klasse på forumet, synd du holder avstand nå.

Shanks82
- imponerende lederegenskaper og stahet, overasket stort som spiller og leder i senere tid. Må nesten si jeg har blitt skjokkert over hva du har fått til.

*Liten edit, følte det var en til som fortjener å komme opp her*
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Må nevne tre stk, alle møtte jeg i min første verden på TW.


Geronimo: Lærte mye av han på min første verden på TW, og skulle adle min første by på over 5k ;) Veldig hyggelig kar, som hjalp meg selv om vi ikke var i samme stamme (i begynnelsen).

Shaman Matozan: Mye av det samme som Geronimo. En veldig god leder, og tar veldig godt vare på medlemmene i stammen. Sitter gjerne oppe hele natta og sniper adelstog for deg hvis du er borte.

Arcon the Beast (den opprinnelige): En veldig hyggelig kar, som er en av de man kan stole mest på her på TW tror jeg. Stiller alltid opp!
 

super mario

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ah, flott tråd Fizzyboy!

Min liste:

Først å fremst må Merlin022002 trekkes fram fra w19. Med denne karen på laget, kan du være sikker på aktivitet, motivasjon og økende moral innad i stammen. Vekker konkurranseinnstinktet i selv den mest giddaslause. Organisasjon og ledelse er også et av hans fremste kunnskaper. Spillermessig, en meget dreven angrepsspiller. Fåtallet jeg har spilt med/mot kan faktisk måle seg opp i mot ham.

Imoen - w4, også kjent som Queen Imoen -w1, var min første drevne leder. Hennes innsikt, koordinasjonsevner og evnen til å se muligheter skaper en fin-fin kombinasjon som leder.

Wickerman må vel også nevnes. Har faila en del ganger som leder, men har blitt flere erfaringer rikere. Hadde en meget god gjennomført stamme i w23. Spillermessig sett er han meget flink i starten og en meget god offensiv spiller.

Noen norske nevnverdige spillere som jeg enten har kriget mot eller med, må være:

Ex-con. Først å fremst, irriterende flink til å sende ut nukes! Aktiv som få, screwed døgnrytme til tider:p Forsvarsmessig sett, kan jeg lett plassere han blant de beste jeg har vært borti.

Wynja, behjelpelig og hyggelig på et hvert tidspunkt! Som spiller vil jeg gi cred spesielt forsvarsmessig sett. Som Torque sier, en av de mindre profilerte spillerne som fortjener mer skryt for sitt arbeid og som spiller

Trooper91, fortjener mer skryt av sine spillerprestasjoner. God allroundspiller, så absolutt. Meget aktiv fyr med potensialet til å bli blant de beste. Hatt en del morsomme samtaler med denne karen:)

Mulig flere burde nevnes, men kommer ikke på noen..
 

DeletedUser

Guest
Paalodin
Scuseren jeg har kjent siden v2, uten tvil den jeg ville valgt om jeg skulle ta med meg 1 tw spiller for å gå 2 vs all

V1 gjengen (TMR) [Gidder ikke liste opp hele gjengen]
Fantastisk gjeng, eide vel det meste rundt dem ^^

Ex-Con
Spammevenn en gang i tiden :)

Dr. Psycho
Han har svar på alt o_O

Nofjon1
Lærte meg mye av det grunnlegende :)


Kan holde på i evigheter men velger å gi meg nå ^^
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
De to største må vel være Cloyser og Zarazel.

Andre som:

Grimlock
Paalodin
Ex-con
Hansemann
Glitter


:)
 

DeletedUser

Guest
først er det svenskespillern:

Canza<3
senere er det Glitter med sitt spion"treningsleir " og tom som vet ALT.

også siden v8.se litt utti er det Abel
 

zcztig

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Får vel begynne med å rose trådstarter. Godt initiativ!

Jeg skal ikke legge skjul på at jeg var totalt n00b når jeg begynte å spille i V1, men jeg lærte fort, og det tok ikke lang tid før alle naboene var fjernet... Bortsett fra én - dasskonge.

Han vokste mye raskere enn meg så jeg turte rett og slett ikke angripe ham i frykt for å miste de få troppene man har i begynnelsen av en verden, men rett som det var fikk jeg kryss i høyre hjørne... Panikken starter å bre seg, og jeg sitter pal foran data´n i og kaldsvetter til angrepet treffer - det var en scout, og alle døde...

Umiddelbart etterpå får jeg PM fra dasskonge: "PEACE? Har nok enemies i området..."

Jeg svarer "Sjæl ass" og et flott samarbeid starter.

Jeg blir med i stammen til dasskonge: SFF, og et eventyr uten sidestykke er nå i gang.

Det sal sies at jeg poengmessig var en del mindre enn de andre medlemmene i stammen, men jeg kompanserte med å angripe ustanselig og OD-veksten min kan ikke sies å være representativ til poengveksten. Dette la den store ODA-kongen vår Kemp23 merke til og tok meg under vingene sine.

Han preadlet en by for meg vegg i vegg med sin "Hovedby".

Etter dette hang vi sammen som erteris i spillet. Han sendte meg ressurser og støtte siden han var såpass mye større, og i ny og ne hjalp jeg til med nukes når han hadde lav moral.

En kort oppsummert versjon vil altså se slik ut:
- Største forbilde: Kemper
- Nummer to: dasset før han ble sær :p

Det er flere som fortjener å bli nevnt:
Skinny/laz0rdestruct0r - mannen som overtalte meg til å begynne med TW i "pausene" på jobb
Payton - Sørger for at smilet alltid er på plass. Du mister simpelthen ikke spillgleden når du er i stamme med "snobet"
Hansemann - Ildsjel/Drivkraft i alt han er med på. Det er allerede skrevet mange gode ord om hanse, jeg er enig i alt!

Peace&Love yall!
 

DeletedUser

Guest
POKE ME - Han som lærte meg alt innen TW, mester i forsvar, mester i å bygge opp lag ånd. Alltid gode ideèr på lur, en taper aldri en kamp med POKE ME på laget. Merk mine ord! :)

Grimlock - Makan til spiller skal en leite lenge etter, en som kan det med forsvar, angrep og lede en stamme. En av de beste spillerene jeg noen gang har sett, hvis ikke den beste, når han gidder...

Ex-Con - Tøff, kul, macho, veldig god! <3

Glitter - The queen.
 

DeletedUser

Guest
granpa/runinter -den beste ledere duoen jeg har vært borti:D er aktive og hjelper alt og alle, gir aldri opp og stiller opp med det du trener av nuke støtte, fakes, planer mm:D

shanks/AriCa ledelsen - utrolig at du klarte å samle en så stor stamme:D og ikke minst at du har klart å tatt i fra Elite førsteplassen:D
 

DeletedUser

Guest
Som hertug av flere stammer på .no så føler jeg meg bundet til å si at mitt forbilde har vært maleficare.
 

DeletedUser

Guest
Forbildene mine må være: LORDLAZLO en av de beste lederne/spillerne jeg har møtt.

Dakapo må vel også nevnes hun var med på og styre FKR /TMR på v1 sammen med lordlazlo og maleficare
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
mine forbilder må være : Vmax(v1) en du kan stole 100% på:p

og cloyster som jeg bare digger:D
 

DeletedUser

Guest
Typisk? Her sitter eg, leser forumet og tenkte eg skulle pjåte opp noke greie på Off-Topic'en men blei lesing istadanfor, mattetentamen om 8tima ganske nøyaktig, geeeez! Og om ikkje det er nokk so får alle samen her meg til og føle meg som om eg rett og slett ikkje har spelt TW!

Forbildet mitt er ein person som faktisk veldi få har hørt om i guez, ijallefall vist eg nemner kontoen som vart starten hinnas, men kan vel nemne capitan22. Det litt meir utrbrette navnet. Rart med det? Ikkje direkte stor spelar, ikkje direkte profilert spelar, men jaggu, forbildet. Men det har vel kankje litt med seg at ho rett og slett gjor ein sinsjuk insats for TEOD i si tid for lenge sidan. Aleine, som ledar, osv. Det er ekstremt.

Ellers håper eg og komme i kontakt med fleire profilerte spelera :D Einaste profilerte eg har våre i kontakt med er vel kankje Torq. Men alikavel ikkje et direkte forbilde endå. :) Men vi får sjå!
 

DeletedUser

Guest
mitt TW forbilde er kvalm den gamle leder for K102NY:cool: og så er det noen litt mindere kjente spillere som jeg ikke husker navnet på nå:eek:
 
Topp